abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66474167
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:38 schreef blackie007 het volgende:

[..]

Waarom ongeloofwaardig ::

1. Er liepen klanten in de winkel
2. Hij reed gericht op mijn baas af.
Punt 2 is al helemaal ongeloofwaardig als je eerst verklaart dat de klant van zijn motor afstapte en vervolgens alsnog richting je baas loopt. Toen zijn motorfiets tot stilstand kwam was hij dus in het geheel niet in de buurt van je baas.

Voor doodslag is vereist dat de klant in kwestie het opzet (!) had om je baas of wie dan ook te doden en op basis van dit verhaal zal geen OvJ hier een poging tot doodslag in zien.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:26:36 #277
181657 LordNemephis
computer says no
pi_66476159
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:36 schreef Sabelhout het volgende:

[..]

Ik heb het inderdaad ook meegemaakt toen ik bij een grote energieleverancier werkte. Op een gegeven moment was mocht niemand de afdeling af, er was nl. een boze klant met een pistool aan het zwaaien bij de receptie
Geen wonder, zoals dat soort bedrijven hun soms klanten behandelen - dat is wel bijna een rechtvaardiging voor het zwaaien met bijlen, pistolen en weet ik wat voor wapentuig...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:40:42 #278
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_66476614
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:26 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Geen wonder, zoals dat soort bedrijven hun soms klanten behandelen - dat is wel bijna een rechtvaardiging voor het zwaaien met bijlen, pistolen en weet ik wat voor wapentuig...
Dus het feit dat een klant zich slecht behandeld voelt is een vrijbrief om mensen te bedreigen en zaken te vernielen om je gelijk te krijgen? Nee, dat gaat vast werken
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_66477048
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:25 schreef Argento het volgende:

[..]

Punt 2 is al helemaal ongeloofwaardig als je eerst verklaart dat de klant van zijn motor afstapte en vervolgens alsnog richting je baas loopt. Toen zijn motorfiets tot stilstand kwam was hij dus in het geheel niet in de buurt van je baas.

Voor doodslag is vereist dat de klant in kwestie het opzet (!) had om je baas of wie dan ook te doden en op basis van dit verhaal zal geen OvJ hier een poging tot doodslag in zien.
Hey dan geloof je het niet!

Zijn uitspraken die in het verleden zijn gedaan na te kijken?

Zo ja dan nodig ik je uit om de uitspraak op te zoeken:

WInkel : Dynabyte op het thorbeckeplein
Jaar : Tussen 1998 en 1999 het zou zelfs nog 2000 geweest kunnen zijn. Staat niet helemaal 100% meer op mijn netvlies.

Mijn baas moest geloof ik naar Den Haag voor de uitspraak! Kom je vast een stukje verder mee

Succes hé!

[ Bericht 3% gewijzigd door blackie007 op 26-02-2009 13:04:30 ]
pi_66483739
neh, zo belangrijk vind ik het nu ook weer niet.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 6 april 2009 @ 01:05:46 #281
245888 jortkeldert
Waar de CAPS LOCKT
pi_67747446
tvp b1tches
20 jaar oud, en wat had ik bereikt?
pi_67747707
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:54 schreef blackie007 het volgende:

Hey dan geloof je het niet!
Het zou me verbazen als het poging tot doodslag zou zijn. Toen een idioot bewust op 10 cm langs me reed met een aardige snelheid zei de politie doodleuk "als je niet opzij hoefde te springen, dan was er ook geen sprake van een intentie om je aan te rijden". En daar zit op zich best iets in. Hoe kun je iemand een poging tot doodslag aanrekenen, als je onmogelijk kunt bewijzen dat 'ie je aan wilde rijden?
quote:
Mijn baas moest geloof ik naar Den Haag voor de uitspraak!
Waarom moest 'ie dat? Je baas was helemaal geen partij in de zaak: poging tot doodslag is een strafzaak, met het OM aan de ene kant en de verdachte aan de andere.
pi_67753617
als getuige misschien?
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  maandag 6 april 2009 @ 11:32:08 #284
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67753987
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Spatzmann het volgende:
leuk topic! Weer een aanvulling vanuit de helpdeskhoek. Tijdens mijn studie werkte ik bij @home op de helpdesk. Daar deden we vaak controle op de juiste klant door middel van het e-mailadres. Helaas weten mensen nooit dat we ook secundaire adressen kunnen zien. Dus het komt dan regelmatig voor dat mensen met een e-mail adres "sex slavin@home.nl", travestieslet@home.nl etc hadden. Aangezien ik mijn werk altijd zo leuk vond, gebruikte ik altijd deze e-mailadressen ter contorle "spreek ik met meneer travestieslet@home.nl"... Soms hingen ze dan gewoon op.. Wonder boven wonder ben ik nooit ontslagen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_67754037
quote:
leuk topic! Weer een aanvulling vanuit de helpdeskhoek. Tijdens mijn studie werkte ik bij @home op de helpdesk. Daar deden we vaak controle op de juiste klant door middel van het e-mailadres. Helaas weten mensen nooit dat we ook secundaire adressen kunnen zien. Dus het komt dan regelmatig voor dat mensen met een e-mail adres "sex slavin@home.nl", travestieslet@home.nl etc hadden. Aangezien ik mijn werk altijd zo leuk vond, gebruikte ik altijd deze e-mailadressen ter contorle "spreek ik met meneer travestieslet@home.nl"... Soms hingen ze dan gewoon op.. Wonder boven wonder ben ik nooit ontslagen
Ik heb vroeger kutjebef@home.nl gehad.
pi_67754339
quote:

MOKUM XXX RATED
  maandag 6 april 2009 @ 12:11:29 #287
165237 Leef
Sunny side up!
pi_67755243
Dit was in 2001 -
Niet ik (helaas) maar een vriend van me.
Hij werd aangenomen bij een it-bedrijf, maar in z'n proeftijd ontslagen, omdat hij niet zo'n werker was zullen we maar zeggen.
Maar hij had een lease auto met tankpas en alles erop en eraan, en daar werd niks over gezegd.
Dus is hij na z'n ontslag rustig door blijven rijden/tanken in z'n lease Opel Astra.

ANDERHALF JAAR LATER krijgt hij een telefoontje van dat bedrijf, of hij z'n auto eigenlijk wel had ingeleverd.
"Neuh.. moest dat dan?"
"Ja dan mag u de kosten met terugwerkende kracht aan ons betalen!!!!"
"Waar staat dat dan in het contract? En had u het niet zelf even moeten vragen?"

Hij heeft de auto teruggebracht, nooit meer wat van gehoord

Moraal van het verhaal: gewoon een grote bek teruggeven
  maandag 6 april 2009 @ 12:19:18 #288
165237 Leef
Sunny side up!
pi_67755461
Wat mezelf betreft: ik heb in een jeugdhotel in Amsterdam gewerkt. Dus ik zou niet weten waar ik moet beginnen met verhalen vertellen

Psychoses, erg verknipte gasten en collega's, bizar toevallige ontmoetingen, moorden, alles heb ik meegemaakt. Als je op zo'n plek gaat werken kom je nooit verhalen tekort.
  maandag 6 april 2009 @ 12:43:54 #289
165237 Leef
Sunny side up!
pi_67756109
Ook leuk: ik heb een keer in een it bedrijf gewerkt waar we een bedrijfspsycholoog hadden.
Die had geen benul van computers of internet.
Toen moest hij steeds "overwerken" 's avonds.
Maar later moesten ik en een andere collega van me iets doen aan zijn computer, en hadden we even een browser nodig.
Bleek dat hij avond aan avond aan het zoeken was geweest op "sex+dier" "sex+dier" en nog eens "sex+dier"

Daar zijn wel de nodige grappen over gemaakt.
Grappig was vooral dat niemand ontslagen werd, iedereen het wist, dat er grappen over gemaakt werden, en het ergste wat je kon overkomen dat een van de andere managers zei: 'nou nou nou rustig maar'

[ Bericht 0% gewijzigd door Leef op 06-04-2009 13:58:32 ]
  maandag 6 april 2009 @ 12:56:50 #290
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67756480
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:43 schreef Leef het volgende:
Ook leuk: ik heb een keer in een it bedrijf gewerkt waar we een bedrijfspsycholoog hadden.
Die had geen benul van computers of internet.
Toen moest hij steeds "overwerken" 's avonds.
Maar later moesten ik en een andere collega van me iets doen aan zijn computer, en hadden we even een browser nodig.
Bleek dat hij avond aan avond aan het zoeken was geweest op "sex+dier" "sex+dier" en nog eens "sex+dier"

Daar zijn wel de nodige grappen over gemaakt.
Grappig was vooral dat niemand ontslagen was, iedereen het wist, dat er grappen over gemaakt werden, en het ergste wat je kon overkomen dat een van de andere managers zei: 'nou nou nou rustig maar'

Die kerel kan dan toch niet meer fatsoenlijk z'n werk uitvoeren? Alsof hij nog serieus genomen zou worden door de werknemers van dat bedrijf .
Huilen dan.
  maandag 6 april 2009 @ 13:08:50 #291
69066 cohen
immer 2.
pi_67756846
ik heb een tijd als schoonmaker in een ziekenhuis gewerkt. en op een afdeling was een vrouw die altijd vast zat en de hele dag zat te schelden. en de verpleging waarschuwde al als je naar binnen ging. De hele muur zat ook vol met poep. Dus ik kwam binnen en ze begint te schelden. Doet ze ineens een greep in dr broek en pakt een hand stront! En dat heeft ze in dr hand en dreigde ze naar me te gooien! Toen ben ik snel de kamer uitgegaan
wie zaait zal oogsten.....
  maandag 6 april 2009 @ 13:13:24 #292
157922 fathank
pi_67756971
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:11 schreef Leef het volgende:
Dit was in 2001 -
Niet ik (helaas) maar een vriend van me.
Hij werd aangenomen bij een it-bedrijf, maar in z'n proeftijd ontslagen, omdat hij niet zo'n werker was zullen we maar zeggen.
Maar hij had een lease auto met tankpas en alles erop en eraan, en daar werd niks over gezegd.
Dus is hij na z'n ontslag rustig door blijven rijden/tanken in z'n lease Opel Astra.

ANDERHALF JAAR LATER krijgt hij een telefoontje van dat bedrijf, of hij z'n auto eigenlijk wel had ingeleverd.
"Neuh.. moest dat dan?"
"Ja dan mag u de kosten met terugwerkende kracht aan ons betalen!!!!"
"Waar staat dat dan in het contract? En had u het niet zelf even moeten vragen?"

Hij heeft de auto teruggebracht, nooit meer wat van gehoord

Moraal van het verhaal: gewoon een grote bek teruggeven
Lekker bedrijf dan als ze hun administratie zo op orde hebben .
pi_67757307
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef credendo_vides het volgende:

[..]

Laat me raden, de Rabobank met de rotzooi van Natalie Ypma
Whehe laatst was er ook al een kunstwerk 'ontvreemd'
  maandag 6 april 2009 @ 13:47:47 #294
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_67758106
Ik heb een tijdje gewerkt bij de klantenservice van een grote supermarkt. Daar kreeg je soms de meest rare mails en telefoontjes binnen...

- een klant was ziedend omdat er alcohol was verkocht aan zijn 15-jarige zoon, die hij compleet laveloos thuis had aangetroffen. Op zich een terechte klacht, maar meneer had er ook foto's bijgedaan van zijn dronken zoon, incl. diegene waarop hij aan het kotsen was en hij in zijn broek gezeken had U begrijpt, die foto's zijn de hele afdeling over gegaan.
- een klant trof een vogelspin aan in de bananen. Suprise! Klant was compleet hysterisch en ik moest proberen om dat mens weer stil te krijgen.
- Collega van me had een klant aan de lijn die helemaal ziedend was omdat ze geen actiefiguurtjes meer kon krijgen: "Ja, hoe moet ik dat aan mijn kinderen vertellen?!" Collega: "Ik hoef u toch niet te vertellen hoe ik uw kinderen op moet voeden?"
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_67759561
"Mijn PC werkt niet"
* loopt naar afdeling toe
"Uw monitor staat uit"
Live out of your imagination, not your history.
pi_67759898
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:40 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dus het feit dat een klant zich slecht behandeld voelt is een vrijbrief om mensen te bedreigen en zaken te vernielen om je gelijk te krijgen? Nee, dat gaat vast werken
Als je je doodergert aan die bedrijven, omdat ze je niet WILLEN helpen, is dat zeker gerechtvaardigd.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 6 april 2009 @ 14:44:14 #297
157922 fathank
pi_67759985
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je je doodergert aan die bedrijven, omdat ze je niet WILLEN helpen, is dat zeker gerechtvaardigd.
Daarom moet je je ook niet tot 1elijns helpdeskmedewerkers richten. Dat zijn mensen die protocollen volgen, doen ze dat ben je met een beetje pech zo je (bij)baantje kwijt..
pi_67760397
die oude man: ik kom hier om te sexen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')