Gemarineerd met soyasaus en misoquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yay!. Met jamsessie! (aardbei, abrikoos...
).
Yakitori.
Duurt laaaaaaaaaang!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gemarineerd met soyasaus en misoen natuurlijk allerlei Indische satés
Waarom moeten we nou een jaar wachten
quote:Op maandag 15 september 2008 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou een LTD Eclipse kopen..
Wat gaaf!quote:
Haha oké.. ik had je inderdaad verkeerd begrepen..quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat gaaf!.
.
Ging mij meer om dat het een 12-snarige banjo is..
It happens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:32 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Haha oké.. ik had je inderdaad verkeerd begrepen..
Net nieuwe snaren?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
Grr, leg ik net snaren op mijn meesterlijke akoestische gitaar, ben ik half uur aan het spelen, springt de D-snaar![]()
En ik was zo aan het genieten...............................
WTFquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ja dat is idd balen.....en het is ook echt mn favoriete akoestische gitaar dus dat is dubbel balen omdat ik net zo aan het genieten was
Ik had 'iris' van de googoodolls omgezet zodat ik deze ook in een e-stemming kon spelen, maar dan zitten er wel een paar rare grepen bij
Vet!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
WTF
Ik was vanochtend Iris en Bulletproof aan het spelen
http://www.ultimate-guita(...)ls/iris_ver5_crd.htm
Die is in A maj 7quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vet!
Ik zag trouwens net deze solo op VH1: misschien eens leuk om te oefenenHeel andere stijl dan de slash/ac/dc dingen die ik nu doe
wel vrolijk trouwens
Met zulke solo's voel je je ook maar een part-time zanger in zo'n band...quote:
En dit?quote:
Geloof me, hij doet live meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Met zulke solo's voel je je ook maar een part-time zanger in zo'n band...
ja onzin natuurlijk, maar een echte gibson speelt wel fijner! ook al zit het tussen de oren, maar als je vindt dat je op een super vette gitaar speelt, dan speel je wel beter dan als je weet dat je op een crappie one speeltquote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik zou minstens een Gibson Les Paul kopen, met die goedkope gitaartjes kun je echt bepaalde grepen niet pakken
Spoilsport.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja onzin natuurlijk, maar een echte gibson speelt wel fijner! ook al zit het tussen de oren, maar als je vindt dat je op een super vette gitaar speelt, dan speel je wel beter dan als je weet dat je op een crappie one speelt
Je bent niet de enige hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:33 schreef brother52 het volgende:
Voor mij maakt het weinig uit of ik op een echte gibson speel of op een kopie.
Op beide speel ik even beroerd, maar dat ben ik. Ik ben de uitzondering op de regel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |