abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_223024
Ik wilde even dit berichtje schrijven omdat ik dit echt een belachelijk idee vind van Veronica. Alsof de kijkcijfers al niet goed genoeg zijn. Bovendien lijkt het mij voor de bewoners ook niet leuk als bijvoorbeeld Sabine weer terugkomt (voor ons natuurlijk wel, omdat zij door bijna iedereen werd genomineerd. Sowieso hoeft er voor mij geen nieuwe meer in, want die wordt dan toch weer weggestemd. Eigenlijk wordt het gewoon pas weer een beetje leuk als Anouk wordt weggestemd en daarna Bart. Wie gaat er dan uit?

pi_223025
Anne, als nieuweling kun je het natuurlijk niet weten, maar er is al in diverse topics over dit onderwerp geschreven. Lees dus even de lijst door voordat je allerlei topics aanmaakt. De reden dat hierin dit forum daar zo op gelet wordt, is dat extra topics de snelheid van het forum omlaag halen. Vandaar zo min mogelij topics.

Om toch antwoord te geven op jouw vraag: algehele mening hier is dat het peleton vriendjes van Bart over Veronica moet walsen als ze een oudbewoner terugplaatsen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')