Niet vrijgeven cq laten gebruiken...quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:31 schreef spaceninjapirate het volgende:
Heeft iemand ervaring met het beveiligen van code waar veel uurtjes in gestoken zijn? Iets van een stukje wat bijhoud waar / wanneer het gebruikt word is makkelijk te maken, maar nog makkelijker te kraken door iemand die er ook maar een beetje verstand van heeft...
Ik heb eigenlijk niet zoveel trek om alle bestanden te encrypten met zend guard of dat soort dingen, maar kan momenteel niet op iets beters komen. Iemand een idee of er nog andere mogelijkheden zijn?
Bijde heb ik geprobeerd, maar de laatste (korte) optie werkt niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:46 schreef Xcalibur het volgende:
wat heb je zelf al geprobeerd?
het ziet er niet zo ingewikkeld uit, dus even een performance test bouwen lijkt me niet zo ingewikkeld?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef boskameel het volgende:
Hoe kan ik met alleen mysql alle records opvragen, behalve de laatste?
1 2 3 4 | WHERE id NOT IN ( SELECT MAX(id) FROM table; ) |
ik heb lang zitten denken.. maar kan niks bedenkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:27 schreef GlowMouse het volgende:
Wanneer zou je dat willen?
Verschillende documenten voor school (projecten e.d.). Geen websites of leuke foto's dus.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef aardappel het volgende:
portfolio is nogal een ruim begrip? Wat wil je precies laten zien?
Ah, op die manier dus. Danke sjeunquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:19 schreef Light het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dan ga ik er wel vanuit dat max(id) het laatste record oplevert. En 'k heb getest of het werkt, niet of het efficient is/efficienter kan.
Ik zou gewoon voor een oplossing in php gaan.. De laatste entry negeren is ook makkelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:19 schreef Light het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dan ga ik er wel vanuit dat max(id) het laatste record oplevert. En 'k heb getest of het werkt, niet of het efficient is/efficienter kan.
ok:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:45 schreef Chandler het volgende:
Zou iemand een reactie willen geven op mijn post?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor een oplossing in php gaan.. De laatste entry negeren is ook makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |