abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61560597
Ik word de laatste paar dagen constant gebeld. Het begint ongeveer in de vroege avond en gaat erg lang door. Het is een prive nummer dat elke 3 a 4 minuten belt en een keer over laat gaan. Als ik opneem dan is de verbinding of weg of hij gaat over. Erg wazig en vreselijk irritant.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 11 september 2008 @ 20:50:57 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_61560637
KPN bellen en vragen of ze iets kunnen na gaan.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_61560656
Verander je nummer. Het is waarschijnlijk een call center en als er niemand aanwezig is op dat call center hangt de computer automatisch weer op
pi_61560667
Ik heb gewoon erg weinig aanspraak de laatste tijd...
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_61560712
had ik eerst ook, maar na wat rond bellen werd dat nummer geblokkerd nadat ik de tijden had opgeschreven van de telefoontjess
gr gr
pi_61560808
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:51 schreef Dayuum het volgende:
Verander je nummer. Het is waarschijnlijk een call center en als er niemand aanwezig is op dat call center hangt de computer automatisch weer op
!!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_61560854
Hahaha dat deed ik vroeger als ik wist dat de ouders van mijn overbuurmeisje weg waren. Haar bellen en hijgen en zeggen dat ik haar kon zien enzo. Whahahahhaaaaaaaaaamuuuuuhwwwwhhhhaaaaahhhhaaaaaaaaaaaa Damn, dat was lachen altijd.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 11 september 2008 @ 21:00:47 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_61560888
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:59 schreef santax het volgende:
Hahaha dat deed ik vroeger als ik wist dat de ouders van mijn overbuurmeisje weg waren. Haar bellen en hijgen en zeggen dat ik haar kon zien enzo. Whahahahhaaaaaaaaaamuuuuuhwwwwhhhhaaaaahhhhaaaaaaaaaaaa Damn, dat was lachen altijd.
En nu krjg je nog maar 1x per week de kans om 5 min te bellen??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_61560930
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

10.

10 minuten
pi_61561107
Verklaring hiervoor:
Een achterlijk callcenter: ze hebben een paar keer geprobeerd te bellen terwijl je niet thuis was. Daarna blijft "de computer" jouw nummer bellen. Die onderbetaalde persoon achter het scherm ziet alleen dat er al een paar keer eerder gebeld is, en omdat-ie op provisiebasis werkt, klikt-ie je meteen weg om de volgende te bellen. Zo gaat dat lang door...
censuur :O
pi_61561194
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_61561218
Sorry, ik had het verkeerde nummer.
pi_61561684
Ik heb een antwoordapparaat die bij een onbekend nummer direct opneemt en een onverstaanbaar bericht laat horen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_61562147
Toevallig VoIP telefonie TS? Bekend fenomeen namelijk.
pi_61567826
Ja ik ga er ook vanuit dat het een callcenter is. Anders heb je echt geen leven. Vandaag 43 gemiste oproepen :S. De vraag is hoe kom ik er vanaf. Ik heb al een formulier ingevuld bij vodafone, maar daarvoor moet je wel hebben minimaal 3x contact hebben gehad (dus opgenomen). Prive nummers neem ik sowieso niet op. Er zal altijd wel een goede reden zijn dat die persoon niet wil dat zijn nummer bekend wordt.
Mijn tel kan wel voip maar dat heb ik nog nooit gebruikt.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_61714655
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Fail!
Kus-Kus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')