Tja, dat hoeft van mij dan weer niet zo nodig.quote:Op maandag 15 september 2008 13:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er schijnt een nieuw album van Alice in Chains te komen met dezelfde zanger die ze in 2006 mee hadden op tour.
Als het in het verlengde ligt van het solowerk van Jerry hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 15 september 2008 13:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tja, dat hoeft van mij dan weer niet zo nodig.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hey jongens, succes he:
[ afbeelding ]
Nee, maar mooi istie ook niet.quote:Op maandag 15 september 2008 15:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zal ze vanavond eens proberen.....
Maar die laatste is toch niet zo moeilijk?
Die eerste??? Hoe groot moeten je handen wel niet zijn om dan de duim nog op de lage E-snaar te krijgenquote:Op maandag 15 september 2008 16:27 schreef Witchfynder het volgende:
De eerste en laatste zijn goed te doen, derde lukte mij ook wel. De tweede is echt onmogelijk. De anderen lukken me wel, maar klinken nergens naar, dus what's the point?.
Huu wat ?quote:Op maandag 15 september 2008 17:28 schreef Deansensitized het volgende:
Welke kneus mod heeft er hier weer zo'n bende van gemaakt?
Dat andere topic heeft hier niks mee te maken man, sukkel
ja het pedaal is gewoon echt NIET transparant!! enige goede is dat het leuk kleurt op me pedalboardquote:
Een of andere halve heeft hier een of ander gitaristenfilmpjetopic tussen gegooidquote:
Ik heb mijn duim niet gebruikt, maar twee snaren per vinger.quote:Op maandag 15 september 2008 18:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die eerste??? Hoe groot moeten je handen wel niet zijn om dan de duim nog op de lage E-snaar te krijgen
Zie schema, dat klopt dus niet... En zo'n dikke vingers heb ik ook nietquote:Op maandag 15 september 2008 19:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb mijn duim niet gebruikt, maar twee snaren per vinger..
Hoezo? Ik maak zelf wel uit welke vingers ik gebruik.quote:Op maandag 15 september 2008 20:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zie schema, dat klopt dus niet... En zo'n dikke vingers heb ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |