Weet je zeker dat je universiteit doet?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:05 schreef SwiffMeister het volgende:
als ik dan begin te praten waar hun bij zijn
Ga maar werken dan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:05 schreef SwiffMeister het volgende:
Flikker toch op met je dure gedoe, ik zie het verschil niet.
Er zit toch wel een duidelijk verschil tussen HBO en academisch onderwijs.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:05 schreef SwiffMeister het volgende:
Geen niveau voor de uni.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:05 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zit nu sinds de zomervakantie op de TU Eindhoven en ik irriteer me behoorlijk aan al die omhooggevallen studenten die lopen te zeiken dat ze naar de universiteit gaan, en niet naar school... Dat ze college volgen, en geen les en dat ze naar een faculteit gaan ipv naar 1 of ander gebouw.
Ik had al een hekel aan dit soort types toen ik nog hbo'er was, daar liepen ook van dit soort omhoog gevallenen rond, maar nu is het toch wel heel erg...
Het ergste is dat als ik dan begin te praten waar hun bij zijn dat ik naar school ga en les heb in een lokaal in een gebouw ze net doen of ik ze omlaag wil halen ofzo, want het is volgens hen zo dat ik hoorcollege heb in een collegezaal aan een faculteit van de universiteit.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:11 schreef MdMa98 het volgende:
idd omhooggevallen stakkers zijn het, en dan stoer zeggen: ik ga heel veel verdienen als ik mijn diploma heb!... vervolgens een jaar geen baan kunnen vinden
de fabriek in met die paupers!
Een gebouw waar je les in krijgt heet toch gewoon een school? Als ik met vakantie naar Afrika ga, dan vlieg ik ook gewoon met een vliegtuig en niet met een Airbus A380.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:11 schreef VoreG het volgende:
De instelling heet een universiteit, maar jij wilt het school noemen, omdat je anders 'omhooggevallen' bent?..
Als jij op het niveau zou zitten waarop je dat verschil kon waarderen zou je het inderdaad een Airbus A380 noemen, ja. Maar dat zit je niet, dus noem jij het maar lekker schoolquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Een gebouw waar je les in krijgt heet toch gewoon een school? Als ik met vakantie naar Afrika ga, dan vlieg ik ook gewoon met een vliegtuig en niet met een Airbus A380.
Ga ik doen ook. Als jij een erectie krijgt van zulke termen wens ik je veel plezier, maar ik ga hem je niet geven.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:17 schreef Biels het volgende:
Als jij op het niveau zou zitten waarop je dat verschil kon waarderen zou je het inderdaad een Airbus A380 noemen, ja. Maar dat zit je niet, dus noem jij het maar lekker school
1: Taalfouten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:05 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zit nu sinds de zomervakantie op de TU Eindhoven en ik irriteer me behoorlijk aan al die omhooggevallen studenten die lopen te zeiken dat ze naar de universiteit gaan, en niet naar school... Dat ze college volgen, en geen les en dat ze naar een faculteit gaan ipv naar 1 of ander gebouw.
Ik had al een hekel aan dit soort types toen ik nog hbo'er was, daar liepen ook van dit soort omhoog gevallenen rond, maar nu is het toch wel heel erg...
Het ergste is dat als ik dan begin te praten waar hun bij zijn dat ik naar school ga en les heb in een lokaal in een gebouw ze net doen of ik ze omlaag wil halen ofzo, want het is volgens hen zo dat ik hoorcollege heb in een collegezaal aan een faculteit van de universiteit.
Echt he, hoe groot moet je minderwaardigheidscomplex wel niet zijn om daar over te vallen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:23 schreef koffiegast het volgende:
je hebt gelijk dat in essentie er niet veel verschil is, je krijgt les, gaat naar een gebouw waar je die les krijgt, etc. Maar de mens heeft nou eenmaal zo afgesproken dat dit universiteit wordt genoemd, colleges de lessen daar zijn en faculteiten gebouwen of delen van gebouwen van zo'n instantie en verder dat je in zalen/lokalen les krijgt ipv een klas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |