Jij schopt mijn lampjes er steeds afquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef Dikke-Doei het volgende:
loser
Failure.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jij schopt mijn lampjes er steeds af
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef wolferl het volgende:
Kom ik GVD vanavond van m'n werk, en wil me fiets pakken die bij het station staat.
Hebben een stel tyfus lijers mijn voor en achter verlichting MOEDwillig eraf getrapt.
Nee, die doen dat niet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:50 schreef Armageddon het volgende:
Was een Marokkaan. Wedden?
Ik doe mee..quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:50 schreef Armageddon het volgende:
Neemt overigens niet weg dat het belachelijk is om for no reason andermans spullen te slopen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 @ 23:48 schreef mcDavid het volgende:
Daarom haal je ook gewoon voor 3 euro zo'n voor en achterlampje bij de kruidvat ofzo die je gewoon in je jaszak stopt.
Ts kan er duidelijk niet mee omgaan.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neemt overigens niet weg dat het belachelijk is om for no reason andermans spullen te slopen.
dr zijn er meer die op "aan "eindigen hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:50 schreef Armageddon het volgende:
Ja klopt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:56 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dr zijn er meer die op "aan "eindigen hoor
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wie zegt dat ze het zonder reden hebben gedaan, misschien zaten er wel hele enge spinnen op die dreigde te gaan muteren to klapjosties...tsja...dan maar deaudtrappen he
antiliaan, indiaan, cubaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja klopt!
Hagenaan
Amsteraan
rotteraan
maastrichteraan
frieslaan
klopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |