Dat gebeurt vaker ja maar vind het heul niet erg om als mensen iets niet begrijpen het nog een keer uit te leggen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee, maar hij reageerde op iets wat aan jou gericht was.
Zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
Wie heeft dat dan waar beweerd?quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:42 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een andere discussie gevolgd , want hier werd gesteld dat Marokkanen per definitie crimineel zijn en dat heb ik geprobeerd (met cijfers idd) te ontkrachtigen.
En nu moet ik het bij de cijfers houden?
Als mensen zich zouden beperken tot feiten en cijfers zou dit topic niet volgepost zijn met vooroordelen maar zo werkt het blijkbaar niet mensen ageren vanuit hun (onderbuik) gevoelens anders zou een partij als TON zonder enig programma nu niet op 15 + zetels staan
Oog om oog, tand om tandquote:Op vrijdag 12 september 2008 04:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
[..]
[..]
_!
Anderen mensen kutgedrag verwijten en er zelf zulke ideeën op nahouden.
Fantastisch jongens!
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Zelfs als hun hele bevolking het deed zouden ze nog ontkennen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef mirved het volgende:
Ja in plaats van dat ze eens iets ervan zeggen gaan ze zeiken dat we hun bevolkingsgroep niet mogen wijzen op iets waar zij vrijwel altijd aan schuldig zijn.
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:59 schreef FB14 het volgende:
[..]
Was het maar zo, zoals in de jaren 30-40. Alle Marokkanen in een treintje et voila: Nederland is weer leefbaar
En als toetje een citaat van..........Tja..........quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:29 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ze zijn ook maar een klein percentage van de Nederlandse bevolking (gelukkig). 1+1=2. Relatief gezien zijn Marokkanen vaker betrokken bij criminele activiteiten en bovendien zijn ze ook nog eens achterlijk door al die incest in de familie.
Een compilatie met je eigen suggestieve redenatie als toetjequote:Op vrijdag 12 september 2008 00:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we het 'ze zijn niet allemaal zo' verhaal.
Jammer hoor.
Tja, als iedereen goed nadacht voordat hij of zij ging stemmen had de PvdA precies 0 zetels, evenals Groenlinks.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:42 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een andere discussie gevolgd , want hier werd gesteld dat Marokkanen per definitie crimineel zijn en dat heb ik geprobeerd (met cijfers idd) te ontkrachtigen.
En nu moet ik het bij de cijfers houden?
Als mensen zich zouden beperken tot feiten en cijfers zou dit topic niet volgepost zijn met vooroordelen maar zo werkt het blijkbaar niet mensen ageren vanuit hun (onderbuik) gevoelens anders zou een partij als TON zonder enig programma nu niet op 15 + zetels staan
Eenschquote:Op vrijdag 12 september 2008 04:53 schreef FB14 het volgende:
[..]
Tja, als iedereen goed nadacht voordat hij of zij ging stemmen had de PvdA precies 0 zetels, evenals Groenlinks.
Mijn fout, ik denk niet verder dan 1 pagina terug.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:53 schreef Superfast het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En als toetje een citaat van..........Tja..........
[..]
Een compilatie met je eigen suggestieve redenatie als toetje
quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee, maar hij reageerde op iets wat aan jou gericht was.
Zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
Bron?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:36 schreef Superfast het volgende:
[..]
Wilders is een zielig nerdje dat met zn geplaagde hoofd probeert de massa op te jutten op basis van onderbuik gevoelens .
Lees ff terug dan krijg je je argumenten...........quote:
Inderdaad diep en dieptriest dat die lijfwachten nodig zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef Superfast het volgende:
Lekker dapper met je colonne aan peperdure lijfwachten als menselijk schild om je heen provocerende dingen gaan roepen erg flink inderdaad
Luister dombo als jij op school tegen mensen gaat zeggen dat hun moeder een hoer is en hun kwetst met de dingen die voor hun het belangrijkst zijn dan kun je ook een klap voor je muil verwachten........quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad diep en dieptriest dat die lijfwachten nodig zijn.
Oh. Dus omdat hij het kan verwachten is het de normaalste zaak van de wereld?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:43 schreef Superfast het volgende:
[..]
Luister dombo als jij op school tegen mensen gaat zeggen dat hun moeder een hoer is en hun kwetst met de dingen die voor hun het belangrijkst zijn dan kun je ook een klap voor je muil verwachten........
Vrije meningsuiting prima maar je kan niet zomaar lukraak alles roepen over anderen
En dat geldt niet alleen bij Moslims , als een politiek figuur zwaar beledigende dingen gaat roepen over Kampers of over Hindoestanen over Surinamers of over Amsterdammers kan uit de een of andere hoek verwachten dat er gekken zijn die hem willen "pakken" .
Extremisme komt ook onder linkse stemmers , Orthodoxe Joden en voetbalsupporters voor..........
Waarschijnlijk teveel met z'n mocrovriendjes gehangen. Die hebben nog wel eens de neiging om gelijk agressief uit de hoek te komen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:47 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon een simpele vraag Superfast: waarom blijf jij hier de mensen die jouw mening niet delen uitschelden voor dombo, of Wilders aanhanger?
Omdat die kortzichtigheid en niet onderbouwde vooroordelen zorgen voor een steeds killer klimaat in dit land en dat mensen elkaar niet eens meer normaal aan durven kijken...........quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:47 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon een simpele vraag Superfast: waarom blijf jij hier de mensen die jouw mening niet delen uitschelden voor dombo, of Wilders aanhanger?
Er is een eeuwenoud gezegde dat luidt wie de bal kaatst...................quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oh. Dus omdat hij het kan verwachten is het de normaalste zaak van de wereld?
De politieke correctheid uit de jaren '80 en '90 en de moorden op Pim en Theo hebben daar ook aan bijgedragen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:53 schreef Superfast het volgende:
[..]
[quote]Omdat die kortzichtigheid en niet onderbouwde vooroordelen zorgen voor een steeds killer klimaat in dit land en dat mensen elkaar niet eens meer normaal aan durven kijken...........
De multiculti samenleving is een groot fiasco gebleken, het was maar geven van een kant, nemen van de andere kant. Daar is dit eens zo tolerante land aan ondergegaan.quote:Open je ogen en accepteer dat je in een multi-cult samenleving leeft en accepteer dat we niet allemaal hetzelfde geloven en denken.
Wat is er gebeurt met dit ooit tolerante land?
Wel leuk dat juist jij dat zegt, want er zijn dr zat die anders denken over de gedachtes die jij hebt.quote:accepteer dat we niet allemaal hetzelfde geloven en denken.
Ik heb je ook anderen zo zien noemen, die hadden blonde Dolly niet in hun avatar.quote:En Wilders aanhanger is geen scheldwoord maar constatering van een feit (zie avatar van persoon in kwestie)
Lees dat dikgedrukte stuk nog eens.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:00 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik vind het ergste van zijn verhaal niet zozeer zijn uitspraken maar dat hij (denk aan Nederlanders in moslimlanden) andere mensen in gevaar brengt en zelf door de beveiliging en bescherming geen verantwoording hoeft te dragen voor zijn uitspraken...........
Gast...quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:00 schreef Superfast het volgende:
en zelf door de beveiliging en bescherming geen verantwoording hoeft te dragen voor zijn uitspraken...........
Ik onderbouw alles wat ik zeg jij niet , alleen wat uitspraken die je waarschijnlijk op het schoolpein een keer gehoord hebt en het wel stoer vond klinken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:57 schreef Kopbal het volgende:
Je hebt het al 4 pagina's lang over die vooroordelen van je. Maar zelf doe je er net zo hard aan mee.
Volgens mij heb ik dat al eerder gedaan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Lees dat dikgedrukte stuk nog eens.
En volgens mij was jij degene die je mening niet kon onderbouwen met cijfers.
mwah, ik wacht nog op je reactiequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:08 schreef Superfast het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al eerder gedaan?
Toch?
Och jij was de persoon die niet verder dan 1 pagina terug las ..............beetje jammer weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |