Gisteren 3 uur s'middags. Ik dacht "yes bijna weekend

". Maar opeens ging mijn hoofd pijn doen. Ik dacht echt wtfbbq maar gelukkig werd het niet zo erg. Ging de trein in terug naar mijn hometown, maar moest even naar de winkel, dus ging er 1 station verder uit.
Toen we klaar waren gingen we bij een turkse eet dinges pizza margarita eten

Die man bracht pizza's en we zagen dat er geen knoflook was dus mijn maat "Meneer morgen we knoflook?". Hij liep weg zonder iets te zeggen. (Overigens heeft dit weinig met de klacht te maken

) Komt ie terug en "gooit" zowat dat bakje op tafel

Maat: Tjuus wa doet hij man kei hard gooien. Schuift helemaal over de tafel heen. Ik moest toen hard lachen (Niet alleen daarom, andere dingen bespaar ik jullie) en in een keer kwam mijn hoofdpijn weer langzaam terug

Toen moest ik door de regen terug naar het station (met de trein dus) omdat mijn fiets nog stond bij het andere station. Toen we daar waren (net op tijd) hoorde we "dames en heren bla bla trein heeft 10 min vertraging". Maar 2 minuten later zagen we hem al aankomen

Wtf? Dus we stappen in, alleen de trein zag er anders uit dan normaal. Blijkt dat de sneltrein was

(Jullie nu denken gekke Davy

) Door deze trein kwam de andere later. Gelukkig stond de sneltrein 2 minuten stil en had ik het optijd aan meneer de conducteur gevraagd of dit de sneltrein was

"Wow what an adventure so far

"
Ik fiets naar huis vanaf het andere station. (West side jeweets) Kom ik thuis. Paar uur later word mijn hoofdpijn echt super erg

Net voordat ik ga slapen krijg ik nog een snotneus

Helemaal dicht enzo. Uiteindelijk val ik in slaap. (Rond half 3) Word ik al 9 uur wakker

Maar mijn hoofdpijn is weg?

Ik sta ff op om naar de wc te gaan. EN JA HOOR!! DAAR IS IE WEERRRR!!! Maar hij heeft een vriendje meegenomen dit keer: keelpijn

Nu heb ik dus 3 ziektes. En lag ik nog 2 uurtjes wakker (Misschien half uurtje geslapen)
What's next? Cancer?