Ik heb op mijn HTC Touch Pro Route66 staan, TomTom, en Nav 'N iGo. Ik weet nog niet precies welke ik het beste vindquote:Tomtom voor N95 [01/21] - "TomTom benelux Nokia N95 int. GPS.nzb" yEnc (1/1)
collection size: 113.94 MB, parts available: 190 / 190
- 10 par2 files
- 10 rar files
- 1 nzb file
a.b.boneless 24d
Bepaalde versies wel, zoals die waar ik naar quote. Staat zelfs in de bestandsnaamquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:25 schreef Armageddon het volgende:
Werkt Tom Tom nu ook met de interne GPS dan?
jipquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:25 schreef Armageddon het volgende:
Je moet het programma GPSd hebben, die simuleert een bluetooth gps ontvanger waardoor TomTom hem gewoon kan gebruiken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:25 schreef Armageddon het volgende:
Kijk! Doe eens een linkquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet het programma GPSd hebben, die simuleert een bluetooth gps ontvanger waardoor TomTom hem gewoon kan gebruiken.
http://www.symbian-freak.com/forum/viewtopic.php?t=19612quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kijk! Doe eens een linkDan download ik ondertussen even de tom tom voor de N95 van een eerdere post.
Dan zou ik inderdaad TomTom gebruiken, want die heeft geen GPRS verbinding nodig, maar alleen de GPS verbinding. Scheelt nogal in de kosten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:33 schreef Armageddon het volgende:
We gaan hier geen HTC en N95 oorlog houden. Dat is voor nerds.
Gewoon tips en links graag. Ik moet binnenkort naar Frankrijk namelijk
Zie op usenet alleen de benelux versie trouwens. Heb jij een west europa versie?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad TomTom gebruiken, want die heeft geen GPRS verbinding nodig, maar alleen de GPS verbinding. Scheelt nogal in de kosten.
Da's voor kleine kuttelefoontjes met kloteschermpje, die weinig rekenkracht hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:12 schreef Ghost_Rider het volgende:
nav4all geheel gratis
hehehehe, kleine kuttelefoontjes zuigen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:13 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Da's voor kleine kuttelefoontjes met kloteschermpje, die weinig rekenkracht hebben.
Tomtom is voor fatsoenlijke telefoons, zoals N95 of HTC met Windows Mobile en touchscreen.
Welcome to the world of warez.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:18 schreef Ghost_Rider het volgende:
Tom Tom moet je toch betalen? heb zelf N95
Gewoonop je n95 zetten en de .sis bestanden runnen. Dat zou wel moeten werken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb tom tom voor n95 binnen. Western Europe. Hoe moet ik dit installeren en met de interne Gps laten werken? Iemand hier een leuke link? Het staat er niet bij namelijk. Heb alleen de binaries.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |