http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:42 schreef deepart het volgende:
Hoe kan je die dingen zien? Ben wel benieuwd naar de mijne
Je hebt 40 notes gekregen van onze moderators.quote:
Maar wat staat er in die notes? Hele verhalen over stoute dingen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
42 notes en 4,50 Euro om ze te bekijken.
Zodra ik er 1000 heb ga ik akkoord met de prijs, kankerlijers.
(dat is onderhandelen he?)
Wie ben jij nou weer? Heeft FOK! tegenwoordig ook een downsyndroom subforum, vandaar dat je blauw bent?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
verkapt-ik-hoor-er-niet-meer-bij-omdat-mijn-matties-me-plagen-omdat-ik-niet-genoeg-mijn-best-doe-om-grof-te-zijn-en-dus-wel-eens-uit-de-"crew"-gekickt-kan-worden-topic.
Alweer geen note voor TS. Helaas
Ter vergelijking: ik heb er 1. Je bent gewoon een stoute baggeraar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Je hebt 40 notes gekregen van onze moderators.
Is dat normaal.. 40?
Oh daar moet je voor betalen lol
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ter vergelijking: ik heb er 1. Je bent gewoon een stoute baggeraar.
voor 10.nogwat cent per note wil ik het niet weten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Maar wat staat er in die notes? Hele verhalen over stoute dingen?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:50 schreef Waaghals het volgende:
dat gezeik over notes is de fokvariant van wie heeft de grootste lul
maak je over echte dingen druk ofzo
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Serieus, sommige users snappen echt niet waarom die gegeven worden.
Niet alle moderators zijn al vanaf dag 1 mod. Iemand die gisteren moderator is geworden, weet niet dat jij een brave user bent, maar ziet dat dus aan je notes.
Notes kunnen negatief zijn, maar ook wel positief.
Omdat jij denk dat fokkers hun interwebs penis lengte meten, met het oog op het aantal notes dat ze hebben.quote:
Een kanttekening over jou. Of je postgedag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:55 schreef Heathen. het volgende:
Wat zijn notes?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
4,50 voor administratieve kosten? voor het drukken op een knop?
nee ik maakte die vergelijking. omdat fokkers liever stout zijn dan braaf en daarom opscheppen met hun hoeveelheid notesquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omdat jij denk dat fokkers hun interwebs penis lengte meten, met het oog op het aantal notes dat ze hebben.
Ja, en ik maar denken dat die ene note van mijn zou gaan over hoe een brave user ik ben. Kwam ik even bedrogen uit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omdat jij denk dat fokkers hun interwebs penis lengte meten, met het oog op het aantal notes dat ze hebben.
[..]
Een kanttekening over jou. Of je postgedag.
Of over hoe lief je bent. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |