1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | $content = file_get_contents($file); $content = explode("\n", $content); $mayprint = true; $new_content; foreach($content as $v) { if (preg_match('/<body>/', $v) { $mayprint = false; } if (preg_match('/<\/body>/', $v) { $new_content .= "New Content" . "\n" ; $mayprint = true; } if ($mayprint) { $new_content .= $v . "\n"; } } ?> |
1 2 3 4 5 6 | <!-- stuff goes here !--> <body> %DYNAMIC_CONTENT% </body> </html> |
1 2 3 4 | $content = file_get_contents($template); $content = str_replace("%DYNAMIC_CONTENT%", "New content", $content); ?> |
1 2 | vraag</td> |
Wat dacht je van str_replace("\n", "", $tekst) ?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:54 schreef Chandler het volgende:
Super slakkie!!! dat is idd handig, dan gelijk nog een vraag.
Stel je hebt het volgende
[ code verwijderd ]
hoe kan ik zorgen dat tussen de tags geen enters mogelijk zijn?
1 2 3 4 5 | <td>korte tekst</td> <td>Heel erg lange text </td> </tr> |
1 2 3 4 | <td>korte tekst</td> <td>Heel erg lange text </td> </tr> |
1 |
Dus je wilt een hele lange tekst zonder enters??quote:Op woensdag 17 september 2008 11:14 schreef Chandler het volgende:
op zich logisch dat je dat zou zeggen maar ik wil dit alleen binnen elementen
dus bv
[ code verwijderd ]
veranderen in
[ code verwijderd ]
want op jou manier zou het er zo uit zien
[ code verwijderd ]
Gebruikers zitten nooit in de broncodequote:Op woensdag 17 september 2008 11:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus je wilt een hele lange tekst zonder enters??![]()
Denk je dat dat nog wel leesbaar blijft voor je gebruikers dan??
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | $output = "<tr> <td>korte tekst</td> <td>Heel erg lange text </td> </tr>"; $output = str_replace("\n", " ", $output); $output = preg_replace("/(>)\s+(<)/", "$1\n$2", $output); $output = preg_replace("/ {2,}/", " ", $output); ?> |
Voor luie mensen is er ook nog zoiets als Tidyquote:Op woensdag 17 september 2008 11:14 schreef Chandler het volgende:
op zich logisch dat je dat zou zeggen maar ik wil dit alleen binnen elementen
dus bv
[ code verwijderd ]
veranderen in
[ code verwijderd ]
want op jou manier zou het er zo uit zien
[ code verwijderd ]
Ware het niet dat die eerste methode niet werkte in alle gevallen en de huidige methode wel. Plus dat deze methode factor 3 sneller is..quote:Op woensdag 17 september 2008 12:16 schreef GlowMouse het volgende:
De methode van Slakkie vind ik wel mooi. Je zou alleen nog rtrim kunnen gebruiken zodat indention behouden blijft, en regel 17 staat er voor niets.
Dat weet ik. Maar sommige producten hebben verschilende afmetingen. sommige hxb of hxbxd etc.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:26 schreef GlowMouse het volgende:
Kolom met breedte, kolom met hoogte, en dan sorteren op breedte, op hoogte, of op het product van beide.
Ja dat kán wel, het is netter om apart op te slaan, maar als het sorteren alleen op eerste characters word gedaan zou je hem kunnen casten naar een decimal ;)quote:Op woensdag 17 september 2008 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
Hallo, ik heb een probleempje waar ik vreemd genoeg nog nooit tegenaan gelopen bent.
Ik heb een database met product informatie. Daarin komen o.a. ook de afmetingen van het product te staan.
Nu moeten die uit gelezen worden van klein naar groot.
Maar omdat de afmetingingen geschreven worden als b.v.: 100 x 50 Kan ik dus geen float tabel gebruiken maar gewoon een varchar.
Nu heb ik het volgende wat uit gespuugd wordt:
10 x 10
100 x 20
120 x 10
20 x 5
Terwijl dus 20x5 op de 2de positie zal moeten komen.
Moet ik nu dus gewoon 2tabellen aanmaken (hoogte & breedte) of is hier een sql truukje voor?
Zojah vertel het me bespaard mij weer tijd. :)
Alvast bedankt.
1 2 3 | FROM tbl_producten ORDER BY afmeting2 ASC |
ik dank u hartelijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ja dat kán wel, het is netter om apart op te slaan, maar als het sorteren alleen op eerste characters word gedaan zou je hem kunnen casten naar een decimal![]()
[ code verwijderd ]
Ik gebruik meestal htmlMineMail voor het versturen van mail.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:12 schreef Doc.Brown het volgende:
Ik probeer een eenvoudige bevestigings e-mail te versturen via mail(); echter komt hij niet aan? Ik heb een vermoeden dat hij als spam wordt gezien, nu las ik wat over de headers ofzo?
Iemand enig idee?
Of anders een andere eenvoudige oplossing voor het verzenden van e-mail vanuit je PHP scriptje?
Klinkt goed, maar waar kan ik hem downloaden? Bij de Downloads pagina kan ik wel door de directories bladeren, maar als ik een PHP file download krijg ik een bestand van 0kb.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal htmlMineMail voor het versturen van mail.
http://tiemez.nl/htmlMimeMail5/htmlMimeMail5.tar.gzquote:Op woensdag 17 september 2008 13:30 schreef Doc.Brown het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar waar kan ik hem downloaden? Bij de Downloads pagina kan ik wel door de directories bladeren, maar als ik een PHP file download krijg ik een bestand van 0kb.
Thanks!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
http://tiemez.nl/htmlMimeMail5/htmlMimeMail5.tar.gz
Ik krijg een beetje het idee dat je server geregistreerd staat als spamserver. Dit heeft weinig met PHP te maken, het mailtje wordt gewoon verzonden, het wordt er alleen door de andere e-mail dienst uitgefilterd.quote:Op woensdag 17 september 2008 @ 14:06 schreef Doc.Brown het volgende:
Wil niet echt werken helaas, als ik de default instellingen gebruik ontvang ik hem alleen op een gmail adres, en dan wel in de spam map. Op mn andere accounts komt hij niet aan. Als ik $mail->send(array(...), sendmail); gebruik dan komt hij ook niet aan.
Hoe doe jij het dan precies Tiemie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |