abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 1999 @ 00:13:00 #26
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_223013
de vraag is natuurlijk: zijn de geinterviewden ook actief op het forum en zo ja, onder welke naam?
Ook een boeiende discussie.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_223014

Dank jullie allemaal voor de Warme Complimenten! Dit was natuurlijk het ultieme stuk dat zichzelf schreef - kwestie van gaan zitten & leeglopen (afgezien van het interview met de 3 ernstig verslaafden, dat was, zoals te begrijpen, een delicate kwestie!)
Hoe dan ook, het luchtte op! Zo zeer zelfs, dat ik enige tijd zonder het drogerende effect van Fok! heb gekund, al had dat ook te maken met de deadline.

Overigens, geïnterviewde nummer 3 (Floor) is mijn zus, die soms samen met mij schrijft (nee, ik ben niet helemaal schizofreen & als we onze adem inhouden passen we nèt samen op 1 stoel), maar die hier ook wel eens rondschuift onder de naam Roark. Zij heeft de (hier niet gescande) kader-teksten bij het VARA-stuk geschreven.

P.S. Hunter: ik ben al blij als ik mijn wp-teksten kan saven & heb geen flauw idee waar het allemaal over gaat: "scannen", "beetje bijwerken" en zo. Maar nogmaals dank voor de moeite!

Een schizofreen is nooit alleen
  woensdag 24 november 1999 @ 00:37:00 #28
568 Juul
Is gewoon lief
pi_223015
Deze Varagids gaat in het plakboek voor het nageslacht !
Beide zussen mijn complimenten !

Groeten Juul

The Bitch is Back!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 november 1999 @ 11:01:00 #29
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_223016
Excellent!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 24 november 1999 @ 11:44:00 #30
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_223017
quote:
op 11-23-1999 om 06:54 PM schreef Hunter het volgende:
Spelletje: Herken je medeforummers!!!!

[knip]
... wordt er op Fok!zine tv-internet geschiedenis geschreven:
*knip*
Jerry "Toen las ik dat Fokzine de streams had afgetapt, ... dit is interessant. Zo ben ik bij Fok!zine beland. Tot mijn verbijstering kwam ik terecht in een gemeenschap van zeer erudiete en grappige mensen. Heel anarchistisch, bruisend en vrolijk allemaal.
[/knip]

Tja, ik denk dat we best wel trots op ons zelf kunnen zijn. Met dank natuurlijk aan iedereen die de streams verslaat (te veel op om te noemen, ga zo door) en ook aan hunter voor weer een boeide posting.

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_223018
Erudiet?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  woensdag 24 november 1999 @ 12:06:00 #32
136 V.
Like tears in rain...
pi_223019
quote:
Erudiet?

Ja... en ook eloquente polemiek zonder een pejoratieve teneur...
Complimenten allemaal (2Sis, Hunter etc.)
Leuk artikel... kan ik eindelijk aan mijn familie en vrienden duidelijk maken wat ik nu zo leuk vind aan het BB-fenomeen.
Hulde, enzo
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_223020
Ik ben ook door de VARA gids bij dit forum terecht gekomen. Geweldig is dit zeg. Omdat ik nu hele dagen thuis zit (ziek ) ben ik BB junk geworden ). En nu met dit forum waarschijnlijk ongeneeslijk!
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_223021
quote:
op 11-23-1999 om 10:04 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Ik ben ook lid van de VARA, maar bij mij ligt-ie toch ieder dinsdag op de mat...
Overigens een veel te herkenbaar verhaal...
De ontkenningsfase ben ik al door: ik ben verslaafd.

En bij mij plofte alleen de acceptgiro op de mat...(Ik ben pas twee weken lid)
Dat wordt weer bellen morgen.

vrijdag 26 november 1999 @ 01:28:00 #35
798 voyeur
bemoeit zich
pi_223022
quote:
op 11-23-1999 om 09:29 PM schreef liz het volgende:
Ik vond de stukjes van the two sisters altijd al erg leesbaar.
(Dan denk ik bijvoorbeeld aan de roestvrijstalen appelboor voor het jarige jongetje -Kastanova?- K'heb 'm sindsdien niet meer gezien).

Rake zinnen die lekker lezen. Nu weet ik dus in hoeverre Karin schrijfster is. Helemaal tot in de VARA-gids! Die ik nog niet heb, omdat ik lid ben maar gelukkig brengt Hunter alweer uitkomst...
Hunter, trouwe Fokker, bedankt!

Karin schrijft inderdaad en niet alleen in de VARA-gids. Ze is vast te bescheiden om reclame voor zichzelf te maken dus doe ik het even

Karin Overmars schreef al eerder de roman: Vermoorde onschuld. ISDN nummer vind je zo als je even op een van de booksites clickt.

Ook de andere gespreksdeelnemer in dat interview, Jerry Goossens schreef eerder:
Het gejuich was massaal: over Nederlandse punk en De Siamese Eenling: Roman

BTW: in diezelfde Vara-gids wordt het grote afluisterproject: de zendermikes van Jochie en de zijnen besproken in een apart kadertje. Ere wie ere toekomt dus !

Here we are now, entertain us.
  vrijdag 26 november 1999 @ 10:52:00 #36
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_223023
Heel herkenbaar!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')