Op zulke vragen worden mensen op basgitaarforum er ook uit gegooid.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zien we eruit als bassisten?
En Leaf
Maar die chick is wel lekker
dan moet ik er maar een middag voor gaan zittenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op zulke vragen worden mensen op basgitaarforum er ook uit gegooid..
Google gewoon op <artiest> <titel> bass tab. Als je dan niks vindt, moet je het echt zelf doen..
Alleen als ze met z'n 32-en zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef Moozze het volgende:
Leaf is best wel leuk
Gadverdamme, wat een lelijk wijf is dat. Ik heb echt een schurfthekel aan Leaf trouwens, heb ze deze zomer nog een keer live gezien hier op 200m van mijn huis, sjezus wat een ongeïnspireerde 13 in een dozijn crap is dat...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zien we eruit als bassisten?
En Leaf
Maar die chick is wel lekker
Een gitarist naar basstabs vragen is als een drummer vragen een leuk deuntje te slaan... some shit just don't work son!quote:
Slimme jongenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Jorikjet het volgende:
sinds dean die varken met de dean gitaar heeft gepost met een hartje erbij negeer ik al zijn berichtjes over chicks
Ik vind r wel wat hebbenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een lelijk wijf is dat. Ik heb echt een schurfthekel aan Leaf trouwens, heb ze deze zomer nog een keer live gezien hier op 200m van mijn huis, sjezus wat een ongeïnspireerde 13 in een dozijn crap is dat...Veel teveel opgehypet door 3FM...
weet enkel dat je met de Boss DS-1 zeer lekker geluid krijgtquote:Op woensdag 17 september 2008 20:15 schreef EvilWasp het volgende:
Ik zoek trouwens een beetje een Marshally-distortion pedaal.
Jullie nog tips?
Doe mij maar een Metal Zone, maar ja, wie ben ikquote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
weet enkel dat je met de Boss DS-1 zeer lekker geluid krijgt
is dat ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef Trigalti het volgende:
Live was leaf inderdaad niet echt geweldig...
"Live" daarentegen ..
Die komen toch op Night of The Proms?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef Trigalti het volgende:
Live was leaf inderdaad niet echt geweldig...
"Live" daarentegen ..
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef brother52 het volgende:
Ik heb 'live' 4x gezien en dat was 3 keer te veel.
De eerste keer dat ik ze zag was het best wel aardig (goed genoeg om het een optreden lang uit te houden).
De keren daarna was het net of ik naar een dvd stond te kijken van het eerste optreden met de nummers in andere volgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |