Maakt wel degelijk uit. Quality time!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat ik als achtergrond bij het fokken heb, of dat nu dit programma is of mn MP3 playlist
En waar is dat ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, maar je mag het wel proberen op de volgende locaties waarvan ik je de tips meegeef: 1200, 035.
Hij is FA, geen admin.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
[..]
Een mod en een admin die de klok wel hebben horen luiden, maar nog steeds de klepel zoeken. Hét hapmoment van 2008!!![]()
![]()
Maar die tussentijd is ook niet bij elke vraag even lang. Echt vaag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Of steeds die stiltes tussen:
'Het antwoord is.....................................................................................................................................WAAR!'
Kloptquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar die tussentijd is ook niet bij elke vraag even lang. Echt vaag.
Dan is je klacht natuurlijk al hélemaal niet terecht, dat snap jequote:Op vrijdag 12 september 2008 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat ik als achtergrond bij het fokken heb, of dat nu dit programma is of mn MP3 playlist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |