Nee, fout zit onder mn duimquote:Op donderdag 11 september 2008 21:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Error between keyboard and chair
Boos worden helptquote:Op donderdag 11 september 2008 21:23 schreef qu63 het volgende:
Volgens mij is de batterij van mn muis bijna leeg, hij reageerd niet zo goed meer
Daarmee gaat de D nog niet op de plaats van de T zitten!quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 21:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, fout zit onder mn duim
CTRL+Shift enzo
Ik heb die k*tfunctie nog niet gevonden in Vistaquote:Op donderdag 11 september 2008 21:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daarmee gaat de D nog niet op de plaats van de T zitten!
+ schakel die sneltoets dan uit
Ik koop er altijd een stuk of 10 tegelijk voor in de vriezerquote:
Vista is zoooooooooo 2006quote:Op donderdag 11 september 2008 21:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb die k*tfunctie nog niet gevonden in Vista
Voorgeīnstalleerdquote:
Die had ik ook ja. Die overleed binnen 3 dagen en sindsdien draai ik al 14 dagen Windows XP, fluitend. Met uitzondering van dat DEBIELE KANKER ITUNES dan gisteren eventjesquote:
Ik draai al 2 maanden probleemloos Vistaquote:Op donderdag 11 september 2008 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die had ik ook ja. Die overleed binnen 3 dagen en sindsdien draai ik al 14 dagen Windows XP, fluitend. Met uitzondering van dat DEBIELE KANKER ITUNES dan gisteren eventjes
Oh sorry de PI![]()
vast niet de preinstalled dan. Dat is natuurlijk een kloon van een kopie van een kopie van een kopie van een image van een virtual disk van een iso van een ripje van een brakke install.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik draai al 2 maanden probleemloos Vista
Nopequote:Op donderdag 11 september 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast niet de preinstalled dan. Dat is natuurlijk een kloon van een kopie van een kopie van een kopie van een image van een virtual disk van een iso van een ripje van een brakke install.
Slim plan, die heb ik ook nog. Maar ik vraag me af wat ik toch nog allemaal achterna moet gaan installen om hem weer helemaal up-to-date te krijgen.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef qu63 het volgende:
Heb wel meteen een image gemaakt van toen alles geīnstalleerd was
Ik niet zo veel gelukkigquote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slim plan, die heb ik ook nog. Maar ik vraag me af wat ik toch nog allemaal achterna moet gaan installen om hem weer helemaal up-to-date te krijgen.
Misschien een leuk klusje voor het weekend
Mijn Documenten is het enige wat belangrijk is voor mij. De rest is wel weer te vindenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
IIk weet niet meer wat er allemaal wel en niet in die image zit![]()
Sowieso moet ik m'n MyDocs evacueren, en m'n bookmarks, en m'n desktop, en dan eens een lijstje maken van apps die ik echt gebruik. Dat zijn er nogal wat, toch. Van Office 2003 tot WS_FTP en zo
Pen en papierquote:Op donderdag 11 september 2008 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel weer asap helemaal up en running zijn. MET alles wat ik nodig heb, en ZONDER alles wat ik niet nodig heb dus
Veel plezier, schijnt nogal lekker te zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 21:46 schreef qu63 het volgende:
Over 80 posts ga ik over schatje heen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |