Iel...quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef Kiev het volgende:
Tussenuren op de middelbare zijn juist tof. Beetje rondhangen met je maatjes enzo...
Liever dat dan 6 uur niets doen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef SamanthaB het volgende:
Heb jij liever 9 uur lang les dan ?
Dat is zo suf iddquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:54 schreef Dr.Crane het volgende:
Vreemd dan dat ik altijd overal lege lokalen zie.![]()
Doe eens gek, en lees de laatste drie regels van de OP.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef Antal het volgende:
? Het is vrijdag en na 5'en... hoe kan je nu een topic openen als je les hebt?
Ondanks dat ik het extreem kinderlijk vind hebben we met de klas een 'statement'quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef Antal het volgende:
? Het is vrijdag en na 5'en... hoe kan je nu een topic openen als je les hebt?
Maar jullie zijn wel echte studenten hoor!quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het extreem kinderlijk vind hebben we met de klas een 'statement'gemaakt door gewoon niet te gaan.
Zo komt het tenminste de vergadering in.
dus heb je 6 uur zitten fok'en op school ? Om daarna dit topic te maken en DAN PAS naar huis te gaan ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het extreem kinderlijk vind hebben we met de klas een 'statement'gemaakt door gewoon niet te gaan.
Zo komt het tenminste de vergadering in.
Uh nee, ik was de stad ingeweest met wat studiegenoten en daarna om een uur of 4 naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:27 schreef Antal het volgende:
[..]
dus heb je 6 uur zitten fok'en op school ? Om daarna dit topic te maken en DAN PAS naar huis te gaan ?
![]()
![]()
![]()
Wat is er met die mensen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef Biels het volgende:
Oh, en: mensen die niet naar huis in periodes tussen lessen omdat ze dan weer een uur in de trein moeten zitten
Ik dacht dat dat wel duidelijk was door de "quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |