abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61568191
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 04:40 schreef Pek het volgende:

[..]

Oeh! Mag ik roken?
Van mij wel, verboden voor anti rokers.
  vrijdag 12 september 2008 @ 04:45:18 #152
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61568193
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 04:39 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Nee, maar hij reageerde op iets wat aan jou gericht was.
Zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
Dat gebeurt vaker ja maar vind het heul niet erg om als mensen iets niet begrijpen het nog een keer uit te leggen.
Tolerantie noemen we dat geloof ik?
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_61568199
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 04:42 schreef Superfast het volgende:

[..]

Dan heb jij vast een andere discussie gevolgd , want hier werd gesteld dat Marokkanen per definitie crimineel zijn en dat heb ik geprobeerd (met cijfers idd) te ontkrachtigen.
En nu moet ik het bij de cijfers houden?
Als mensen zich zouden beperken tot feiten en cijfers zou dit topic niet volgepost zijn met vooroordelen maar zo werkt het blijkbaar niet mensen ageren vanuit hun (onderbuik) gevoelens anders zou een partij als TON zonder enig programma nu niet op 15 + zetels staan
Wie heeft dat dan waar beweerd?
Volgens mij is het enige verwijt geweest dat de 'goeie' te weinig doen aan de 'slechten'.
Wat in mijn ogen terecht is, maar daarmee is nog steeds niet gezegd dat de meerderheid crimineel is.
  vrijdag 12 september 2008 @ 04:52:03 #154
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_61568208
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 04:17 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

[..]

[..]

_!

Anderen mensen kutgedrag verwijten en er zelf zulke ideeën op nahouden.
Fantastisch jongens!
Oog om oog, tand om tand
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
  vrijdag 12 september 2008 @ 04:53:15 #155
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61568212
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Zelfs als hun hele bevolking het deed zouden ze nog ontkennen.
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef mirved het volgende:
Ja in plaats van dat ze eens iets ervan zeggen gaan ze zeiken dat we hun bevolkingsgroep niet mogen wijzen op iets waar zij vrijwel altijd aan schuldig zijn.
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:59 schreef FB14 het volgende:

[..]

Was het maar zo, zoals in de jaren 30-40. Alle Marokkanen in een treintje et voila: Nederland is weer leefbaar
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 00:29 schreef FB14 het volgende:

[..]

Ze zijn ook maar een klein percentage van de Nederlandse bevolking (gelukkig). 1+1=2. Relatief gezien zijn Marokkanen vaker betrokken bij criminele activiteiten en bovendien zijn ze ook nog eens achterlijk door al die incest in de familie.
En als toetje een citaat van..........Tja..........
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 00:55 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Ah, daar hebben we het 'ze zijn niet allemaal zo' verhaal.
Jammer hoor.
Een compilatie met je eigen suggestieve redenatie als toetje
  vrijdag 12 september 2008 @ 04:53:47 #156
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_61568214
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 04:42 schreef Superfast het volgende:

[..]

Dan heb jij vast een andere discussie gevolgd , want hier werd gesteld dat Marokkanen per definitie crimineel zijn en dat heb ik geprobeerd (met cijfers idd) te ontkrachtigen.
En nu moet ik het bij de cijfers houden?
Als mensen zich zouden beperken tot feiten en cijfers zou dit topic niet volgepost zijn met vooroordelen maar zo werkt het blijkbaar niet mensen ageren vanuit hun (onderbuik) gevoelens anders zou een partij als TON zonder enig programma nu niet op 15 + zetels staan
Tja, als iedereen goed nadacht voordat hij of zij ging stemmen had de PvdA precies 0 zetels, evenals Groenlinks.
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
  vrijdag 12 september 2008 @ 04:54:20 #157
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61568216
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 04:53 schreef FB14 het volgende:

[..]

Tja, als iedereen goed nadacht voordat hij of zij ging stemmen had de PvdA precies 0 zetels, evenals Groenlinks.
Eensch
pi_61568233
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 04:53 schreef Superfast het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

En als toetje een citaat van..........Tja..........
[..]

Een compilatie met je eigen suggestieve redenatie als toetje
Mijn fout, ik denk niet verder dan 1 pagina terug.
Maar je haalt ze er wel uit zo, die posts zijn niet echt serieus te nemen.
Vooral FB14.

Mijn eigen post was volgens mij aan jou gericht.
Ik sta daar ook achter.
Blijven zeggen dat de meerderheid het goed doet helpt niet.
Nu wordt er gezegd dat het marokkanen zijn gaan ze zelf ontkennen
dat het waar is. Dan is het hun woord tegen ons woord.
Wij hebben cijfers, zij roepen discriminatie.

Zij worden teveel beschermd want het is een minderheid en gelovig.
En dat ben ik al heel lang zat.
Als Welten toe kan geven dat het 35 mensen(bekenden van politie) zijn die in Slotervaart
de zooi aan het verneuken waren en er worden er iets van 3 opgepakt dan snap
ik daar geen reet van.
En dan hoor ik dat verhaal weer over dat ze het niet allemaal zijn.
Dat is precies wat ik dan niet wil horen.
  vrijdag 12 september 2008 @ 05:17:26 #159
227016 Noorsbloed
Ja viking ja !
pi_61568249
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 04:39 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Nee, maar hij reageerde op iets wat aan jou gericht was.
Zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.

Dat ik een keer verkeerd quote wil niet gelijk zeggen dat ik een kloon ben.
Tering wat ben jij achterdochtig

Slechte jeugd gehad ofzo ?
Bindingsangst ?
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
pi_61571213
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:36 schreef Superfast het volgende:

[..]

Wilders is een zielig nerdje dat met zn geplaagde hoofd probeert de massa op te jutten op basis van onderbuik gevoelens .
Bron?

Ik wil niet vervelend doen, maar je komt niet echt met sterke argumenten. Het is alleen de persoon Wilders die jij persoonlijk onderuit probeert te halen.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:33:24 #161
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61579640
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:32 schreef deepart het volgende:

[..]

Bron?

blaat

Lees ff terug dan krijg je je argumenten...........
Als Wilders fan neem ik aan dat je Fitna wel gezien hebt .........
Kun jij benoemen wat er volgens jou zo goed was aan die film?
Ik heb hem wel gezien en kan je vertellen dat het niveau lachwekkend was , zelfs Marokkanen die op tv reageerden op de film moesten lachen omdat het niveau bedroevend was terwijl in dit topic werd gesteld dat Marokkanen zich supersnel aangevallen voelen.......

Waarschijnlijk dacht Wilders wat Hirschi Ali kan dat kan ik ook helaas heeft die daarin heimelijk gefaald.......

Lekker dapper met je colonne aan peperdure lijfwachten als menselijk schild om je heen provocerende dingen gaan roepen erg flink inderdaad......
Vervolgens moesten Nederlanders in het buitenland vrezen voor hun inkomsten en in sommige gebieden zelfs voor hun leven om maar te zwijgen van de toegenomen terroristische dreiging die weer tientallen miljoenen exra gaat kosten dankzij die slappe kutfilm.........

En dan durf jij Wilders een held te noemen?
Dat zegt dan genoeg over jouw geestelijke vermogens...............of eigenlijk niet..........
Anyway bij de eerstkomende verkiezingen zijn we weer van deze eendagsvlieg verlost.....
Mark my words.......
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:35:26 #162
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61579682
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef Superfast het volgende:
Lekker dapper met je colonne aan peperdure lijfwachten als menselijk schild om je heen provocerende dingen gaan roepen erg flink inderdaad
Inderdaad diep en dieptriest dat die lijfwachten nodig zijn.
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:43:07 #163
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61579891
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:35 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Inderdaad diep en dieptriest dat die lijfwachten nodig zijn.
Luister dombo als jij op school tegen mensen gaat zeggen dat hun moeder een hoer is en hun kwetst met de dingen die voor hun het belangrijkst zijn dan kun je ook een klap voor je muil verwachten........
Vrije meningsuiting prima maar je kan niet zomaar lukraak alles roepen over anderen

En dat geldt niet alleen bij Moslims , als een politiek figuur zwaar beledigende dingen gaat roepen over Kampers of over Hindoestanen over Surinamers of over Amsterdammers kan uit de een of andere hoek verwachten dat er gekken zijn die hem willen "pakken" .
Extremisme komt ook onder linkse stemmers , Orthodoxe Joden en voetbalsupporters voor..........
pi_61579995
gewoon een simpele vraag Superfast: waarom blijf jij hier de mensen die jouw mening niet delen uitschelden voor dombo, of Wilders aanhanger?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:48:37 #165
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61580040
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:43 schreef Superfast het volgende:

[..]

Luister dombo als jij op school tegen mensen gaat zeggen dat hun moeder een hoer is en hun kwetst met de dingen die voor hun het belangrijkst zijn dan kun je ook een klap voor je muil verwachten........
Vrije meningsuiting prima maar je kan niet zomaar lukraak alles roepen over anderen

En dat geldt niet alleen bij Moslims , als een politiek figuur zwaar beledigende dingen gaat roepen over Kampers of over Hindoestanen over Surinamers of over Amsterdammers kan uit de een of andere hoek verwachten dat er gekken zijn die hem willen "pakken" .
Extremisme komt ook onder linkse stemmers , Orthodoxe Joden en voetbalsupporters voor..........
Oh. Dus omdat hij het kan verwachten is het de normaalste zaak van de wereld?
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:50:29 #166
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61580093
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:47 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon een simpele vraag Superfast: waarom blijf jij hier de mensen die jouw mening niet delen uitschelden voor dombo, of Wilders aanhanger?
Waarschijnlijk teveel met z'n mocrovriendjes gehangen. Die hebben nog wel eens de neiging om gelijk agressief uit de hoek te komen.
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:53:03 #167
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61580169
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:47 schreef Het_hupt het volgende:
Omdat die kortzichtigheid en niet onderbouwde vooroordelen zorgen voor een steeds killer klimaat in dit land en dat mensen elkaar niet eens meer normaal aan durven kijken...........
Open je ogen en accepteer dat je in een multi-cult samenleving leeft en accepteer dat we niet allemaal hetzelfde geloven en denken.
Wat is er gebeurt met dit ooit tolerante land?
En Wilders aanhanger is geen scheldwoord maar constatering van een feit (zie avatar van persoon in kwestie)
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:57:34 #168
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61580274
Je hebt het al 4 pagina's lang over die vooroordelen van je. Maar zelf doe je er net zo hard aan mee.
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:00:01 #169
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61580346
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:48 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Oh. Dus omdat hij het kan verwachten is het de normaalste zaak van de wereld?
Er is een eeuwenoud gezegde dat luidt wie de bal kaatst...................

Natuurlijk is het normaal dat als jij een religie belachelijk maakt die wereldwijd door miljarden aanhangers kent dat er een klein fanatiek en vooral gestoord gedeelte is die hiermee aan de haal gaat en een gevaar vormt voor jouw gezondheid.......
Dan kun je zeggen het zou niet zo moeten zijn maar het is gewoon wel een feit.........
En nogmaals extremisme komt voor in alle kringen net als gestoordheid dus als je zo'n film uitbrengt weet je van te voren waar je aan begint.

Ik vind het ergste van zijn verhaal niet zozeer zijn uitspraken maar dat hij (denk aan Nederlanders in moslimlanden) andere mensen in gevaar brengt en zelf door de beveiliging en bescherming geen verantwoording hoeft te dragen voor zijn uitspraken...........
pi_61580410
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:53 schreef Superfast het volgende:

[..]

[quote]Omdat die kortzichtigheid en niet onderbouwde vooroordelen zorgen voor een steeds killer klimaat in dit land en dat mensen elkaar niet eens meer normaal aan durven kijken...........
De politieke correctheid uit de jaren '80 en '90 en de moorden op Pim en Theo hebben daar ook aan bijgedragen.
quote:
Open je ogen en accepteer dat je in een multi-cult samenleving leeft en accepteer dat we niet allemaal hetzelfde geloven en denken.
Wat is er gebeurt met dit ooit tolerante land?

De multiculti samenleving is een groot fiasco gebleken, het was maar geven van een kant, nemen van de andere kant. Daar is dit eens zo tolerante land aan ondergegaan.
quote:
accepteer dat we niet allemaal hetzelfde geloven en denken.
Wel leuk dat juist jij dat zegt, want er zijn dr zat die anders denken over de gedachtes die jij hebt.
quote:
En Wilders aanhanger is geen scheldwoord maar constatering van een feit (zie avatar van persoon in kwestie)
Ik heb je ook anderen zo zien noemen, die hadden blonde Dolly niet in hun avatar.
pi_61580421
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:00 schreef Superfast het volgende:

[..]
Ik vind het ergste van zijn verhaal niet zozeer zijn uitspraken maar dat hij (denk aan Nederlanders in moslimlanden) andere mensen in gevaar brengt en zelf door de beveiliging en bescherming geen verantwoording hoeft te dragen voor zijn uitspraken...........
Lees dat dikgedrukte stuk nog eens.

En volgens mij was jij degene die je mening niet kon onderbouwen met cijfers.
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:04:53 #172
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61580447
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:00 schreef Superfast het volgende:
en zelf door de beveiliging en bescherming geen verantwoording hoeft te dragen voor zijn uitspraken...........
Gast...
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:05:51 #173
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61580463
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:57 schreef Kopbal het volgende:
Je hebt het al 4 pagina's lang over die vooroordelen van je. Maar zelf doe je er net zo hard aan mee.
Ik onderbouw alles wat ik zeg jij niet , alleen wat uitspraken die je waarschijnlijk op het schoolpein een keer gehoord hebt en het wel stoer vond klinken.

Je wilt overal een mening over hebben maar (voor zover je daar al mee bezig bent)maar verantwoording dragen voor die domme uitspraken van je kun je niet

Net zo'n held als Wilders , lekker niet nadenken beetje op de onderbuik inspelen en zo proberen je gelijk te halen

Je bent gewoon een kuddedier zonder eigen mening daar heb ik geen moeite mee , maar het maakt je als gesprekspartner totaal oninteressant dus zou zeggen doe je best op school en kom terug als je een onderbouwde mening kunt weerleggen i.p.v. dat populistische nagepraat
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:08:13 #174
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61580519
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:03 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Lees dat dikgedrukte stuk nog eens.

En volgens mij was jij degene die je mening niet kon onderbouwen met cijfers.
Volgens mij heb ik dat al eerder gedaan?

Toch?

Och jij was de persoon die niet verder dan 1 pagina terug las ..............beetje jammer weer
pi_61580560
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:08 schreef Superfast het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat al eerder gedaan?

Toch?

Och jij was de persoon die niet verder dan 1 pagina terug las ..............beetje jammer weer
mwah, ik wacht nog op je reactie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')