Godverdikkie, die cliffbangers worden beter en beter
bogus. i'm just a jealous guy.
hehe dat lucht op
En Bart, HAHAHA..leuke opmerking " er zitten nu drie Bianca's op de bank"
toch wel een van de leukste dingen van vanavond was de manier waarop maurice in beeld werd gebracht toen het gesprek over homo's ging, all eyes on him!
kreeg een beetje een kleurtje, maakte zich ervan af door godverdomme anouk te zeggen, en kroop weer terug in zijn schild.
zelfs de camera's richtten zich op hem.
geweldig.
bogus.
Groetjes van mij
Dennis
1. Kunnen jullie regelen dat wij de laatste nacht weer bij elkaar slapen....ik neem het vloeibare rubber wel mee... en ik spuit je er helemaal mee vol.
2. Tja en toen zaten er niet 1 maar 3 Bianca's op de bank. ha ha ha ha
Verder was Willem om te
Anouk maakte een opmerking die zelfs de overige bewoners te ver ging: Je anus verleggen?!
Ruud begint weer een beetje bij te trekken en En Karin en Maurice waren gewoon Karin en Maurice.
Ok Anouk wil graag weg..Laat haar dan gaan.
In de volgende ronde zal het denk ik gaan tussen Maurice en Bart.. en dan wint Bart weer!..Is eindelijk Maurice weg en heeft hij dan ook echt verloren van Bart! Vervolgens zal hij in een dwangbuis moeten om dat de vriendijn van Maurice het ook nog eens uitgemaakt heeft
..Ze zag eindelijk in dat Maurice ECHT geen inhoudt heeft
Bart is eerlijk, voelt zich zichtbaar op zijn gemak, en heeft als enige een gezonde wantrouw jegens veronica. hij steekt er echt bovenuit.
bogus. the sun is up but i am not.
quote:
op 11-23-1999 om 07:52 PM schreef Hunter het volgende:
Bart kan niet tegen medebewoners die elkaar analyseren (3 Bianca's) en geeft vervolgens een zeer zelfingenomen staaltje van 'zelf-analyse' in de DBK weg, dat in toon geen cent verschild wat de anderen zaten te verkondigen.
Hunter wacht even...Wat Bart zei in de DBK is iets wat Bart zo heeft ervaren.Wat Bianca met haar z.g. Pyscho kennis wilde duidelijk maken
is dat ze weet hoe mensen moeten doen en hoe ze reageren. Is een heel groot verschil. En dat is ook precies van de 3 Bianca´s vandaag op die bank deden. Het z.g. weten te vertellen hoe een ander met bepaalde zaken om te gaan. DUS?!: Bart heeft een zeer scherpe en juiste analyse getrokken.
Zij beschouwt er door de meerderheid van Nederland uitgesodemieterd worden als eervol. Gewoon je eigen gang gaan en opstappen als je weg wilt is in haar optiek laf. Dit is een soort kadaverdiscipline waar ze zelfs in het leger niets meer van moeten hebben.
Bart daarentegen vond de keuze tussen hem en Anouk wel eerlijk. Wat een lefgozer. De eerlijke strijd aangaan tegen een meisje dat Nederland smeekt om haar alsjeblieft weg te sturen, "want anders ga ik donderdag toch weg."
Dus sinds vanavond is het officieel, het publiek heeft voor het eerst de kans om twee bewoners heen te zenden. Een kans die we niet mogen laten liggen.
Groetjes
quote:
op 11-23-1999 om 11:01 PM schreef Thorka het volgende:
Ik vind het interessantste van de uitzendingen, de reacties op het forum erna! Sinds V Bart in de promotie heeft gegooid zijn steeds meer mensen hier Bart-positief. V doet z'n werk schijnbaar grandioos. De opmerking van Bart over 3 Bianca's vind ik wederom een typische Bart-opmerking. De enigste manier voor hem op te proberen sterk over te komen is door een ander naar beneden te halen. Waarschijnlijk heeft hij dit in het leger geleerd. De "therapieen" waaraan hij zo'n hekel lijkt te hebben zou hij zelf misschien heel goed kunnen gebruiken. Wanneer hij wat meer inzicht heeft in zichzelf zou hij misschien niet meer te hoeven lopen over de persoonlijkheden van anderen. Bianca was (ondanks haar onzekerheid) een te sterke persoonlijkeid voor Bart. Zij "sloeg"niet terug wanneer hij haar ronduit beledigde. Ik denk dat dit hem nog steeds dwars zit. Ze is al enige tijd uit het huis en nog steeds vindt Bartman het nodig haar naar beneden te halen.
Go on Bart, je zult die 250.000 hard nodig hebben om buiten het huis vrienden te maken en te behouden (jammer dat de vrienden met het geld zullen afhaken). Hou dus je broers maar in ere....
Helemaal met je eens, Thorka, al valt het niet mee dat hier te zeggen....
Wat deze thread mij vooral laat zien is: hoe exact het mechanisme werkt waardoor mensen op school gepest worden. Het gaat nl. zó automatisch, dat niemand door heeft wat ie doet, de meest onzinnige redeneringen ervoor worden gevonden, en iedereen elkaar meesleept. En het enige wat erachter zit is: "ha - die is zo zwak, die kan ik goed omlaag halen, dan lijk ikzelf hoger" alleen dat wordt niet in woorden gedacht, dus zal meteen iedereen hier protesteren 'dat dat nimmer hun bedoeling is geweest'. En wie is nou makkelijker doelwit dan Maurice ? Vooral als je hem anoniem omlaag kunt halen. Heerlijk toch ? Laf weliswaar, maar dat merkt toch niemand als iedereen het doet.
Het blijkt dus veel posters alleen te gaan om zichzelf en afreageren - en dat is nou precies waarom VOO met zo'n 'kijkspel van ratten in een kooi' zoveel succes heeft...
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 24 November 1999).]
Even over de keuze van de stukken die VOO uitzond (ik heb namelijk zelf heel lang de streams zitten te bekijken), ik vond de keuze een beetje flauw. Ik doel dan met name op het feit dat ze het gezeur uit de DBK uitzonden. Anouk viel daar telkens in herhaling, zei het alleen elke keer in net ff iets andere woorden en ze zei daar niks anders dan dat ze sinds dag 1 voor al zei. Ik wordt daar een beetje ziek van. nodeloze beeldvulling dus.
Of beeldvervuiling beter gezegd.
Haar redenatie is inderdaad ook te stom voor worden. De eer aan je zelf houden houdt in dat op het moment dat je dent, FOK it, bekijk het maar, de groente ik ga, dat je dan ook gaat.
Terugkomen op, je door de dagen heentrekken als door een bak stroop, smeken om weggestemd te worden en dan donderdag eindelijk weg 'mogen' omdat 80% van Nederland je gezeik zat is, is allerminst eervol. De enige eer die Anouk heeft is dat ze de stemronde van Steriel gewonnen heeft. maar als je Steriel bekijkt is de vraag of van haar winnen nog wel eervol is.
En als laatst kom ik even terug op de allereerste opmerking in dit Topic: Die cliffhanger op het einde van het programma.
Die was al 68 dagen lang triest maar die van vandaag sloeg werkelijk alles.
Ook iets walgelijks vind ik overigens telkens die zinnetjes die de stem er soms doorheen gooit.
"Mauwries heeft iets goed te maken"
"er heerst grote spanning, barst de bom of..."
"Anouk zoekt toenadering tot"
Echt walgelijke suggestieve commentaren die er werkelijk ongefundamenteerd ingegooid worden. Alsof als je iets doet voor een ander dat altijd met de bedoeling is om iets goed te maken, te slijmen of toenadering te zoeken.
Eigenlijk beginnen over het algemeen de uitzendingen mij steeds meer tegen te vallen.
De streams kijken leert eigenlijk veel meer en beter hoe het zit, je ziet de achtergronden tot iets. Op TV zie je ze dan ineens zomaar een beetje elkaar afbekken zonder dat je de reden weet waarom.
Ik hoop daarom dat velen van jullie de streamverslagen ook altijd lezen, Oliebol, Binky, Vele anderen en ik doen dat voor elkaar omdat het leuk is maar ook omdat een ieder hier dan een beter inzicht heeft in hoe alles gelopen is, hoe alles ECHT ging. En qua meningen over de bewoners kun je beter daar op af gaan dan het 'bebrilde' beeld welke VOO elke dag voorschotelt.
Mijn post wordt nu wel erg lang en is nu dan ook afgelopen.
wel nog even een P.S.: Lees ook het Topic over het artikel in de Vara gids, gepost door Hunter (als ik het ff goed zeg uit mijn hoofd) en aangemaakt door Anne17, daarin staat namelijk een leuk stuk over de streamverslagen hier op FOKzine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |