nuh...... als ik echt niemand leuk had gevonden had ik denk ik niet eens meer gekeken........quote:Op woensdag 10 september 2008 23:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik 'ga' is ook meer in de zin van, als ik er een moet kiezen....
Ja precies. Da's ook wat het volgen ervan voor mij zo lastig maakt: er is niemand met wie je je een beetje kunt identificeren.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik 'ga' is ook meer in de zin van, als ik er een moet kiezen....
Wees blij!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies. Da's ook wat het volgen ervan voor mij zo lastig maakt: er is niemand met wie je je een beetje kunt identificeren.
had je dat in DGK wel?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies. Da's ook wat het volgen ervan voor mij zo lastig maakt: er is niemand met wie je je een beetje kunt identificeren.
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waar ga je ze neerzetten ?
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waar ga je ze neerzetten ?
Poeh nee totaal niet, die paar minuten per dag zijn echt niet genoeg om een totaal beeld van iemand te krijgen.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, reken maar. Vind jij ook maar iets van jezelf terug in een van die mensen?
Ik pik die vraag eventjes mee.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
had je dat in DGK wel?
en met wie dan?
Ik had dat ook het meeste met Jaap.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik pik die vraag eventjes mee.
Jaap kwam erg in de buurt.
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:09 schreef liesje1979 en mark het volgende:
[..]
Ik had dat ook het meeste met Jaap.
qua gewicht? of ook nog andere karaktertrekken?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik pik die vraag eventjes mee.
Jaap kwam erg in de buurt.
Nou qua gewicht zat ik er gelukkig nog ver onder, het was meer zijn jeugd ( van wat hij dan nog heeft losgelaten) en zoals hij dat mooi noemt de maatschappelijke desacceptatie die heerst.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
qua gewicht? of ook nog andere karaktertrekken?
ik geloof niet dat er iemand in DGK zat waarin inmezelf herkende, kan me in ieder geval nier herrinneren.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:13 schreef Disana het volgende:
Ja, er zaten in de loop der tijd genoeg mensen in DGK in wie ik iets herkende. Sylvia, Huub, Jaap, Eric, Bart... Dat mis ik hier totaal, ik zie er ook geen enkele persoonlijkheid uit springen.
dat zeg ikquote:Op donderdag 11 september 2008 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je kan toch van dit gescripte baggerprogramma geen oordeel over iemand hebben zonder streams.
18-20 minuten in elkaar geplakte kutzooi, hoe kan je dan over iemand oordelen?
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik zei dus dat ik me met niemand kan identificeren, en Dementor schreef dat dat ook niet kan met die korte uitzendingen.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je kan toch van dit gescripte baggerprogramma geen oordeel over iemand hebben zonder streams.
18-20 minuten in elkaar geplakte kutzooi, hoe kan je dan over iemand oordelen?
Kelly, echt? Ik geloof dat we haar nog niet één keer hebben zien lachenquote:Op donderdag 11 september 2008 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Chelsea vind ik tot nu toe leuk! Voor de rest nog niet echt een duidelijk beeld,
Kelly en Jasmine neigen naar de kant van: wel leuk.
Lisa, Ilse en Fiona vind ik persoonlijk minder.
Ik kom maar tot 5, dus die anderen hebben nog geen indruk gemaakt.
Ja daarom, ze heeft potentie om een grote bitch te worden. En dat willen we toch? Sensatie? Ik welquote:Op donderdag 11 september 2008 00:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Kelly, echt? Ik geloof dat we haar nog niet één keer hebben zien lachen
Kelly is die engerd toch, brrrrr ik word een beetje bang van d'r als is haar zie,quote:Op donderdag 11 september 2008 00:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Kelly, echt? Ik geloof dat we haar nog niet één keer hebben zien lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |