abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 1999 @ 21:38:00 #1
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223112
Ja sorry hoor, maar mag ik even reageren IRT de boodschappen van familie aan de bewoners, kan je nou echt niks lulliger aanpakken dan dit? zijn jullie bezopen, zitten jullie al 69 dagen in dat klote huis in almere? ben ik bezopen dat ik nog reageer op jullie, die mensen wouden dolgraag een boodschapje achterlaten voor de bewoners, en dus niet met de bedoeling om op internet te worden afgezeken door een paar leken, dus let maar niet op mijn sig.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_223113
?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 23 november 1999 @ 21:43:00 #3
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223114
wat nou ? ?
Ecosia
  dinsdag 23 november 1999 @ 21:45:00 #4
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_223115
?
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_223116
Ik sluit me volledig bij Hunter aan:

?

Waar refereer je naar? Met andere woorden, waar heb je het over. Let wel. Je opent hier een nieuwe topic, dus dan zien mensen een nieuwe topic verschijnen. En die hebben zich misschien niet bezig gehouden met wat jou bezig hield net voordat je de topic opende. Wij denken' waar zou die topic over gaan?' Jouw berichtje van hierboven biedt geen uitkomst en zaait duidelijk verwarring. Dat kan beter.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_223117
? ?
?
Van alles is weer waardeloos

dinsdag 23 november 1999 @ 21:54:00 #7
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_223118
Lees de reacties bij barts neigingen dan kun je de reactie van jumparound ook begrijpen
  dinsdag 23 november 1999 @ 21:55:00 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223119
sorry, ik waag nog een poging als mij woede is gezakt

HMMMMMMMM

zo, ik wou alleen zeggen hoe erg ik het vindt dat persoonlijke boodschappen worden afgekraakt of voor lul gezet door mensen die daar (volgens mij) geen recht op hebben, de bewoners(rustig, ik ga weer veel te snel) hebben getekent om door heel nederland gezien te worden, maar die fam. die wou alleen maar iets van zich laten horen en zien aan die mensen die dat het hardst nodig hebben.

Ik hoop dat dit wordt gerespecteerd en dat ik niet pesoonlijk wordt aangevallen op mijn mening,

de groetjes en let niet op mijn sig.

Ecosia
pi_223120
Ok ik zal kijken naar Bart en zijn neigingen , maar Jumparound had me daar even naar kunnen wijzen om aan te geven waar ie op reageerde. That's all.

Ik val niemand aan. Niet nu. En ik ga nu eens kijken waar het om ging in betreffende topic. Ik wilde alleen even duidelijk maken dat deze topic verwarrend is.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')