quote:Op zondag 14 september 2008 10:09 schreef Desunoto het volgende:
Terechte klacht! Kutblackboard.
Ik moet voor morgen een lesplan in mekaar zetten dmv iets dat ik op blackboard moet downloaden, invullen en uitprinten. Gisteren echt overal op gezocht en helemaal niets gevonden tot het punt dat ik "deze pagina kan niet worden weergegeven" op 9 van de 10 paginas kreeg, toen maar opgegeven. Net weer een poging gedaan en kan het wonderbaarlijk genoeg wel vinden op een exact dezelfde zoekterm als die ik gisteren gebruikt heb... nu krijg ik 2 resultaten maar ik heb een wachtwoord nodig?! Wtf. Nu heb ik dus helemaal niets voor morgen.
Ik haat blackboard. Nu al.
Helaas ik zit op de VUquote:
Ik had nog nooit van Teletop gehoord maar dat is dus inderdaad vergelijkbaar.quote:Van Teletop naar Blackboard
Beperkte toegang tot Teletop omgevingen na 1 september. Na jarenlange dienst maakt Teletop volgend collegejaar definitief plaats voor Blackboard. Let op. ...
onderwijsnieuwsrechten.weblog.leidenuniv.nl/2005/05/25/van-teletop-naar-blackboard
Teletop is anders wel veel fijner dan BlackBoard.quote:Op zondag 14 september 2008 14:21 schreef kwiwi het volgende:
Wat is Blackboard? Zoiets als TeleTop zo te zien?
Inderdaad een gegronde klacht dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |