En heeft die collega een huis(je) in Ierland?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:45 schreef Isegrim het volgende:
Bij het bedrijf waar ik nu werk is een medewerker die weigert om met een PC te werken. Hij schrijft zijn brieven handmatig (in een vooroorlogs handschrift) en die typt een collega van me uit. En dit wordt gewoon geaccepteerd.
Duh, doet me denken aan de keuring voor de luchtmacht. We moesten de avond voor de test al komen en daar slapen. Ondertussen werd door het bewakingspersoneel "toevallig" een oefening gehouden waarbij ze net het gebouw waar wij sliepen moesten beveiligen. Dus dat was al heerlijk slapenquote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Lixi het volgende:
[..]
Héle grappige dingen. Ik werkte op een geriatrische afdeling in een ziekenhuis. Hoor ik op een gegeven moment vanuit de gang 'roekoeee'. Zit meneer X op de gang in een stoel te roekoe-en. Hoor ik vervolgens uit de kamer van mevrouw Y (daar naast gelegen) 'roekoeeeee'. Hebben meneer X en mevrouw Y de halve dag 'roekoe' naar elkaar zitten roepenIn ieder geval was de verpleging blij dat meneer eens iets anders dan 'zusterzuster' riep...
Geen idee. Hij is nu op vakantie iig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:00 schreef blaatertje het volgende:
[..]
En heeft die collega een huis(je) in Ierland?
Ik werk in de vastgoedwereld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goh werken wij bij hetzelfde bedrijf soms
Ik ken zelfs een aantal directeuren van (middel)grote bedrijven die dit doen, en door de secretaresse laten uitwerken...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:45 schreef Isegrim het volgende:
Bij het bedrijf waar ik nu werk is een medewerker die weigert om met een PC te werken. Hij schrijft zijn brieven handmatig (in een vooroorlogs handschrift) en die typt een collega van me uit. En dit wordt gewoon geaccepteerd.
Ik ken ook zo'n geval. Maar het zal met die oudere mensen wel vaker voorkomen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is nu op vakantie iig.
Ik had zo'n begeleider bij mijn afstudeerstage bij een internetprovider. Ik zat op een Technische Hogeschool en deed Technische Bedrijfskunde. Die vent wilde niks met techniek doen; wij moesten alles uitprinten en met de post opsturen. Reacties van hem werden schriftelijk teruggestuurd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:45 schreef Isegrim het volgende:
Als je een secretaresse hebt, kan het nog net (al vind ik het nog steeds volstrekt debiel), maar hier hebben wij er gewoon allemaal last van. Gelukkig is morgen mijn laatste dag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Ik ken zelfs een aantal directeuren van (middel)grote bedrijven die dit doen, en door de secretaresse laten uitwerken...
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:11 schreef fransbreda het volgende:
Bevriende stratenmaker van me kreeg een nieuwe erbij van 17 jaar.
"Wat kan je?" vraagt hij aan hem, "kan je hakken?"'
Knul zegt zeker ik kan heel goed hakken en begint te gabberen.
Helaas..maar 1 ding is nu wel duidelijk er zijn er meer die dat doen :Squote:
Niet echt bizar, afhankelijk van welke sector in de zorg je werkt. Ik heb wel eens met wit pak en laarzen aan een kamer schoon gemaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:01 schreef Repeat het volgende:
Toen ik stage liep in een ziekenhuis lag er ergens op de afdeling een compleet geschifte vrouw.
Maargoed kwam dus op een dag 's ochtends haar kamer binnen, zat er overal strontNiet zozeer dat ze het bed volgescheten had (dat ook trouwens), maar er daarna ook nog mee was gaan spelen en gooien. De hele zijrailingen van het bed mee ingesmeerd, stukken naar de muur gegooid etc
Op het begin vond ik het nog geloofwaardigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:59 schreef trifko het volgende:
Ik had werk gevonden als hotelkamers opruimen, je weet wel bedden opruimen en dat soort dingen.. Een paar uurtjes gewerkt en daarna was ik foetsie nooit meer wat van me laten horen.. was zwart en volgens mij zouden ze me nieteens uit betalen..
Altijd even kloppen voordat je de deur openmaakt met de reservesleutel. Waarschijnlijk had de bewoonster van een kamer niet gehoord dat ik aanklopte of dacht ze dat ik haar vriend was. dus toen ik de kamer inliep lag er een naakte vrouw (sprak geen NL ook geen Engels) met haar ogen dicht op haar rug gestrekt op het bed te masturberen.. toen ze haar ogen opendeed schrok ze nogal, werd rood en vervolgens vroeg ze of ik even kon pauzeren met werken en begon ze me te zoenen, uit te kleden en megageil te pijpen, toen ik klaarkwam, heb ik op de deur Do Not Disturb opgehangen en daarna heb ik haar helemaal te pleuris geneukt, ik kwam wel 4 a 5 keer klaar in totaal die dag... Het bed zat helemaal onder mijn zaad..
Als jij het niet meer kunt wil je toch zeker ook dat het nog gebeurt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:58 schreef trifko het volgende:
[..]
wie gaat er nou penissen wassen..
Hazmatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet echt bizar, afhankelijk van welke sector in de zorg je werkt. Ik heb wel eens met wit pak en laarzen aan een kamer schoon gemaakt.
Vraag me af in welke taal jullie dan communiceerden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:59 schreef trifko het volgende:
Ik had werk gevonden als hotelkamers opruimen, je weet wel bedden opruimen en dat soort dingen.. Een paar uurtjes gewerkt en daarna was ik foetsie nooit meer wat van me laten horen.. was zwart en volgens mij zouden ze me nieteens uit betalen..
Altijd even kloppen voordat je de deur openmaakt met de reservesleutel. Waarschijnlijk had de bewoonster van een kamer niet gehoord dat ik aanklopte of dacht ze dat ik haar vriend was. dus toen ik de kamer inliep lag er een naakte vrouw (sprak geen NL ook geen Engels) met haar ogen dicht op haar rug gestrekt op het bed te masturberen.. toen ze haar ogen opendeed schrok ze nogal, werd rood en vervolgens vroeg ze of ik even kon pauzeren met werken en begon ze me te zoenen, uit te kleden en megageil te pijpen, toen ik klaarkwam, heb ik op de deur Do Not Disturb opgehangen en daarna heb ik haar helemaal te pleuris geneukt, ik kwam wel 4 a 5 keer klaar in totaal die dag... Het bed zat helemaal onder mijn zaad..
De taal van de liefde natuurlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vraag me af in welke taal jullie dan communiceerden.
Precies. La langue d'amour.quote:
Ik heb vorig jaar een mail gestuurd naar de Gemeente Den Haag. Weken geen reactie, en toen zat er bij de post een printje van mijn mail met een handgeschreven antwoord. Dit is dus écht gebeurd, en ik heb me zelden zo verbaasd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:45 schreef Isegrim het volgende:
Bij het bedrijf waar ik nu werk is een medewerker die weigert om met een PC te werken. Hij schrijft zijn brieven handmatig (in een vooroorlogs handschrift) en die typt een collega van me uit. En dit wordt gewoon geaccepteerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |