Staat duidelijk in spoiler tagsquote:Op donderdag 11 september 2008 22:02 schreef Florian_ het volgende:
als je nu nog geen ban krijgt ga ik solliciteren voor mod
Je zou toch maar op je werk zitten en opeens dat plaatje krijgen
Ik weet niet hoor, maar bij mij heeft dat geen nutquote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Staat duidelijk in spoiler tags
Plaatjes doen het gewoon in de oude opmaak, is al eerder gezegd ook!!!!1quote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Dayuum het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Dayuum het volgende:
[..]
geen cheese?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Godverdomme, ban deze mongool eens ofzo.![]()
Ik heb net een pak croky bolognese opengetrokken.
Ik heb al overgeven, damn wat smerig. Jammer genoeg is er geen zwart gat ontstaan en verging de wereld, was me dit bespaard gebleven en zat ik nu te chillen met jezus en zeven maagden.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is toch wel een van de smerigste dingen die ik in lange tijd voorbij heb zien komen. ik moest kokhalzen...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik heb al overgeven, damn wat smerig. Jammer genoeg is er geen zwart gat ontstaan en verging de wereld, was me dit bespaard gebleven en zat ik nu te chillen met jezus en zeven maagden.
Dat heb ik al gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:09 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon op de NSB knop ( [ afbeelding ] ) klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |