Punt 2 is al helemaal ongeloofwaardig als je eerst verklaart dat de klant van zijn motor afstapte en vervolgens alsnog richting je baas loopt. Toen zijn motorfiets tot stilstand kwam was hij dus in het geheel niet in de buurt van je baas.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:38 schreef blackie007 het volgende:
[..]
Waarom ongeloofwaardig ::
1. Er liepen klanten in de winkel
2. Hij reed gericht op mijn baas af.
Geen wonder, zoals dat soort bedrijven hun soms klanten behandelen - dat is wel bijna een rechtvaardiging voor het zwaaien met bijlen, pistolen en weet ik wat voor wapentuig...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:36 schreef Sabelhout het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad ook meegemaakt toen ik bij een grote energieleverancier werkte. Op een gegeven moment was mocht niemand de afdeling af, er was nl. een boze klant met een pistool aan het zwaaien bij de receptie
Dus het feit dat een klant zich slecht behandeld voelt is een vrijbrief om mensen te bedreigen en zaken te vernielen om je gelijk te krijgen? Nee, dat gaat vast werkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:26 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Geen wonder, zoals dat soort bedrijven hun soms klanten behandelen - dat is wel bijna een rechtvaardiging voor het zwaaien met bijlen, pistolen en weet ik wat voor wapentuig...
Hey dan geloof je het niet!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:25 schreef Argento het volgende:
[..]
Punt 2 is al helemaal ongeloofwaardig als je eerst verklaart dat de klant van zijn motor afstapte en vervolgens alsnog richting je baas loopt. Toen zijn motorfiets tot stilstand kwam was hij dus in het geheel niet in de buurt van je baas.
Voor doodslag is vereist dat de klant in kwestie het opzet (!) had om je baas of wie dan ook te doden en op basis van dit verhaal zal geen OvJ hier een poging tot doodslag in zien.
Het zou me verbazen als het poging tot doodslag zou zijn. Toen een idioot bewust op 10 cm langs me reed met een aardige snelheid zei de politie doodleuk "als je niet opzij hoefde te springen, dan was er ook geen sprake van een intentie om je aan te rijden". En daar zit op zich best iets in. Hoe kun je iemand een poging tot doodslag aanrekenen, als je onmogelijk kunt bewijzen dat 'ie je aan wilde rijden?quote:
Waarom moest 'ie dat? Je baas was helemaal geen partij in de zaak: poging tot doodslag is een strafzaak, met het OM aan de ene kant en de verdachte aan de andere.quote:Mijn baas moest geloof ik naar Den Haag voor de uitspraak!
quote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Spatzmann het volgende:
leuk topic! Weer een aanvulling vanuit de helpdeskhoek. Tijdens mijn studie werkte ik bij @home op de helpdesk. Daar deden we vaak controle op de juiste klant door middel van het e-mailadres. Helaas weten mensen nooit dat we ook secundaire adressen kunnen zien. Dus het komt dan regelmatig voor dat mensen met een e-mail adres "sex slavin@home.nl", travestieslet@home.nl etc hadden. Aangezien ik mijn werk altijd zo leuk vond, gebruikte ik altijd deze e-mailadressen ter contorle "spreek ik met meneer travestieslet@home.nl"... Soms hingen ze dan gewoon op.. Wonder boven wonder ben ik nooit ontslagen
Ik heb vroeger kutjebef@home.nl gehad.quote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Spatzmann het volgende:
leuk topic! Weer een aanvulling vanuit de helpdeskhoek. Tijdens mijn studie werkte ik bij @home op de helpdesk. Daar deden we vaak controle op de juiste klant door middel van het e-mailadres. Helaas weten mensen nooit dat we ook secundaire adressen kunnen zien. Dus het komt dan regelmatig voor dat mensen met een e-mail adres "sex slavin@home.nl", travestieslet@home.nl etc hadden. Aangezien ik mijn werk altijd zo leuk vond, gebruikte ik altijd deze e-mailadressen ter contorle "spreek ik met meneer travestieslet@home.nl"... Soms hingen ze dan gewoon op.. Wonder boven wonder ben ik nooit ontslagen
quote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Spatzmann het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2009 12:43 schreef Leef het volgende:
Ook leuk: ik heb een keer in een it bedrijf gewerkt waar we een bedrijfspsycholoog hadden.
Die had geen benul van computers of internet.
Toen moest hij steeds "overwerken" 's avonds.
Maar later moesten ik en een andere collega van me iets doen aan zijn computer, en hadden we even een browser nodig.
Bleek dat hij avond aan avond aan het zoeken was geweest op "sex+dier" "sex+dier" en nog eens "sex+dier"
Daar zijn wel de nodige grappen over gemaakt.
Grappig was vooral dat niemand ontslagen was, iedereen het wist, dat er grappen over gemaakt werden, en het ergste wat je kon overkomen dat een van de andere managers zei: 'nou nou nou rustig maar'
Lekker bedrijf dan als ze hun administratie zo op orde hebbenquote:Op maandag 6 april 2009 12:11 schreef Leef het volgende:
Dit was in 2001 -
Niet ik (helaas) maar een vriend van me.
Hij werd aangenomen bij een it-bedrijf, maar in z'n proeftijd ontslagen, omdat hij niet zo'n werker was zullen we maar zeggen.
Maar hij had een lease auto met tankpas en alles erop en eraan, en daar werd niks over gezegd.
Dus is hij na z'n ontslag rustig door blijven rijden/tanken in z'n lease Opel Astra.
ANDERHALF JAAR LATER krijgt hij een telefoontje van dat bedrijf, of hij z'n auto eigenlijk wel had ingeleverd.
"Neuh.. moest dat dan?"
"Ja dan mag u de kosten met terugwerkende kracht aan ons betalen!!!!"
"Waar staat dat dan in het contract? En had u het niet zelf even moeten vragen?"
Hij heeft de auto teruggebracht, nooit meer wat van gehoord
Moraal van het verhaal: gewoon een grote bek teruggeven
Whehe laatst was er ook al een kunstwerk 'ontvreemd'quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Laat me raden, de Rabobank met de rotzooi van Natalie Ypma
Als je je doodergert aan die bedrijven, omdat ze je niet WILLEN helpen, is dat zeker gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus het feit dat een klant zich slecht behandeld voelt is een vrijbrief om mensen te bedreigen en zaken te vernielen om je gelijk te krijgen? Nee, dat gaat vast werken
Daarom moet je je ook niet tot 1elijns helpdeskmedewerkers richten. Dat zijn mensen die protocollen volgen, doen ze dat ben je met een beetje pech zo je (bij)baantje kwijt..quote:Op maandag 6 april 2009 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je je doodergert aan die bedrijven, omdat ze je niet WILLEN helpen, is dat zeker gerechtvaardigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |