tis maar wat je vrienden noemtquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef behangplakker het volgende:
Wel irritant, maar als ze het doen zijn ze stoer en krijgen ze vrienden[ afbeelding ]
Die net zo pratenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef behangplakker het volgende:
Wel irritant, maar als ze het doen zijn ze stoer en krijgen ze vrienden[ afbeelding ]
Dat was mijn opmerking geweest als jij hem al niet had geplaatst.quote:
Als zij dat vriendjes noemen moeten ze het vooral doenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:20 schreef stofzuierslang het volgende:
[..]
tis maar wat je vrienden noemt![]()
![]()
Beter hou je daar mee op swa, die shit is niet coolquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:20 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat was mijn opmerking geweest als jij hem al niet had geplaatst.
Jij aan wennen.
Zelfde als Beter jij, beter doe.
Het is beter dat je daar mee ophoud.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Beter hou je daar mee op swa, die shit is niet cool
Mijden, 100% mee eens. Ik word er af en toe schijtziek van... spreek f... Nederlands.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
Handig juist. Weet je welke Nederlanders je moet mijden.
Praat hij ook zo dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef titanio het volgende:
Robin van Persie wel eens gehoord met z'n spuugtaal?![]()
![]()
![]()
De baas van de speeltuin jwz.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:54 schreef Stephe het volgende:
ik heb mijn neefje onlangs nog de oortjes gewassen toen hij elke zin met 'je weet toch' afsloot. Hij snapt inmiddels dat hij daarmee niet de baas van de speeltuin zal worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |