Ja ik denk steeds dat er iets geks op mijn hoofd ligt ofsoquote:Op donderdag 11 september 2008 17:25 schreef havefun84 het volgende:
Valt me altijd op dat mensen in Nederland op straat zoveel op elkaar letten en kijken.
Zit je in je auto rij je een andere auto voorbij kijken ze altijd effe. Of op straat, fietsers kijken ook altijd wie er in de auto zit. Of in de metro of in de trein zie je dat gedrag ook. Terwijl ik dat in de treinen in Frankrijk minder had.
Misschien zie ik het verkeerd of valt andere mensen dat ook op in vergelijking met andere landen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Of ze vinden het gewoon raar dat jij ze steeds maar aan blijft kijken
Ik kijk nooit zo echt overdreven naar andere mensen dus dat is het niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het dilemma is dan: wie begon er met staren? Want als ik kijk, kijken ze vaak alquote:Op donderdag 11 september 2008 17:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zie een tegenstrijdigheid in je post.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kijk alleen naar mooie meisjes.
Als dat mijn auto was zou ik de ramen ook blinderen.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:29 schreef Mendeljev het volgende:
Daarom loop ik in de winter met een zonnebril op en rijd ik in een geblindeerde auto.
[ afbeelding ]
heul nietquote:Op donderdag 11 september 2008 18:41 schreef Elixabete het volgende:
maar autisten vinden oogcontact toch zo moeilijk?
Dat is heeerlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 19:26 schreef deepart het volgende:
Mensen kijken is geniaal... gewoon op een terrasje zitten en dan spotten... kan der zo een hele middag doen met een pilske derbij, en dan steeds grover worden in je vooroordelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |