Ik vond ze wel grappigquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lau en Tini zijn de omgekeerde wereld, dat wil je niet dunkt me
Vind ik idd te weinig om mezelf onder te laten kwijlen, iemand te douchen (wat ontzettend zwaar werk is, want: ook nog lichamelijk gehandicapt en klysma's te doen... o.a.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:40 schreef Thetallguy het volgende:
Zoooo 10 euro
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:00 schreef anoniemm het volgende:
Je kan 10x zoveel verdienen als je iets anders gaat doen.
Waar kan ik 16.000 euro per 4 weken verdienen? Oftewel 208.000 euro per jaar?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:00 schreef anoniemm het volgende:
denken dat je veel gaat verdienen als je een baantje met gehandicapten hebt_!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:00 schreef anoniemm het volgende:
Word directeur (of een 'topman') van een of ander groot bedrijf.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:02 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Waar kan ik 16.000 euro per 4 weken verdienen? Oftewel 208.000 euro per jaar?
Kennelijk..quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:09 schreef Posdnous het volgende:
Was ze toevallig zelf niet helemaal in orde?
Als gigoloquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:02 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Waar kan ik 16.000 euro per 4 weken verdienen? Oftewel 208.000 euro per jaar?
Wat is er nu zo verschrikkelijk verkeerd aan goed betaald willen krijgen voor je werk. Iedereen zeurt altijd over dat je je werk geweldig leuk moet vinden, maar als ik op mijn 35ste voorbij dobber in mijn catamaran met 6 ton op mijn bankrekening ben ik aardig tevreden met die vijftien jaar dat ik me de tering gewerkt heb.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
en die niet normaal na kunnen denken.
Ik sprak laatst een ex-klasgenote en we hadden het over wat ze uiteindelijk wilde gaan doen, qua werk.
Klasgenote: ik wil wel met gehandicapten werken.
Ik: is dat dan niet hartstikke zwaar werk?
Klasgenote: weet ik niet, maar het verdient wel vanaf 10 euro per uur en dan al die toeslagen erbij.
Ik:
ik denk/vrees dat je over 20 jaar van een koude kermis thuiskomtquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:22 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Wat is er nu zo verschrikkelijk verkeerd aan goed betaald willen krijgen voor je werk. Iedereen zeurt altijd over dat je je werk geweldig leuk moet vinden, maar als ik op mijn 35ste voorbij dobber in mijn catamaran met 6 ton op mijn bankrekening ben ik aardig tevreden met die vijftien jaar dat ik me de tering gewerkt heb.
Ik denk dat ik al voor mijn 35ste zover ben als het een beetje meezitquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk/vrees dat je over 20 jaar van een koude kermis thuiskomt
ja over 20 jaar spreken we elkaar. laten we zeggen in de sarphaat. een café in amsterdam. neemt niet weg dat ik het je van harte gun!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:26 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al voor mijn 35ste zover ben als het een beetje meezit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |