?
Waar refereer je naar? Met andere woorden, waar heb je het over. Let wel. Je opent hier een nieuwe topic, dus dan zien mensen een nieuwe topic verschijnen. En die hebben zich misschien niet bezig gehouden met wat jou bezig hield net voordat je de topic opende. Wij denken' waar zou die topic over gaan?' Jouw berichtje van hierboven biedt geen uitkomst en zaait duidelijk verwarring. Dat kan beter.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 November 1999).]
HMMMMMMMM
zo, ik wou alleen zeggen hoe erg ik het vindt dat persoonlijke boodschappen worden afgekraakt of voor lul gezet door mensen die daar (volgens mij) geen recht op hebben, de bewoners(rustig, ik ga weer veel te snel) hebben getekent om door heel nederland gezien te worden, maar die fam. die wou alleen maar iets van zich laten horen en zien aan die mensen die dat het hardst nodig hebben.
Ik hoop dat dit wordt gerespecteerd en dat ik niet pesoonlijk wordt aangevallen op mijn mening,
de groetjes en let niet op mijn sig.
Ik val niemand aan. Niet nu. En ik ga nu eens kijken waar het om ging in betreffende topic. Ik wilde alleen even duidelijk maken dat deze topic verwarrend is.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 November 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |