Inderdaad. De kans dat je geraakt wordt door de bliksem is dus ook schrikbarend groot. We mogen van geluk spreken dat het meestal nee is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:34 schreef geelkuikentje het volgende:
Een kans is altijd 50%. Het is ja of nee, 50% kans op ja en 50% kans op nee dus
Te laatquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:32 schreef CrookedEye het volgende:
ze bedoelen waarschijnlijk dat als je ooit schade hebt met je auto dit 6% van de gevallen gebeurt tijdens het inparkeren of 41% tijdens het file rijden.
een minuut zuur, maar ik hoorde de reclame afgelopen week in de auto en toen dacht ik al wtf dat kan niet kloppen en toen dacht ik van aah zo. Toch zijn er veel mensen die er in trappen.quote:
Vrouwen durven geen risico's te nemenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:41 schreef G.Fawkes het volgende:
De kans dat vrouwen schade veroorzaken is 13%, de kans dat mannen schade veroorzaken is 16%, volgens REAAL. Is dat omdat er meer mannen autorijden of zijn vrouwen gewoon voorzichter zijn?
Jij begrijpt het ten minste!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:34 schreef geelkuikentje het volgende:
Een kans is altijd 50%. Het is ja of nee, 50% kans op ja en 50% kans op nee dus
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:15 schreef GizartFRL het volgende:
Tis heel simpel, als je je auto 100 keer inparkeert, dan raak je 41 keer iets.
6%!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:28 schreef Netsplitter het volgende:
Er worden redelijk wat mensen van achter aangereden in de file.
Verschrikkelijk dom enzo maar helaas waar.
Dus die 6% geloof ik meteen.
En 41% van alle bestuurders zijn vrouw...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |