Wat doe je verder eigenlijk voor werk, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Plus dat ik natuurlijk nog een leven buiten fok heb
Ja, zo'n persoon die telkens terug blijft komen, alsof je honing aan je kont hebtquote:
Ja, mooi baantje was datquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook een goede manier om de zaterdag door te komen
Systeembeheerquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat doe je verder eigenlijk voor werk, als ik vragen mag?
Met tieten erop en zo?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, zo'n persoon die telkens terug blijft komen, alsof je honing aan je kont hebtSnap er niks van.
Vandaar 'gemiddeld 58 per dag'quote:
Boeremoos mit worsquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, dat doen ze nou altijd. Of ze kiezen voor witte bonen in tomatensaus, of boeremoes (boerenkoolstamppot voor de Hollanders onder ons), of spinazie...
Ja, hoe weet je dat!?quote:
Ga je nu vanaf daar op elke post reageren?quote:
Dat is weleens 62 geweest hoor, maar ik krijg het gewoon niet meer terug op dat niveauquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Vandaar 'gemiddeld 58 per dag'
Klinkt als mijn werkdagquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:03 schreef crossover het volgende:
Ik heb 'gewerkt':Geslapen in het grondstoffenmagazijn Collega's nat gegooid met een emmer koud water Taart gegeten Opdrachten uitgedeeld
Ik heb r gisteravond nog even uitgewoond, nou goed?quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Ga je nu vanaf daar op elke post reageren?
Vriendin?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig nergens meer
En ik was nog zo verslaafd aan FOK!.... Zal wel door die vriendin komen.
Ach ja we worden allemaal een dagje ouder hequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is weleens 62 geweest hoor, maar ik krijg het gewoon niet meer terug op dat niveau
plakkerig en met tieten. Lees terug of watquote:
Boeremoosquote:
Ze mag d'r wezen hčquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb r gisteravond nog even uitgewoond, nou goed?
Tja, die stond opeens voor me in de kroeg.quote:
Whehequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Tja, die stond opeens voor me in de kroeg.
En ik maar volhouden dat ik geen relatie wilde, het is er uiteindelijk toch van gekomenJe weet nooit hoe het gaat blijkt maar weer
Niet zo flauw hč!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef MPG het volgende:
Ow, ik ga trouwens niet op elke post antwoorden
Dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Tja, die stond opeens voor me in de kroeg.
En ik maar volhouden dat ik geen relatie wilde, het is er uiteindelijk toch van gekomenJe weet nooit hoe het gaat blijkt maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |