Als je van archeologie hodt, heb je Knossos en een opgraving in Malia. De hoofdstad Heraklion kent ook nog een Venetiaans fort. Verder zijn er leuke markten enzo...
Tsja, er is zoveel te doen op Kreta... Kijk eens op Google wat je kan vinden...
Succes.
-Aanvulling-
Ik heb toen ook alle foto's op het net gezet: http://oranjebloesjes.kleinebeer.net
[Dit bericht is gewijzigd door KleineBeer op 20-03-2002 11:17]
quote:Heej ik ben ook in 2000 geweest, die rellen begonnen de dag dat wij weer naar huis gingen.. twas wel relax Starbeach dan... t uitgaan was niet echt byzonder.. wel veel scandiechicks..!
Op woensdag 20 maart 2002 11:13 schreef KleineBeer het volgende:
Ik heb me twee weken prima vermaakt op Kreta. In het Nederlandse bolwerk "Chersornisos". Dat was in 2000. Ik zat helemaal in het voorseizoen. Later dat jaar zijn er rellen uitgebroken en kwam geen Nederlander nog ergens in (gehoord op Radio en TV). Ik weet niet hoe het daar nu is dus, maar toen heb ik me dus wel zeer goed vermaakt.
quote:Dat klopt en die waren altijd zo zat als een kanon.
Op woensdag 20 maart 2002 11:17 schreef Frenkie het volgende:[..]
Heej ik ben ook in 2000 geweest, die rellen begonnen de dag dat wij weer naar huis gingen.. twas wel relax Starbeach dan... t uitgaan was niet echt byzonder.. wel veel scandiechicks..!
Uitgaan is prima!
Best veel te doen. Jeep toertocht door de westelijke bergen is ruig!
Knossos is cultuur als je van stenenhopen houdt met historische waarde.
Samaria kloof is een aanrader (wel vroeg voor opstaan)
Ben zelf op de oostelijke helft van Kreta geweest in september. Was toen lekker warm (20-30 gr) met redelijk wat wind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |