Waarvoor zou ik ze moeten bedanken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:26 schreef jslavenburg het volgende:
Klacht kankerTS die niet normaal doet en stank voor dank heeft
Omdat iemand je misschien wilde helpen, misschien ik wel, maar nu kan je de pleuris van mij krijgen omdat je mensen uitscheldquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:27 schreef Joe. het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik ze moeten bedanken?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:28 schreef Godlike02 het volgende:
kankerprutser
Dat gezwel in je kop neemt nu toch wel aardige vormen aan kankerjong
Als je me wilde helpen, dan had je me ge PM'edquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:29 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Omdat iemand je misschien wilde helpen, misschien ik wel, maar nu kan je de pleuris van mij krijgen omdat je mensen uitscheld
Admin ban deze kutkloon a.u.b.
pm kom ik niet op. ik wou je wel helpenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:30 schreef Joe. het volgende:
[..]
Als je me wilde helpen, dan had je me ge PM'ed
Wilde ik doen, maar had dat topic niet gezien, zag deze eerst, dus krijg de pestpleuris...quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:30 schreef Joe. het volgende:
[..]
Als je me wilde helpen, dan had je me ge PM'ed
Dan mag je er dus vanuit gaan dat dit topic niet aan jou gericht is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wilde ik doen, maar had dat topic niet gezien, zag deze eerst, dus krijg de pestpleuris...
Ik vraag of één iemand mij even kan helpen, maar ipv van dat, krijg ik een stuk of 10 kutkleuters die gaan bashen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:32 schreef Hymen_Copter het volgende:
niet iedereen hoeft direct voor je klaar te staan debiel
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:32 schreef Joe. het volgende:
[..]
Dan mag je er dus vanuit gaan dat dit topic niet aan jou gericht is.
Lijkt mij een opmerking die niet gericht is he? En tevens, vind het niet leuk dat je mijn mede Fokkers! uitscheld, dus doei doei n00bquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:25 schreef Joe. het volgende:
Die niet eens de moeite nemen om te vragen wat er aan de hand is.
Dringend hulp nodig!!!
Ik heb al gezegd dat ik het liever niet uitgebreid op een forum zet.
Klacht: Kankermongolen die mij niet willen helpen
dat is geen slimme postquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wie PM'ed deze jongen eventjes en pleurt het verhaal op het forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |