Ja! Ik wou ook heen, maar uitverkochtquote:
Boeiend, zolang het maar een goede voorstelling is.quote:
Dat maakt je kans op kaartjes niet groter, dan is het alleen maar eerder uitverkocht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef Renesite het volgende:
Joh, neem dan wat meer telefonistes in dienst, achterlijk gebeuren.
+1 kudo voor deze scherpte.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:11 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat maakt je kans op kaartjes niet groter, dan is het alleen maar eerder uitverkocht.
Des te meer lijntjes zijn er om mijn telefoontje sneller door te laten! Als je met een telefoonlijntje werkt dan hang je al snel tegen het in gesprek zijn aan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:11 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat maakt je kans op kaartjes niet groter, dan is het alleen maar eerder uitverkocht.
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
drachten is best een aardig doarpke.
Jochem Myjer, kansloos geschreeuw van een adhd-geval.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vorige week naar z'n show geweest"de rust zelve"![]()
...quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb me goed vermaakt hoor. Verwacht geen diepzinnige dialogen en scherpe opmerkingen maar de show was leuk en zaten toch wel leuke stukken tussen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jochem Myjer, kansloos geschreeuw van een adhd-geval.
Wij ook een erg goede showquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |