Ach ja, de blanke medemens mag gerust gediscrimineerd worden in dit land geen enkel probleem. Als je maar niet aan onze lieve schattige knuffelallochtoontjes komtquote:Op vrijdag 12 september 2008 03:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze hadden op zijn minst de ME moeten inzetten toen er diverse auto's in de fik gingen in Slotervaart. Dat doen ze immers bij autochtonen ook, maar die zijn blijkbaar minder eng ofzo
Doch zou ik wel eens ballistisch willen gaan met een zwaard op die mensenquote:Op vrijdag 12 september 2008 04:04 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ach ja, de blanke medemens mag gerust gediscrimineerd worden in dit land geen enkel probleem. Als je maar niet aan onze lieve schattige knuffelallochtoontjes komt
Doe niet zo verongelijkt joh , net alsof je het zo zwaar hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 04:04 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ach ja, de blanke medemens mag gerust gediscrimineerd worden in dit land geen enkel probleem. Als je maar niet aan onze lieve schattige knuffelallochtoontjes komt
Nah, ze durven gewoon niet. Hebben het idee dat de fluwelen handschoen de beste manier is ofzo. Terwijl iedere normale Marokkaan je kan vertellen dat het toch echt de knuppel is die gezag afdwingt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:04 schreef FB14 het volgende:
[..]
Weet jij wel wie Amerika ontdekt heeft?quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Doch zou ik wel eens ballistisch willen gaan met een zwaard op die mensen![]()
For old times sakes zeg maar
Tegen de muur aanzetten en het leger laten oefenen, doen die ook eens een keer iets nuttigsquote:Op vrijdag 12 september 2008 04:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Doch zou ik wel eens ballistisch willen gaan met een zwaard op die mensen![]()
Hmhm , jaren voordat die aap uit spanje? er aankwam varen, hadden mijn voorouders er al nederzettingenquote:Op vrijdag 12 september 2008 04:08 schreef Superfast het volgende:
[..]
Weet jij wel wie Amerika ontdekt heeft?
I.t.t. jou heb ik veel te maken met allochtonen, zowel waar ik woon, waar ik werk en waar ik studeer. Het is stuk voor stuk kutvolk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:07 schreef Superfast het volgende:
[..]
Doe niet zo verongelijkt joh , net alsof je het zo zwaar hebt
Komt dr weer een met een vooroordeelquote:Op vrijdag 12 september 2008 04:09 schreef FB14 het volgende:
[..]
I.t.t. jou heb ik veel te maken met allochtonen, zowel waar ik woon, waar ik werk en waar ik studeer. Het is stuk voor stuk kutvolk.
Gelul natuurlijk, Het gros werkt hard, spreekt nederlands (zelfs onder elkaar) en is heel best te pruimen. Je chargeertquote:
Mee eens het ligt sterk aan het volk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk, Het gros werkt hard, spreekt nederlands (zelfs onder elkaar) en is heel best te pruimen. Je chargeert
quote:Doch zou ik wel eens ballistisch willen gaan met een zwaard op die mensen
quote:Tegen de muur aanzetten en het leger laten oefenen, doen die ook eens een keer iets nuttigs
quote:I.t.t. jou heb ik veel te maken met allochtonen, zowel waar ik woon, waar ik werk en waar ik studeer. Het is stuk voor stuk kutvolk.
Onorthodox gedrag vraagt om onorthodoxe maatregelen héquote:Op vrijdag 12 september 2008 04:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
[..]
[..]
_!
Anderen mensen kutgedrag verwijten en er zelf zulke ideeën op nahouden.
Fantastisch jongens!
Maja de bijquote:Op vrijdag 12 september 2008 04:19 schreef Pek het volgende:
Wie is toch die maja waar je het steeds over hebt? Lekker of wat?
Draai je nu expres zo met je standpunten? Eerst was er nog niks aan de hand, nu moeten ze dood?quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:20 schreef Superfast het volgende:
[..]
Onorthodox gedrag vraagt om onorthodoxe maatregelen hé
De gasten die zich schuldig maken aan weet ik veel wat en schijt hebben aan de samenleving en geen enkel respect hebben voor wie of wat dan ook lijken me dit geen slechte maatregelen voor
Dat ik zeg dat ik het soms wel een goed IDEE vind om DAT soort mensen neer te steken met mijn zwaard, wilt niet zeggen dat ik het ook zou doen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:24 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Draai je nu expres zo met je standpunten? Eerst was er nog niks aan de hand, nu moeten ze dood?
Ah, dus Superfast is jouw kloon.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ik zeg dat ik het soms wel een goed IDEE vind om DAT soort mensen neer te steken met mijn zwaard, wilt niet zeggen dat ik het ook zou doen.
In tegenstelling tot veel Marokkaanse jongeren die eerst slaan en dan eventueel heel mischien als het erop aankomt erover nadenken.
Ben jij scheel ofzo?quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:24 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Draai je nu expres zo met je standpunten? Eerst was er nog niks aan de hand, nu moeten ze dood?
Wat loop je nou allemaal te provoceren joh , je bent toch geen mocro?quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:32 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ah, dus Superfast is jouw kloon.
De hele discussie ging erover dat marokkanen verhoudingsgewijs meer crimineel zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:32 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ben jij scheel ofzo?
Ik heb gezegd dat mensen niet moeten generaliseren of de vooroordelen van anderen moet napraten.
Wat er met de groep die het verneukt voor de welwillende meerderheid moet gebeuren is niet eens aan de orde geweest............tot zo even dus
Nee, maar hij reageerde op iets wat aan jou gericht was.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:33 schreef Superfast het volgende:
[..]
Wat loop je nou allemaal te provoceren joh , je bent toch geen mocro?
Oeh! Mag ik roken?quote:
Dan heb jij vast een andere discussie gevolgd , want hier werd gesteld dat Marokkanen per definitie crimineel zijn en dat heb ik geprobeerd (met cijfers idd) te ontkrachtigen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:38 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
De hele discussie ging erover dat marokkanen verhoudingsgewijs meer crimineel zijn.
Jij beweerde dat dat niet waar was.
Toen kwamen de cijfers, toen was je het ermee eens.
En nu moet die kleine groep ineens ook nog onorthodox gestraft worden?
Hou het gewoon bij cijfers, en hoe de Nederlandse rechtsstaat werkt.
Dit is kroegpraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |