Snel afgeschoten na elkaar.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:01 schreef Mikkie het volgende:
Btw moblo, je had het erover dat je 3 of 4 schoten had gehoord van de week. Je moet toch iets beter opletten, want er zijn in totaal zo'n 180 hulzen gevonden_!
Ej Fawaka, noem jij mij nou een Biatch?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zijn na die bitchfight hier laatst
Verklaar?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zijn na die bitchfight hier laatst
Komop dan, viezeeee vuilleeee kankáhlijáh!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ej Fawaka, noem jij mij nou een Biatch?![]()
Zet je er ook in kaars in?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
En onder het genot van Hollandse muziek komt er een dakraam in de badkamer
Zo romantisch ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 11 september 2008 11:07 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Zet je er ook in kaars in?
Zitten we in De Haag ofzeau?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Komop dan, viezeeee vuilleeee kankáhlijáh!!!
zie joetoeb linkquote:Op donderdag 11 september 2008 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zitten we in De Haag ofzeau?
Ave!quote:Op donderdag 11 september 2008 11:13 schreef LastRequest het volgende:
Hallo
Ben ik nou een holbewoner als ik zeg, 'Wie is dat?'quote:
Al weer boven water?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:13 schreef LastRequest het volgende:
Hallo
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik nou een holbewoner als ik zeg, 'Wie is dat?'
Mwoah misschien was het een wat eenzijdige fight. Moet je nagaan hoe ik Cali dan noemquote:Op donderdag 11 september 2008 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ej Fawaka, noem jij mij nou een Biatch?![]()
Cali en Hosti hadden van de week een pittige discussie op Fokquote:
LR!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 11:13 schreef LastRequest het volgende:
Hallo
Ja ik heb vannacht kebab gegeten maar die is niet goed gevallen, jezus was echt ziek vannacht. En dan niet kotsen ofzo, maar gewoon urenlang ziek blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |