abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3550102
Hello!
Ik ben van plan van de zomer naar Kreta te gaan,
maar we hebben totaal geen idee waar hoe en wanneer.
Kan iemand mij misschien een leuke plaats zegggen
en misschien wat meer leuks over KReta?
Alvast Bedankt.
  woensdag 20 maart 2002 @ 11:01:10 #2
11782 mad26
--==geen==--
pi_3550128
Wat wil je op Kreta? Een stuitervakantie of zoek je rust? Overdag op het strand slapen en 'snachts in de disco, of oudheden bekijken en wandelingen maken?
Het kan allemaal op Kreta
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
pi_3550156
Ik ben er op studiereis voor mijn toenmalige werk geweest (ben heel het eiland rondgeweest), wat wil je gaan doe, daar kan ik je wel wat advies over geven.
pi_3550161
Van alles, zon, zee, winkelen, uitgaan...alles.
Welk eiland is geschikt?
pi_3550227
Kreta is het eiland... maarruh plaats is H/Chersonisos, daar gebeurt het voor de Nederlandse jongeren. Keb zelf 3 jaar terug vlak aan Star Beach gezeten, das beetje waar je moest zijn overdag. Als je niet alleen wilt zuipen/zonnen, kun je het eiland verkennen. Er is genoeg te doen (en dan niet alleen de toeristische SamariaKloof).
The more I learn, the less I understand
  woensdag 20 maart 2002 @ 11:12:19 #6
6002 Eek
 houdt van autorijden
pi_3550229
Ik ben twee jaar geleden op Kreta geweest, in het plaatsje Hersonnissos. We zijn wel half juli gegaan, zodat het er net ff iets rustiger was. Want begin augustus krijg je er 'door het lint' praktijken

Als je van archeologie hodt, heb je Knossos en een opgraving in Malia. De hoofdstad Heraklion kent ook nog een Venetiaans fort. Verder zijn er leuke markten enzo...

Tsja, er is zoveel te doen op Kreta... Kijk eens op Google wat je kan vinden...

Succes.

Verbod op radardetectors..?? Fascisme zeg ik je...
  woensdag 20 maart 2002 @ 11:13:33 #7
6591 KleineBeer
Dol op zinloze weetjes
pi_3550237
Ik heb me twee weken prima vermaakt op Kreta. In het Nederlandse bolwerk "Chersornisos". Dat was in 2000. Ik zat helemaal in het voorseizoen. Later dat jaar zijn er rellen uitgebroken en kwam geen Nederlander nog ergens in (gehoord op Radio en TV). Ik weet niet hoe het daar nu is dus, maar toen heb ik me dus wel zeer goed vermaakt.

-Aanvulling-
Ik heb toen ook alle foto's op het net gezet: http://oranjebloesjes.kleinebeer.net

[Dit bericht is gewijzigd door KleineBeer op 20-03-2002 11:17]

Idioten willen orde, genieën beheersen de chaos [br]Geniet nooit met mate
pi_3550273
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 11:13 schreef KleineBeer het volgende:
Ik heb me twee weken prima vermaakt op Kreta. In het Nederlandse bolwerk "Chersornisos". Dat was in 2000. Ik zat helemaal in het voorseizoen. Later dat jaar zijn er rellen uitgebroken en kwam geen Nederlander nog ergens in (gehoord op Radio en TV). Ik weet niet hoe het daar nu is dus, maar toen heb ik me dus wel zeer goed vermaakt.
Heej ik ben ook in 2000 geweest, die rellen begonnen de dag dat wij weer naar huis gingen.. twas wel relax Starbeach dan... t uitgaan was niet echt byzonder.. wel veel scandiechicks..!
pi_3550345
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 11:17 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Heej ik ben ook in 2000 geweest, die rellen begonnen de dag dat wij weer naar huis gingen.. twas wel relax Starbeach dan... t uitgaan was niet echt byzonder.. wel veel scandiechicks..!

Dat klopt en die waren altijd zo zat als een kanon.
Op een avond stond z'n Scandiechick half naakt in de Biobio te dansen
Als het goed is hebben we daar een foto van gemaakt als ik hem nog kan vinden zal ik hem wel posten
pi_3551123
Dat moeten we hebben ;-)
pi_3624802
Kreta is in mei/juni het mooist/lekkerst kwa temperatuur!
Juni/juli/augustus heet tot zeer heet en schaal.
Perfecte stranden moet je speciaal opzoeken omdat de meeste strande kiezels/lavagruis is. Lekker bakken danmaar...

Uitgaan is prima!

Best veel te doen. Jeep toertocht door de westelijke bergen is ruig!
Knossos is cultuur als je van stenenhopen houdt met historische waarde.

Samaria kloof is een aanrader (wel vroeg voor opstaan)

Ben zelf op de oostelijke helft van Kreta geweest in september. Was toen lekker warm (20-30 gr) met redelijk wat wind.

Carpe diem!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')