abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222971
Goede avond allemaal,

Dag 69

De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!

Screenshot v/d dag was:
23 Nov. 8:12 uur, Bart begint al met rijmen en dichten met het megareuzepotlood.

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

Nog even dit:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.

En nou weer aan het werk

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-23-1999 om 04:05 PM schreef Re het volgende:
1546
KBM aan tafel.. M aan het zagen
M: grrr
K: gaat het niet goed?
gw
W: houdt je gore rotkop (speels)
B: wil je me nooit meer uitdagen (speels)
(stream 2 buiten stream 3 tafel geen geluid 4 buiten)
zowel M als B met blote bast
W bezig in keuken
M bezig met herstel van autootje en praat tegen zichzelf een beetje
A leest nog steeds op de bank
..
M:ben je brood aan het baken Willem
W:JA we moeten toch brood hebben
B: wat eten we vanavond
w:die soep
B: ahh die lekker soep
..
Bart gaat voorlezen
over een koster een boer en haar dochter en een schaap op de kerktoren
M: haha (cynisch)
A: heel goed
K: mooi gedicht

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_222972
Maurice en Ruud schrijven de gedichtjes over op kleine papiertjes. Ze schrijven het vanaf het grote blad waarmee Bart de hele dag zo druk is geweest. 1000 briefjes maken is een hele klus.

Willem is bezig in de keuken en zo te zien met het voorbereiden van het eten.

Anouk en Bart liggen op de bank.

Willem maakt een blik open, witte bonen in tomatensaus. karin loopt nog steeds met de haren los door het huis te dartelen en helpt de tafel dekken.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 23 November 1999).]

pi_222973
Ze gaan aan tafel, Karin heeft de tafel gedekt met een bordje en daarop een kom, dus ze zullen denk ik een soepje vooraf krijgen.

Anouk is nog steeds aan het fluiten, gaat dat fluitje dan nooit stuk , heb je eindelijk geluid zit hanna erdoor heen te fluiten en kun je het weer niet verstaan.

Willem zit op de grond voor het fornuis.

A: "ik ben zo moe ik was er vanochtend al zo vroeg uit het was 8.30"

K: "ik heb wel goed geslapen en ook lang vandaag, ik voel me echt uitgerust"

Ruud is nog gedichten aan het overschrijven tussen de borden door. Bart ligt nog op de bank en Maurice is nu niet te zien, misschien dat hij even op bed ligt. Anouk helpt Ruud opruimen. Ruud telt de gedichten die hij tot nu toe heeft, 32, 33, 34, 35 gedichten zijn al klaar, noch 965 te gaan

Willem roept: "aan tafel jongens"

Anouk schept inderdaad soep op. "Hmmm lekker tomatensoep" zegt Bart. Verder heeft Willem iets gebakken in de oven wat op het bord wordt gelegd van iedereen. Ik kan niet zien wat het is. Oooooh ik zie het al een Pizza, Willem heeft een Pizza gebakken. Zo te zien dus vanavond een wat makkelijke maaltijd.

Ze hebben het over lichaamslengte's.
M: "mijn opa was 1.80 em mijn vader is 1.85 dus allemaal lang"

R: "bij ons zijn familieleden van 2 meter, zo enorm lang"

B: "heb je die wel gekend"

R: "jazeker ik heb die wel kende hem wel"

B: "op de lagere school was ik 1 van de langste jongens, maar als ik nu kijk worden ze alleen nog langer".

Verder wat lagere school verhalen, over aardrijkskunde en lessen over geschiedenis.

Anouk pakt een beschuit erbij en vraagt : "nog een liefhebber?". Ze krijgt geen respons. Bart pakt ook nog wat brood erbij, kennelijk was de maaltijd niet genoeg. Misschien had Willem niet zo een zin vandaag om uitgeberid te koken, hij is eigenlijk de hele dag al rustig.
------------------

pi_222974
Anouk is bezig aan het dozen pakken bij de voorraad kamer. Ruud ligt op de grond bij de dozen die tegen de muur aanstaan bij de eethoek en legt in de dozen de gedichten die hij al af heeft.

Bart en Willem zijn aan het knutselen, zo te zien met hout en Bart is een gipsen beeldje aan het schilderen.

K : "twee kadootjes hier, een barbie en twee boekjes ofzo per doos"

A: "dat kan hier ook dan hebben we die dozen klaar en zijn dan voor de meisjes"

R: "godverdikie joh he wat een werk zeg en wat een dozen"

Bart en Willem zijn nu de gedichtjes aan het overschrijven op kleine kaartjes. Bart heeft vandaag de gedichtenparade ingezet

Verder even niets te melden...zit in mun uppie de streams te verslaan , maar ach wat maakt het uit als er maar een verslag staat dacht ik zo.

20.10 hehe het is rustig aan mijn oortjes, het gerommel met de dozen is even weer over.

"Jullie zijn al harstikke ver jongens", zegt Karin tegen Willem en Bart. De dozen zijn klaar en kunnen dus in gepakt worden als de gedichten klaar zijn. Maurice gaat water opzetten voor de koffie of thee. Anouk staat weer te paffen in de hoek van de keuken naast de koelkast.
------------------

pi_222975
Hallo Oliebol,
Ik ben er wel, maar jij hebt alles al geschreven, ze zijn druk bezig te dozen inpakken en verder gebeurd er weinig bijzonders.

Onderhand zijn B. en W. aan het 73e gedicht toe en A. biedt aan dat ze ook wel wil schrijven.
Ze hebben er trouwens wel een dikke bende van gemaakt met die witte dozen, konden ze die niet even fatsoenlijk opstapelen:-))

[Dit bericht is gewijzigd door Dwientje (Datum 23 November 1999).]

pi_222976
Hai DWientje, fijn dat je er bent . Ja ze zijn nog steeds aan het pakken inderdaad. Lijkt wel pakjesavond

Wat een onwijze troep zeg...de hele gang naar de slaapkamers staan vol met dozen dat wordt morgen weer schoonmaken en vegen

20.25 Ze drinken thee met zijn allen en praten wat. Bah sommigen drinken weer de thee zo vies YAKKKKK, met melk dus, dronk mijn oma ook altijd.
------------------

pi_222977
karin ligt op haar knieen in de gang voor de DBK en Bart gaat boven op haar hangen.
Karin geeft aan dat ze zich heel klein voelt zo, Bart zegt dat zijn moeder dat nou ook altijd heeft, met al die lange mannen in huis.

ze willen de DBK ook gaan gebruiken voor opslag, en dan een klein gaatje overhouden voor de camera.

ze zitten nu aan tafel te drinken en te dichten.

he Oliebol, als jij het nu nog even in de gaten houdt dan ben ik rond 23.00 er nog wel om de late verhalen te verslaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwientje (Datum 23 November 1999).]

pi_222978
quote:
op 11-23-1999 om 08:25 PM schreef Dwientje het volgende:
he Oliebol, als jij het nu nog even in de gaten houdt dan ben ik rond 23.00 er nog wel om de late verhalen te verslaan.

Dwientje dat is goed, ik blijf tot ongeveer 21.30 dan heb ik het wel gehad voor deze dag. Thanks!

20.32 Bart is een beetje Karin aan het plagen en stangen. Ondanks dat lachen ze wel en eigenlijk is het best leuk te zien dat ze toch goed met elkaar op kunnen schieten. Zoals Dwientje al zei zat Bart bij haar in de nek en zei hij "dat zijn moeder dat nou ook altijd heeft, met al die lange mannen in huis".

Iedereen gaat aan de slag met schrijven van gedichten op de kaartjes met het BB-logo erop. Willem gaat beginnen met inpakken van doosjes, er zijn er dus wat definitief klaar. Anouk geeft aanwijzingen, "als je klaar bent met inpakken moet je wel even erop schrijven of het voor een jongen of een meisje is"

Karin is ook aan het inpakken geslagen in de gang bij de DBK. Het knutselen en freubelen van deze dagen begint dus vruchten af te werpen. . Het is besmettelijk want Maurice ligt ook op de grond en pakt wat dozen in.
------------------

pi_222979
Karin zegt tegen Bart : "dat zijn de dozen volgensmij van de kinderen onder de 4 jaar, even oppassen met de kleine onderdelen"

B: "ooh ja dat is waar, je hebt gelijk"

Het begint weer aardig op een opslagmagazijn te lijken, vanmorgen was het net een tentenkamp door de vochtige was die overal lag in hing, nu gaat het lijken op van Gent en Loos

Ik hoop eigenlijk dat geen kleine kinderen BB kijken op het internet , die zouden gelijk vragen hebben over de kadootjes.

Op de hoek van de tafel zijn wat rijen met kaartjes neergelegd, die Ruud en Anouk hebben geschreven. Die kaartjes zijn klaar om in de dozen gestopt te worden. Het is dus een goed teamwork met zijn allen.

Willem lijkt ervaring te hebben met het inpakken maar zegt wel nu "het is geen hobby van mij hoor al dat inpakken"
------------------

dinsdag 23 november 1999 @ 21:13:00 #10
483 sdb
Pluk de dag
pi_222980
En weer bedankt voor vandaag!
Life is a moment in space

pi_222981
sdb graag gedaan tot morgen.

A: "Willem gaat het nog"

W: "Jazeker we zullen doorgaan"

Het lied van Andre van Duin wordt ingezet, "we zullen doorgaan", Anouk fluit er weer bij AAAAAGGRRRR...niet doen Anouk, doet zeer aan de oortjes maar goed dat Binky er nu niet is want die werd er gek van met haar koptelefoontje op en had je wel een fax gestuurd of een briefje uit een vliegtuig laten vallen en ik hoor de rest niet meer dus kappen dank U.

Willem zingt verder "alle leuke jongens willen vrijen maar het stadhuis is.....spring maar achter op, spring maar achterop, spring maar achterop" en opeens hoor ik Ruud lachen..haha, welja Ruud het woord maakt je weer wakker.

21.31 De muur tussen de DBK en de meidenkamer wordt al redelijk volgepakt met afgewerkte kadootjes door Karin en Maurice.

Ruud telt de kaartjes, 79, 80, 81, 82, 83 hebben we er al. Nog 917 te gaan Ruud

Een volgend lied wordt ingezet, allereerst. "huilen is te laat" van Corrie Konings, dan fluit anouk weer..aaaaaaaaaah..en nu zet Karin in met : "dag meneer en dag mevrouw van Andre Hazes.

Mensen ik stop er ook mee, het was genoeg voor vandaag vanuit deze kant. Nog veel leesplezier en tot morgenochtend bij de dagstreams.
------------------

pi_222982
21:55 Op stream 3 is Bart nog kadootjes aan het inpakken. De anderen zijn niet in beeld Stream 2 en 4 laten het beeld van de buitencamera's zien. Van de keuken heb ik geen beeld. Waar is de rest ?

22:01 Aha, op stream 1 zien we Ruud en Anouk inpakken, ter hoogte van de Dagboekkamer.

22:08 Karin laat zich zien in de woonkamer.
Bart meldt haar dat hij al op 58 kadootjes zit, ingepakt en al. Willem heeft er iets van 60 af.

22:13 Verrukte geluiden. Volgens Willen en bart kunnen ze morgenavond al klaar zijn ! Een meevaller dus !. Bart en Willem complimenteren elkaar. Ruud denkt dat het net niet lukt morgen de boel af te krijgen.

22:14 Ruud en Anouk staan even buiten te keuvelen. Zojuist met inpakken hadden ze het over de zus van Anouk, nu gaat het over wat Ruud wil. Eens lekker over die schutting springen en gek doen. Anouk wijst hem nog even op het feit dat hij gewoon moet volhouden, en dat zijn vriendin hem dat op de video ook gezegd heeft !

22:21 gesprek tussen Ruud en Anouk gaat voort. Dat ze lekker uit de sleur zijn, geen rekeningen die er betaald moeten worden etc etc .

Anouk meldt maar weer even hoe sterk en goed ze iedereen vind en dat ze er uit wil. Ruud belooft dat "ze" volhouden.

Aha, Ruud vertelt nu waarom hij altijd zegt dat "zijn maatje cq vriendin" steeds weggaat uit het BB huis. Hij ziet het echt zo. Diegene waar hij het meest mee praat, of waar hij het meest zijn vriendin in terug kan vinden vind hij een groot verlies. Dat had hij bij Martin, Mona, Bianca en Steriel.

22:27, R en A gaan nu naar binnen.
Bart is nog aan het inpakken. Anouk gaat weer vroeg naar bed, nog effe wat lezen in bed. De anderen maken geen aanstalte om haar te "volgen"

hahah, Noekie heeft maar liefst 6 of 7 of 8 pakjes ingepakt in een uur of 3 kwartier tijd of zoiets (letterlijke woorden). B en W doen er ca 55 in een uur. !

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 23 November 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_222983
Nou nou ze zijn al aardig opgeschoten in de 2 en een half uur dat ik niet heb gekeken, en ze gaan nog steeds door.

Mooi gezicht al die blauwe kadootjes.
R. W. M. en B. hebben een verhaal over contactadvertenties in een bepaald blad van vroeger, sorry kon niet verstaan welke.
Ze vragen zich af of die nog wel bestaat.

Ruud begint er volgens mij genoeg van te krijgen, probeert de anderen over te halen om zo maar een potje te gaan harten jagen.

23.12:
B. ligt verderop in de kamer in te pakken, geeft aan dat hij nog 5 in moet pakken en dat ie dan door zijn voorraad heen is, en er dan voor vandaag mee ophoudt.

gelukkig voor Ruud is de kookwekker gegaan, en kan ie zich even uitleven op het brood, hij is nu druk aan het kneden, en heeft hele verhalen, waar jammergenoeg weinig van te verstaan is.

23.25:
ze beginnen nu te opruimen, en tellen de kadootjes die klaar zijn.
Ze hebben al 292 af, dus het schiet op.

W. gaat een mop vertellen over iemand die een snackbar inkomt en een broodje gitaar besteld, R. beaamd dat ie hem ook kent.
Als W. verder gaat met vertellen, weetie niet meer hoe die gaat, en R. kent hem ook niet meer. Gelach alom.

W. zegt tegen B. dat die een groot langwerpig hoofd heeft.
Over zijn eigen hoofd zegt ie dat ie een mooi klein rond hoofdje heeft. Volgens mij komt de ware aard van W. behoorlijk naar boven, sinds de Psych hem heeft verteld over de leidersrol die ie in de groep heeft.
Het valt me op dat B. hier niet echt op reageerd, had ie van mij mogen doen, maar hij maakt een opmerking over het hoofd van R. wat beeldscherm vullend is.

23.37
onderhand hebben de mannen plaats genomen aan tafel, ik heb A. en K. al een poos niet gezien dus die zullen al wel splapen.
het katten tussen M. en B. gaat weer even door, en W. zegt ook wat over kinderachtig gedrag.
B. geeft hem een opmerking terug van: ik had jou hier wel eens willen zien toen jij 23 was.
W.:" oh dat zou weinig verschil uitmaken, ik ben niets veranderd, was toen ook al zo als nu."

23.45:
Tijdens het kaarten wordt er ook regelmatig een stukje gezongen, het valt mij mee dat de boxen er niet uitknallen.
nu gaan ze over van de rolling stones naar doe maar.

23.50:
B. vraagt de anderen of zij er ook rekening mee houden dat hij misschien er donderdag uit moet, ze reageren hier allemaal negatief op gaan er niet vanuit dat hij er wordt uitgestemd, zijn zeker dat A. gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwientje (Datum 24 November 1999).]

pi_222984
0.39 Bart, Maurice en Ruud zijn moe maar nog op.

B: Ik heb toch niks te doen ik ga maar een gedichtje voor Sabine schrijven.

Bart gaat aan de tafel schrijven.
Voor de rest erg rustig.
Maurice poetst zijn tanden.

R: Kan je voorstellen dat je niet kan lopen.
B: Ik denk dat ik me van kant zou maken.
R: Welterusten

0.45 Ruud gaat slapen.

Maurice is ook gaan slapen. Bart drentelt nog wat door het huis.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 24 November 1999).]

pi_222985
Deze Topic hebben we gesloten, de dagstreams zijn weer aangemaakt. Iedereen bedankt namens de niet streamkijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002385.html

woensdag 24 november 1999 @ 10:39:00 #16
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_222986
Zo Oliebol,

Wat fijn voor je dat je ook eens een avond vroeg naar bed mocht. Misschien houden ze daar in het huis toch wel een beetje rekening met je.

pi_222987
Amoebe haha je he ;-), maar deze Topic is gesloten, kijk even bij de dagstreams van nu.

Deze Topic hebben we gesloten, de dagstreams zijn weer aangemaakt. Iedereen bedankt namens de niet streamkijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002385.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')