quote:Op donderdag 11 september 2008 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. In mijn tijd had je al die handige features nog niet.
Maak je geen zorgen. De koeien die jij weet te regelen hebben gewoon lekker degelijk oma-ondergoed aan.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed. Ik haat strings. Het ziet toch godverdomme niet uit om bij een meid een stuk touw uit haar gat te halen alvorens je lekker aan de rollebol kan.
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Scherpkoekje het volgende:
Mijn vriendin draagt alleen maar hipsters
Lolbroek, jij hebt heulemoal geen vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Jij valt meer op zoiets?quote:
Bohohohohohohoh !!!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. De koeien die jij weet te regelen hebben gewoon lekker degelijk oma-ondergoed aan.
Eg wel, humorpantalonquote:Op donderdag 11 september 2008 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lolbroek, jij hebt heulemoal geen vriendin.
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Bweugh. Toennet zag ik wee zo'n vies knielmeisje door de stad lopen met de string een halve meter boven de broekrand getrokken![]()
![]()
Gadverdamme dat stuk glasvezel tussen die bilnaad moet daar dan toch wel
Klacht:
Strings![]()
![]()
![]()
Hipsters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Topics sluiten die in jou ogen nergens over gaan en dan zelf zo één openen. EPIC FAILquote:Op donderdag 11 september 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Bweugh. Toennet zag ik wee zo'n vies knielmeisje door de stad lopen met de string een halve meter boven de broekrand getrokken![]()
![]()
Gadverdamme dat stuk glasvezel tussen die bilnaad moet daar dan toch wel zo hard doorheen getrokken zijn dat dat hele ding bruin is. Ieeeeuwl
![]()
Maar goed. Ik haat strings. Het ziet toch godverdomme niet uit om bij een meid een stuk touw uit haar gat te halen alvorens je lekker aan de rollebol kan. Goor. Ik heb er ook nog nooit aan durven te ruiken, maar heb er wel wat van gezegd.
Wat bezielt je trouwens als meid zijnde om zoiets aan te doen ? Dat moet toch wel knellen lijkt me. Zelfde als mannen zich een elastieken onderbroek aan zouden doen. OMFG. Ik moet er niet aan denken![]()
Waarom doen wijven zich niet gewoon standaard van die hipsters aan. Dat is pas lekker !
Klacht:
Strings![]()
![]()
![]()
Hipsters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:41 schreef DroogDok het volgende:
De OP was juist de grootste bagger
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ze me een rare vond.
/care
stelt...quote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Boswachter gast, heb je een klap op je kop gekregen!? Je valt je broeders teleur!
Zeg ben jij niet die hayden-poster?quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die hayden-poster?
Ik zie liever geen van beide.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:36 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zie liever een string boven een broek uitsteken wanneer een dame op een stoel zit dan een bilspleet.
Bjorn Borg is voor kinderen in groep 8.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:22 schreef ruud_fr het volgende:
Bjorn Borg ondergoed voor dames vind ik dan weer niks
[..]
Neequote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Boswachter gast, heb je een klap op je kop gekregen!? Je valt je broeders teleur!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |