hij kwam toch echt aanvliegen..quote:Op woensdag 10 september 2008 23:28 schreef gers het volgende:
das een spin logisch dat ie niet werkt
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:28 schreef gers het volgende:
Of je koopt 2 van die dingen en plet de mug ertussen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
Dat ding werkt met hele hoge tonen, het helpt niet als je em ernaast houdt, richt maar eens op het beest
keb m op alle mogenlijke manieren erbij gehouden hem er bijna mee platgedrukt...quote:Op woensdag 10 september 2008 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
Dat ding werkt met hele hoge tonen, het helpt niet als je em ernaast houdt, richt maar eens op het beest
En dan ophouden bij "bijna" maar wel klagen dat dat ding niet werktquote:Op woensdag 10 september 2008 23:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
keb m op alle mogenlijke manieren erbij gehouden hem er bijna mee platgedrukt...
toen brande ik m dood met mn aanstekerquote:Op woensdag 10 september 2008 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan ophouden bij "bijna" maar wel klagen dat dat ding niet werkt
Probeer ranja.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik had citronella op maar ik ben toch geprikt
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:28 schreef gers het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:44 schreef Wessiej het volgende:
Je hebt hem op de derde stand aan staan zie ik, dat is voor 'Dragon Fly's' anus, die middelste is voor muggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |