Dank jullie allemaal voor de Warme Complimenten! Dit was natuurlijk het ultieme stuk dat zichzelf schreef - kwestie van gaan zitten & leeglopen (afgezien van het interview met de 3 ernstig verslaafden, dat was, zoals te begrijpen, een delicate kwestie!)
Hoe dan ook, het luchtte op! Zo zeer zelfs, dat ik enige tijd zonder het drogerende effect van Fok! heb gekund, al had dat ook te maken met de deadline.
Overigens, geïnterviewde nummer 3 (Floor) is mijn zus, die soms samen met mij schrijft (nee, ik ben niet helemaal schizofreen & als we onze adem inhouden passen we nèt samen op 1 stoel), maar die hier ook wel eens rondschuift onder de naam Roark. Zij heeft de (hier niet gescande) kader-teksten bij het VARA-stuk geschreven.
P.S. Hunter: ik ben al blij als ik mijn wp-teksten kan saven & heb geen flauw idee waar het allemaal over gaat: "scannen", "beetje bijwerken" en zo. Maar nogmaals dank voor de moeite!
Groeten Juul
quote:
op 11-23-1999 om 06:54 PM schreef Hunter het volgende:
Spelletje: Herken je medeforummers!!!![knip]
... wordt er op Fok!zine tv-internet geschiedenis geschreven:
*knip*
Jerry "Toen las ik dat Fokzine de streams had afgetapt, ... dit is interessant. Zo ben ik bij Fok!zine beland. Tot mijn verbijstering kwam ik terecht in een gemeenschap van zeer erudiete en grappige mensen. Heel anarchistisch, bruisend en vrolijk allemaal.
[/knip]
Tja, ik denk dat we best wel trots
op ons zelf kunnen zijn. Met dank natuurlijk aan iedereen die de streams verslaat (te veel op om te noemen, ga zo door) en ook aan hunter voor weer een boeide posting.
Tazz
quote:
Erudiet?
) ben ik BB junk geworden
). En nu met dit forum waarschijnlijk ongeneeslijk!
quote:
op 11-23-1999 om 10:04 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Ik ben ook lid van de VARA, maar bij mij ligt-ie toch ieder dinsdag op de mat...
Overigens een veel te herkenbaar verhaal...
De ontkenningsfase ben ik al door: ik ben verslaafd.
En bij mij plofte alleen de acceptgiro op de mat...(Ik ben pas twee weken lid)
Dat wordt weer bellen morgen.
quote:
op 11-23-1999 om 09:29 PM schreef liz het volgende:
Ik vond de stukjes van the two sisters altijd al erg leesbaar.
(Dan denk ik bijvoorbeeld aan de roestvrijstalen appelboor voor het jarige jongetje -Kastanova?- K'heb 'm sindsdien niet meer gezien).Rake zinnen die lekker lezen. Nu weet ik dus in hoeverre Karin schrijfster is. Helemaal tot in de VARA-gids! Die ik nog niet heb, omdat ik lid ben maar gelukkig brengt Hunter alweer uitkomst...
Hunter, trouwe Fokker, bedankt!
Karin schrijft inderdaad en niet alleen in de VARA-gids. Ze is vast te bescheiden om reclame voor zichzelf te maken dus doe ik het even 
Karin Overmars schreef al eerder de roman: Vermoorde onschuld. ISDN nummer vind je zo als je even op een van de booksites clickt.
Ook de andere gespreksdeelnemer in dat interview, Jerry Goossens schreef eerder:
Het gejuich was massaal: over Nederlandse punk en De Siamese Eenling: Roman
BTW: in diezelfde Vara-gids wordt het grote afluisterproject: de zendermikes van Jochie en de zijnen besproken in een apart kadertje. Ere wie ere toekomt dus !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |