Gelukkig maarquote:Op zondag 14 september 2008 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. over het algemeen valt het reuze mee met mijn verlegenheid
Eigenlijk wel ja. Ongeveer. Ik heb nog een kleine wens..quote:Op zondag 14 september 2008 17:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Alles goed met je verder?
Nee thxquote:Op zondag 14 september 2008 17:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bruine bonen met spek. Tweede keus van de kids gisteren. En ik heb nog over hoor
Vroeg.. mwah. valt wel mee hoor.Ten tijde van mijn ex aten we altijd om half vijf.
quote:Op zondag 14 september 2008 17:10 schreef MPG het volgende:
Sateetjes dus, blijkbaar.
En dat is?quote:Op zondag 14 september 2008 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Ongeveer. Ik heb nog een kleine wens..
Nee dankje, desondanks kan ik je de salade plus wel aanraden.quote:Op zondag 14 september 2008 17:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Iemand zin om naar de McD te gaan?
Daarom. Maar meestal eten we tegenwoordig om een uur of kwart over zes, maar in het weekend altijd iets vroeger. Dan blijft er voor de kids ook nog tijd over voor iets lekkers na het eten, zonder dat dat er meteen achteraan geduwd hoeft te worden.quote:Op zondag 14 september 2008 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee thx
Das vroeg ja, half 5 heel vroeg zelfs
Ja, dat ga ik niet vertellen natuurlijk. Je weet toch dat wensen niet uitkomen als je ze hardop zegt?quote:
Kwart over 6 klinkt al logischer jaquote:Op zondag 14 september 2008 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daarom. Maar meestal eten we tegenwoordig om een uur of kwart over zes, maar in het weekend altijd iets vroeger. Dan blijft er voor de kids ook nog tijd over voor iets lekkers na het eten, zonder dat dat er meteen achteraan geduwd hoeft te worden.
Oh, het ging net niet helemaal goed trouwens met het spek... kleinste liep verdacht rood aan, en deed alsof ie een goudvis was.. rood betraande oogjes en zo.. Maarreh.. geen kik hoor.
Ben wel blij dat het vlees al uit zijn keel schoot toen ik hem van achteren langs uit de stoel tilde.. de echte heimlichmanoevre lijkt me toch best eng om toe te moeten passen...
Nee waarom?quote:Op zondag 14 september 2008 17:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Iemand zin om naar de McD te gaan?
Omdat ze er zulke lekkere salades en worteltjes enzo hebben natuurlijkquote:
Veel te ver weg voor mij, sorryquote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze er zulke lekkere salades en worteltjes enzo hebben natuurlijk.
Daarom wil ik juist gaan hahaquote:Op zondag 14 september 2008 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee dankje, desondanks kan ik je de salade plus wel aanraden.
Dan PM je me maar hahaquote:Op zondag 14 september 2008 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet vertellen natuurlijk. Je weet toch dat wensen niet uitkomen als je ze hardop zegt?
Dus zou je een paar uur wachten op iemand die van ver moet komenquote:Op zondag 14 september 2008 18:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Omdat ik een vreselijke honger hebt en niet alleen wil gaan
Des te meer honger ik dan krijgquote:Op zondag 14 september 2008 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus zou je een paar uur wachten op iemand die van ver moet komen
Je hebt PMquote:
ik lust geen worteltjes taartquote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze er zulke lekkere salades en worteltjes enzo hebben natuurlijk.
Wat moet je met een usb dvd?quote:Op zondag 14 september 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
hipheb jij nog een USB DVDdrive te leen misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |