Vanille/gebroken wit?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja en in principe is de kamer van zichzelf redelijk licht, de hele tegenoverstaande zijkant van die muur is een groot raamAlleen nu staat er een matras voor dus is de foto wat donker
![]()
Donker deze kleur dusquote:Op donderdag 11 september 2008 14:14 schreef Witchfynder het volgende:
Idd, een gebroken wit is wel fijn dan. Wat voor kleur is je bed ook alweer?
Waarom verf je niet gewoon alle muren?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik zat eigenlijk te twijfelen tussen wit of zwart.
Bij wit dan waarschijnlijk die andere blauwe muur zo laten. Of bij zwart dan die andere muur wit maken zodat het niet te donker zal worden. Maar totaal andere kleuren kan ook natuurlijk nog.
Mja qua licht zit het wel okee veel ichtinval en beetje donker maakt me niet zoveel uit. Dat licht antreciet is idd wel goeie optiequote:Op donderdag 11 september 2008 14:19 schreef fruityloop het volgende:
Ik zou een wat lichtere kleur nemen, licht antraciet bijvoorbeeld.. Echt donker wordt altijd zo treurig in de winter naar mijn smaak..
Ja die heb ik hier nog welquote:Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef Burdie het volgende:
Een kwast voor de randjes.
Als je een lichte kleur kiest, kan je beter ook een pot grondverf meenemen.
Wat voor oppervlakte is de muur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |