abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_223093
Ben ik nou de enige die zag dat het gewoon onzin was dat Willem toevallig Bart als laatste lootje trok en hem dus nomineerde. Sorry hoor, maar daar geloof ik dus geen ene sodemieter van. Errug geinig dat lootjes trekken, NOT ?

En waarom zit iedereen continu excuses te zoeken om iemand eruit te sturen ? Nomineren moet, NOU dan. Lig dan niet te eikelen.

Wat is die Bart trouwens een enorme held aan het worden zeg, dacht in het begin dat het een enorme blaaskaak was, moet ik steeds meer van terug komen en vandaag de opmerkingen tegen Anouk en Karin getuigden van grote klasse.
Ik zou het geweldig vinden als hij maar door iedereen genomineerd blijft worden en het steeds weer overleeft, te meer om Maurice alleen maar pissiger te maken. Nee, laat maar, in de volgende ronde die pisnicht gauw naar introverte mammie en pappie sturen, wat een airhead die gozer, errug triest.

Once every few seconds somewhere in this world a woman gives birth to a child. Our job is to find that woman and stop her.

dinsdag 23 november 1999 @ 20:57:00 #2
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223094
leuk hoor dat je het op neemt voor BArt.
je weet niet half hoe gelukkig je me hier me maakt, aangezien ik Bart echt heel goed ken en andere mensen aleenmaar kijken naar wat BArt toevalig zegt. Is het ook opgevallen hoe anoek zichzelf projecteerd op (voornamelijk) Bart, alles wat ze zelf is en doet beschuldigd ze Bart van, Weet je nog met dat golf balletje

B: sla niet zo hard
A: dat doe ik niet
enz
A: Bahart haal je voet is weg
B: nee
A: jawel je staaat in de weg stommerd
blabla
A: Ik zal beloven om niet zo hard te slaan
R,W,B: sla niet zo hard
A: maak ik zelf wel uit (lekker puh)

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_223095
Het was inderdaad wel erg toevallig dat het laatste lootje van Willem precies degene met de naam van Bart erop was. Ik geloof er eerlijk gezegd ook niks van. Misschien had hij hem eerst met wat lijm uit de spullen voor de cadeaus die ze moeten maken vastgeplakt aan de binnenkant van zijn hand.
Of een andere truc, maar zuiver was het niet.
Dat geldt trouwens voor alle redenen om Bart te nomineren. 'Zo maar', 'Ik heb eigenlijk geen reden', 'Ik heb met mijn ogen dicht een naam geprikt'. Ontzettend zwak allemaal. Maar de manier van Willem sloeg toch wel alles!

pi_223096
Inderdaad volgens mij was dat show die lootjes. Willem laat iedereen blijken dat hij het niet zo op heeft met Bart maar durft het in de dagboekkamer niet te zeggen!!
Willem, Karin en Maurice spannen samen dat is duidelijk. Bart is echter bij het publiek veel populerder en deze hebben uiteindelijk het laatste wordt. Bart speelt een gewaagd maar leuk spel. Hij heeft lef!!

leef! want je bent wie je bent

dinsdag 23 november 1999 @ 22:28:00 #5
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223097
ff weer back to topic, ja ook ik vindt het verdacht dat bart steeds als genomineerde uit de bus komt, dat vindt ik wel heel schienheilig van die anderen
Ecosia
  dinsdag 23 november 1999 @ 22:36:00 #6
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_223098
ach laten we eerlijk zijn: hou je niet van willem, prima, maar het gaat steeds verder. maar ja, zo schijnt het te gaan. als je iemand niet mag is alles negatief. of verpest ik nu deze topic?

bogus. i'm just a jealous guy.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_223099
quote:
op 11-23-1999 om 10:28 PM schreef Jumparound het volgende:
ff weer back to topic, ja ook ik vindt het verdacht dat bart steeds als genomineerde uit de bus komt, dat vindt ik wel heel schienheilig van die anderen

Zo verdacht vind ik het niet. Nu is iedereen gefocust op Anouk die niet binnen de groep zou passen. Maar Bart past net zo min binnen de groep,alleen is iedereen nu even afgeleid. Het is echt geen toeval dat hij nu voor de zoveelste keer genomineerd is hoor!
En dat realiseert Bart zich ook wel. Hij gedraagt zich vast niet voor niets als een kind. (Of is dat z'n normale gedrag, Jumparound?)

dinsdag 23 november 1999 @ 23:00:00 #8
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_223100
Bozzie, even bezwaar aantekenen tegen de term 'pisnicht'. Niet meer doen OK?
pi_223101
Hier is al een discussie over geweest in de topic: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002361.html
en http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002348.html

Tja zo eng is Willem nou!

Greetz Tina

woensdag 24 november 1999 @ 01:59:00 #10
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_223102
Kom op nou... een kans van 25% dat Bart het wordt, zeer wel mogelijk dus...
En over Barts voet bij het midgetgolfen van Anouk: ja grosso modo had hij wel gelijk, maar kan ook begrijpen dat het irritant overkomt en Anouk daarom volhardt. Maar wat gebeurt er als iedereen Bart op zijn matras zonder molton wijst met goede bedoelingen? Dan heeft hij het over boutredenen en is hij er nog steeds kwaad over. Dus zelf vindt hij zo'n 'voet' helemaal niet leuk...
  woensdag 24 november 1999 @ 08:23:00 #11
1701 Bozzie
Up the Villa
pi_223103

Bozzie, even bezwaar aantekenen tegen de term 'pisnicht'. Niet meer doen OK?[/quote]

Ok, excuses offered. Maar mag ik wel zeggen dat het een nietszeggend mannetje is die ja schudt wanneer Mammie Karin haar wijsheid ten toon spreidt en als iemand anders iets beweert eerst kijkt wat Willem en Karin er van vinden ?

Ik weet niet hoe lang de laatste drie lui samen moeten zitten en we daar naar moeten gaan kijken maar stel je toch voor dat het W. K. en M. worden, dan dalen de kijkcijfers tot een dramatisch niveau. 1 moeder en 2 ja-knikkers in een bouwkeet, je reinste nachtmerrie.
Go Bart!

Once every few seconds somewhere in this world a woman gives birth to a child. Our job is to find that woman and stop her.

pi_223104
<<Kom op nou... een kans van 25% dat Bart het wordt, zeer wel mogelijk dus...>>

uhuh, maar drie keer is wel heeeel erg toevallig niet?

<<En over Barts voet bij het midgetgolfen van Anouk: ja grosso modo had hij wel gelijk, maar kan ook begrijpen dat het irritant overkomt en Anouk daarom volhardt.>>

Anouk was pas 30 keer gezegd dat ze niet zo hard moest meppen, en deed dat toch steeds weer, dan wil iets strenger optreden wel eens helpen. Ik vond het een kleine meesterzet van Bart. Leuke is dat ze hem er wel meteen insloeg toen. Helemaal komisch was dat ze tijdens de weekopdracht zelf als enige in een keer scoorde

<<Maar wat gebeurt er als iedereen Bart op zijn matras zonder molton wijst met goede bedoelingen? Dan heeft hij het over boutredenen en is hij er nog steeds kwaad over. Dus zelf vindt hij zo'n 'voet' helemaal niet leuk...>>

Niet zo zwaar aan tillen, hij is momenteel de enige die zich durft te verzetten tegen de rest. Of dat nu om een molton gaat doet niet terzake.

Was de reclame niet: "Mens durf anders te zijn"? Nou, Bart is daar op een goede manier mee bezig. Jammer dat de rest niet weet waarom ze op Bart stemmen maar het toch doen

*** I have this condition ***
  woensdag 24 november 1999 @ 19:19:00 #13
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223105
ik denk dat iedereen wel ergens tegen in gaat, maar dat het van bart extra naar voren wordt gebracht, leuke foto trouwens(die nu wordt getoond)
Ecosia
pi_223106
quote:
op 11-24-1999 om 07:19 PM schreef Jumparound het volgende:
ik denk dat iedereen wel ergens tegen in gaat, maar dat het van bart extra naar voren wordt gebracht, leuke foto trouwens(die nu wordt getoond)

IK HEB HETZELFDE PROBLEEM....

Ik mocht Bart in het begin ook compleet niet, maar voor diegene hier die hem goed kent, zeg maar dat Meerhoerman zegt dat 'ie cool is.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_223107
Maar goed, het ging hier over de nominaties van Willem, en vandaag was op TV te zien wat hij een week of 5 geleden ook al eens gezegd heeft tegen Bianca of Ruud, namelijk: Als Mauwries en Karin weer zo naar elkaar gaan toetrekken, zoals ze dat toen deden en zoals ook Bart en Sabine dat deden, dat hij dan zijn nominatie al weet. Het is dus zorg deze redenering in het achterhoofd te houden. Willem heeft dat lootjes verhaal echt wel eerlijk gespeeld, en je kunt het net zo krom uitleggen als de onzin nominaties van Anouk (prikken) Karin (cirkelprikken) en Bart (onzin redenatie). Als Mauwries en Karin weer flink aanhankelijk worden ben ik benieuwd wie van de twee (of allebei ?) hij zal kiezen.

Tot zover even.

Blijft zich verbazen
pi_223108
Ach...Die achterbakse Willem wist wel degelijk welke lootjes hij trok..Op de videoband welke ik wel 17 keer heb bekeken kan je n.l. zien dat hij de lootjes op verschillende manieren heeft gevouwen!!!! Dus Willem je bent wederom door de mand gevallen!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  woensdag 24 november 1999 @ 21:14:00 #17
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_223109
Of misschien stond op al die lootjes wel hetzelfde. Lootje 1) Bart; Lootje 2) Bart etc.

Ik vind het jammer maar die Willem die ik in het begin zo'n aardige bescheiden vent vond, begint zo onderhand de meest nare en achterbakse trekjes te vertonen.

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_223110
Fokke, ik sta geheel achter jouw mening.

Ik weet niet of ik Bart lang om me heen zou kunnen hebben, maar hij is wel de slimste, hij weet haarfijn hoe zijn gedrag werkt, en heeft het lef hier nog een schepje bovenop te doen. Ruud had het over sport, Bart maakt er een sport van.
go on Bart

leef! want je bent wie je bent

woensdag 24 november 1999 @ 23:19:00 #19
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_223111
quote:
op 11-24-1999 om 09:06 PM schreef Letterman het volgende:
Ach...Die achterbakse Willem wist wel degelijk welke lootjes hij trok..

Zie de opmerking van Voyeur in Voer voor Psych. XX. !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')