Nee, nog niet op gespeeld, zou eigenlijk nog wel eens moeten. Maar ik denk dat de keuze dan weer lastiger wordt.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ah ok. Nou, dat kan..
Heb je weleens op een Viper gespeeld? Onze SG-fan is gebrand er een te proberen. Tot ons plezier, want er zitten EMG's in en die zijn wat beter voor metal..
Maar wel EMH-HZ's volgens mij, die zijn toch minder.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, nog niet op gespeeld, zou eigenlijk nog wel eens moeten. Maar ik denk dat de keuze dan weer lastiger wordt.
De body Viper zier er trouwens wel uit als een half gesmolten SG.
Ik vond het jammer dat ze de Lag Arkane 200 niet hadden hangen, daar zitten ook EMG's in.
Goed gebouwd, zwaar, dus veel sustain en klinken wel goed, maar standaard erg topzwaar, waardeloze balans. Gewoon oncomfortabel irritant.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ah ok. Nou, dat kan..
Heb je weleens op een Viper gespeeld? Onze SG-fan is gebrand er een te proberen. Tot ons plezier, want er zitten EMG's in en die zijn wat beter voor metal..
Klopt, ik heb net even op harmony central gekeken en daar lees ik erg tegenstrijdige dingen.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar wel EMH-HZ's volgens mij, die zijn toch minder.
Schijnt per uitgave wel te verschillen. Bij de goedkopere modellen verplaatst men de strapholder naar de achterkant van de hals, waar hij bij een SG ook zit.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed gebouwd, zwaar, dus veel sustain en klinken wel goed, maar standaard erg topzwaar, waardeloze balans. Gewoon oncomfortabel irritant.
LAG zijn sowieso prima dingenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb net even op harmony central gekeken en daar lees ik erg tegenstrijdige dingen.
De één vindt ze super en de ander vindt het helemaal niets.
Ze zullen ongetwijfeld beter zijn dan de pups die in de Arkane 100 zitten, al vielen die niet tegen.
Clean waren die iets aan de magere kant vergeleken met de pups van een Ibanez RG370 maar met overstuurd deden ze niet voor elkaar onder.
Die Arkane 100 voelde ook erg goed aan. En dat voor minder dan ¤450.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:17 schreef Cynic het volgende:
LAG zijn sowieso prima dingen
Maar voor 800-900 euro hadden er best "echte" EMG's in gekund, bij LTD is dat bijvoorbeeld wel zo.
hm, hier staan ze voor een dikke 800 euro...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die Arkane 100 voelde ook erg goed aan. En dat voor minder dan ¤450.
De 200 moet geloof ik iets van ¤500 kosten.
voor het eerst dat een linkshandig model goedkoper isquote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef Cynic het volgende:
hm, hier staan ze voor een dikke 800 euro...
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/12456.html
Je hebt het haar iig al wel meequote:Op woensdag 17 september 2008 14:18 schreef Cynic het volgende:
Misschien vanavond toch maar eens met Rock Discipline beginnen.
Ik heb zowaar een gitaar in E gevonden dus dan wordt het net even wat makkelijker.
Volgens mij heeft John tegenwoordig zijn haar eraf.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt het haar iig al wel mee
Kan je ofenen met rechts rukkenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt het haar iig al wel mee
Heb zonet een Hepatitis B prik gehad... dat wordt een paar dagen afzien met mijn linkerarm
http://www.bachmusik.com/quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je ofenen met rechts rukken
Maar heeft iemand de link naar de Bach site ? Zit niet thusi dus kan niet bij m'n favorieten =(
Ik wil nog steeds zo'n explorer.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je ofenen met rechts rukken
Maar heeft iemand de link naar de Bach site ? Zit niet thusi dus kan niet bij m'n favorieten =(
Zien we eruit als bassisten?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:44 schreef bierbart het volgende:
Heeft iemand hier de bass tabs van Leaf - New Song ?
Ik vraag het alleen maarquote:Op woensdag 17 september 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zien we eruit als bassisten?
En Leaf
Maar die chick is wel lekker
Dat is toch geen serieuze vraag man idiootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Die witte SG zit niet meer in het assortiment volgens die síte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |