quote:Op maandag 15 september 2008 21:21 schreef Jorikjet het volgende:
wie? een van die vliegtuig pioniers ofzo?
quote:
ik niet, maar ik denk dat je beter voor een epiphone achtig iets kunt gaan, je betaalt hiervoor denk ik veels te veel voor de naam gibson alleen (wat overigens bij alle modellen wel is stiekem, ik ben er ook ingetraptquote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef KaMo het volgende:
http://www.thomann.de/nl/gibson_melody_maker_ww.htm
Iemand ervaring mee?
(niet denken dat dit mijn eerste gitaar zou worden. Het is meer als verzamelaar een lekker spelende gitaar willen (liefst Les Paul of SG) voor in m'n collectiequote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik niet, maar ik denk dat je beter voor een epiphone achtig iets kunt gaan, je betaalt hiervoor denk ik veels te veel voor de naam gibson alleen (wat overigens bij alle modellen wel is stiekem, ik ben er ook ingetrapt). vergelijk het met de instap fender gitaren van 300 euro nieuw (mex std)
Wow we hebben een echte verzamelaarquote:Op maandag 15 september 2008 22:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
(niet denken dat dit mijn eerste gitaar zou worden. Het is meer als verzamelaar een lekker spelende gitaar willen (liefst Les Paul of SG) voor in m'n collectie
Ik zou een LTD Eclipse kopen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
(niet denken dat dit mijn eerste gitaar zou worden. Het is meer als verzamelaar een lekker spelende gitaar willen (liefst Les Paul of SG) voor in m'n collectie
En vergeet niet de tonale differentie die je bij goedkopere modellen krijgt door de kwaliteit van de bouw. Hierdoor klinken akkoorden al snel minder zuiver.quote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik zou minstens een Gibson Les Paul kopen, met die goedkope gitaartjes kun je echt bepaalde grepen niet pakken
Ik heb wel eens gehoord dat je geen barré akkoorden kan spelen op een gitaar van minder dan 800 euroquote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik zou minstens een Gibson Les Paul kopen, met die goedkope gitaartjes kun je echt bepaalde grepen niet pakken
En je e-penis wordt ook 10 cm langer als je een SG koopt... ik zit nu ook ineens aan de 21 cmquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je geen barré akkoorden kan spelen op een gitaar van minder dan 800 euro
wordt ie iedere gibson 10 cm langer?!?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En je e-penis wordt ook 10 cm langer als je een SG koopt... ik zit nu ook ineens aan de 21 cm
Vroeg beginnen, ik kom er ooit welquote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wow we hebben een echte verzamelaar
Heb je gewoon veel Gibsons of probeer je ons te werven voor je homo-erotische tuinfeesten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
wordt ie iedere gibson 10 cm langer?!?
Dan zou ik hung-like-a-horse zijn
Yay!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:03 schreef Doodkapje het volgende:
Volgende zomermeet een bbqik heb hier wel de ruimte voor eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |