Ja rot op zeg heel de tijd heb je niks te zeggen en dan ga je achteraf een beetje lopen janken dat je je niet begrepen voelt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik denk niet dat het gebruiken van het woord kanker je betoog kracht bij gaat zetten.
Nog zo'n klagertquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:25 schreef mariobies het volgende:
Typisch he, het zijn de marokkanen die op straat de racisten uithangen toch draaien sommige idioten alles om
Waarop baseer je dat "Marokkanen op straat de racist uithangen"quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:25 schreef mariobies het volgende:
Typisch he, het zijn de marokkanen die op straat de racisten uithangen toch draaien sommige idioten alles om
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:34 schreef Superfast het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat "Marokkanen op straat de racist uithangen"
Ik heb eerder in dit topic cijfers aangebracht waaruit duidelijk word dat het gaat om een "klein percentage" die negatief/crimineel gedrag tentoonspreidt..... hetgeen ik ten sterkste afkeur.........
Heb je ook cijfers die jouw stelling bevestigen of vind je het gewoon leuk om ergens ongenuanceerd over te klagen?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:23 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ja rot op zeg heel de tijd heb je niks te zeggen en dan ga je achteraf een beetje lopen janken dat je je niet begrepen voelt.
Of je komt met argumenten of je gaat lekker in een hoekje zitten huilen
Ik woon ook in Rotterdam maar herken me niet helemaal in jou verhaal hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:53 schreef mariobies het volgende:
[..]
IK weet beter door in Rotterdam te wonen, ik weet dat de meeste marokkanen die overlast plegen niet eens aangepakt worden, de politie raad mensen af om aangifte te doen, ik ken geen mensen meer hier die niet een keer zijn lastig gevallen door marokkanen puur omdat ze Nederlands, Indonesisch, Hindoestaans, Chinees, goth, metal etc zijn, marokkanen zijn de grootste racisten die ik ooit ben tegengekomen.
Voor jou bestaat alleen deze pagina toch ? Verder las je niet terug of moet ik je quotenquote:Op zondag 14 september 2008 00:04 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
_!
Je blijft maar ontkennen wat er is gezegd he?
En je wordt telkens agressiever.
Lees het topic nog eens overnieuw.
Of ga je straks nog beweren dat dit hele topic niet bestaat?
Als ik zoal jouw gelul hier lees zou het mij niks verbazen dat jij niet eens in de randstad woonquote:Op zondag 14 september 2008 00:05 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik woon ook in Rotterdam maar herken me niet helemaal in jou verhaal hoor![]()
Er zijn wel veel overlast veroorzakende groepjes in Rotterdam , maar daar zitten ook Surinamers en en Antilianen en Nederlanders (die zich overigens kleden en praten alsof ze zelf donker zijn) tussen.
Zelf een aantal collega's van Marokkaanse komaf die zeer gastvrij zijn en waarbij ik niet het gevoel krijg dat ze van me stelen of me discrimineren.
Ik ontken het bestaan van dergelijke groepjes niet want zie ze ook wel staan maar wat me hier stoort is dat iedereen over een kam word geschoren alsof wij als Hollanders allemaal gierig zijn en dol op boerenkool
Je mag mij quoten. Ik durf af en toe nog toe te geven dat ik ergens fout kan zitten.quote:Op zondag 14 september 2008 00:09 schreef Superfast het volgende:
[..]
Voor jou bestaat alleen deze pagina toch ? Verder las je niet terug of moet ik je quoten?
Nu krijg ik weer het verwijt dat ik dingen ontken........zoals wat dan?
Ik heb voordat we aan het bashen waren geslagen (overigens heb jij hier net zo hard aan meegedaan als je dat tenminste nog kan herinneren) heb ik je een aantal inhoudelijke vragen gesteld maar heb daar tot op dit moment nog geen reactie op gekregen.....
Een kwestie van de pot verwijt..................
Je valt in herhalingquote:Op zondag 14 september 2008 00:10 schreef mariobies het volgende:
[..]
Als ik zoal jouw gelul hier lees zou het mij niks verbazen dat jij niet eens in de randstad woon![]()
Maar goed, marokkanen zijn de grootste racisten, ga daar maar wat tegen doen als je zo tegen racisme bent.
Ik hoef me eigen niet te bewijzen tegen mensen zoals jij, er zijn geen vooroordelen, het is een feit dat marokkanen een probleem zijn en criminelen zijn dan andere minderheden en Nederlanders.quote:Op zondag 14 september 2008 00:15 schreef Superfast het volgende:
[..]
Je valt in herhaling![]()
Ga je nog onderbouwen (graag met feiten) waarom ALLE Marokkanen racisten zijn?
En ik ben geboren en getogen in Rotterdam (Charlois) maar met jouw onzekerheid en wantrouwen naar mensen toe vind ik het niet vreemd dat je met zulke vooroordelen rondloopt.
Tip: Ga eens naar buiten en dan ga je zien dat het allemaal best wel meevalt
Ja hallo lees ff terug ofzo (als je denkt dat dat je gaat lukken)quote:Op zondag 14 september 2008 00:13 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Je mag mij quoten. Ik durf af en toe nog toe te geven dat ik ergens fout kan zitten.
Die optie is bij jou uitgevinkt lijkt het wel.
Welke inhoudelijke vraag heb jij mij gesteld dan?
Nee kom maar op met die inhoudelijke vraag.quote:Op zondag 14 september 2008 00:17 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ja hallo lees ff terug ofzo (als je denkt dat dat je gaat lukken)
ALs je opgelet had dan had je kunnen lezen dat ik (voor die paar problematische procenten) ook een voorstander ben van harde maatregelen.........quote:Op zondag 14 september 2008 00:28 schreef mariobies het volgende:
Wist je dat het echte probleem blanken zoals Superfast zijn, hun hebben er 30 jaar lang een taboe van gemaakt, als hun dat niet hadden gedaan leefde de Nederlander en de marokkaan nu gewoon naast elkaar, maar men moest het 30 jaar lang in de doofpot stoppen zodat het steeds erger en erger werd, geen wonder dat marokkaantjes nu op straat zeggen dat Nederland van hun is, in straatzin klopt dat ook, niemand durft ze wat aan te doen dankzij mensen zoals Superfast, en zo word het probleem maar erger, en nog steeds wilt men er niks aan doen totdat een keer de bom ontploft, en dan heb ik het over dat men een keer op tv hoor dat een vader een wapen heeft gekocht nadat zijn vrouw en dochter zijn groepsverkracht door de ubermenschmarokkanen, want tjah hij weet ook wel dat als hij het volgens de wet doet ze hoogstens werkstraf krijgen dus dan maar zo.
Ik zeg mensen zoals jijquote:Op zondag 14 september 2008 00:33 schreef Superfast het volgende:
[..]
ALs je opgelet had dan had je kunnen lezen dat ik (voor die paar problematische procenten) ook een voorstander ben van harde maatregelen.........
En 30 jaar geleden was ik nog niet eens geboren man dus hou mij lekker uit je dubieuze "betoog"
quote:Op zondag 14 september 2008 00:35 schreef mariobies het volgende:
[..]
Ik zeg mensen zoals jij
En weer, als je zo tegen racisme bent ga je maar klagen op marokko.nl enzo, daar word hitler ook door bepaalde marokkanen aangehangen.
wat lul je ?quote:Op zondag 14 september 2008 01:12 schreef Superfast het volgende:
[..]
OMG hoe kun je jezelf maximaal tegenspreken![]()
Omdat ik tegen racisme ben moet ik naar Marokko.nl gaan want daar zijn mensen die Hitler aanhangen want Hitler was natuurlijk helemaal geen racist ofzo hé?![]()
![]()
En ik zeg nogmaals hou mij buiten (ook welke vorm van vergelijking dan ook dus) je met bagger gevulde klaaglied droeftoeter.....
Man o man wat ben jij grappigquote:Op zondag 14 september 2008 01:26 schreef mariobies het volgende:
[..]
wat lul je ?Hitler was geen racist ? wat probeer je te zeggen
Wil jij dan beweren dat ik uit me nek lul ?quote:Op zondag 14 september 2008 01:34 schreef Superfast het volgende:
[..]
Man o man wat ben jij grappig![]()
Ik heb je tekst gequote en als undersquare gebruikt
Dat dusquote:Op zondag 14 september 2008 00:35 schreef mariobies het volgende:
[..]
Ik zeg mensen zoals jij
En weer, als je zo tegen racisme bent ga je maar klagen op marokko.nl enzo, daar word hitler ook door bepaalde marokkanen aangehangen.
quote:Op zondag 14 september 2008 02:23 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik ben tegen racisme en vervolgens moet ik op Marokko.nl gaan klagen omdat daar mensen zijn die Hitler aanhangen
Wat zou ik daar (als persoon die tegen racisme is) dan precies moeten doen?
Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je omdat je (blijkbaar) een hekel aan Marokkanen hebt maar eens op bezoek moet gaan in een moskee?
Ik ben blij dat je er zelf wel om kunt lachen , persoonlijk vind ik je logica bedroevend en zou ik me diep schamen.quote:Op zondag 14 september 2008 02:48 schreef mariobies het volgende:
[..]
hahahahahaha je bent zo hypocriet
waarom klaag jij hier dan ? en daar niet ? omdat je een hypocriet bent, selectief anti-racistisch, een salon-antiracist
als je zo tegen racisme bent spreek je alle racisten aan en niet alleen die met een blank kleurtje
Ey wat lul je vriend, ik ben Marokkaans en ik behoor zeker tot de honderd tr00est metalheads die ooit in Nederland hebben geleeft. (of tenminste was, tegenwoordig heb ik een bredere muzieksmaak)quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:53 schreef mariobies het volgende:
[..]
IK weet beter door in Rotterdam te wonen, ik weet dat de meeste marokkanen die overlast plegen niet eens aangepakt worden, de politie raad mensen af om aangifte te doen, ik ken geen mensen meer hier die niet een keer zijn lastig gevallen door marokkanen puur omdat ze Nederlands, Indonesisch, Hindoestaans, Chinees, goth, metal etc zijn, marokkanen zijn de grootste racisten die ik ooit ben tegengekomen.
quote:Op zondag 14 september 2008 03:34 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er zelf wel om kunt lachen , persoonlijk vind ik je logica bedroevend en zou ik me diep schamen.![]()
Weet je wat ik nou hypocriet vind?
1) Je eigen nare ervaringen met groepjes Marokkanen op straat gebruiken om af te geven op een complete bevolkingsgroep .
2) Ondanks dat de cijfers van het CBS alles tegenspreken wat jij hier beweert toch blijven generaliseren en volharden in je stigmatiserende vooroordelen.
En dan heb je het over Marokkanen die Adolf Hitler adoreren , tja je zal wel weer ergens iets opgevangen hebben en dit voor je eigen benefiet uit haar context hebben gerukt om zo jouw beperkte belevingswereldje in stand te houden neem ik aan?
Voor de derde keer: "Waarom reken jij af met een complete bevolkingsgroep terwijl de FEITEN je ongelijk bevestigen"?
Dat en de rest van je (ongetwijfeld vast traumatische) ervaringen met onze Noord Afrikaanse medemens maakt jou de persoon die zichzelf open zou moeten stellen , zou moeten ervaren , zou moeten leren waarom de feiten zijn zoals ze zijn en jij jezelf iets hebt wijsgemaakt dat onvolledig is en niet conform de realiteit en niet ik........
Top researchquote:Op zondag 14 september 2008 10:06 schreef mariobies het volgende:
[..]
Jongen, ga nou maar ergens anders de racist uithangen, zelfs andere linkse mensen hier kotsen je uit
en het is te merken dat je niet weet wat hypocriet betekend![]()
Ik hoef maar op de eerste hit te kijken:
kittyy
Vieze joden, hitler was de man gek, hij wist van aanpakken met die stink joden!
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-2098017-p-2.html
[ afbeelding ]
het gaat dan ook over die paar procent, die verhoudingsgewijs meer ellende veroorzaken dan andere allochtonen.quote:Op zondag 14 september 2008 11:32 schreef remlof het volgende:
Ik ben het met Superfast eens, door alle Marokkanen over één kam te scheren doe je de meerderheid van Marokkanen waar je nooit last van hebt en die wel bijdragen aan de economie tekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |