Hebben ze niet gewoon, net als alle aziaten, zo'n menulijst waar je nummertjes van kan kiezen?quote:
Gods water liep wat al te voorspoedig weg op Gods akker, ik weet zeker dat Hij er begrip voor zal hebbenquote:
Nee, dat is niet bij de apotheek hier...quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze niet gewoon, net als alle aziaten, zo'n menulijst waar je nummertjes van kan kiezen?
en zo niet dan had Hij maar beter moeten opletten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Gods water liep wat al te voorspoedig weg op Gods akker, ik weet zeker dat Hij er begrip voor zal hebben.
God bestaat helemaal niet, want ik heb geen kinderenquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Gods water liep wat al te voorspoedig weg op Gods akker, ik weet zeker dat Hij er begrip voor zal hebben.
Gekke ventquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
God bestaat helemaal niet, want ik heb geen kinderen
Wat kost dat daar nou ongeveer?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd om een maaltijdje te gaan zoeken. Heb zin in een lekkere steak vandaag.
Import steak (australie) met wat groenten en golden longs frietjes en een flesje bier is geloof ik 45.000 Rupiah, da's bijna 4 euro. Daarvoor zit je in een gezellig restaurant-cafe in de binnenstad.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat kost dat daar nou ongeveer?
Hipquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Import steak (australie) met wat groenten en golden longs frietjes en een flesje bier is geloof ik 45.000 Rupiah, da's bijna 4 euro. Daarvoor zit je in een gezellig restaurant-cafe in de binnenstad.
Na, isgoed. Moet ik het wel binnen een half uur in huis hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal ik er eentje FedExen voor een dollartje of 80 extra?
in dat geval gooi ik hem wel door de deeltjesversnellerquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na, isgoed. Moet ik het wel binnen een half uur in huis hebben.
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
DaMart, je wordt bedankt hoor, echt heel fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |