Elke rapper die een beetje met verschillende stijlen speelt (zonder er een parodie van te maken) heeft bij mij al een dik punt voor op al die 13-in-een-dozijn-repperts die alleen maar over Blingbling, Bitches en Ho's reppen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:44 schreef Sersjee het volgende:
Everlast ken ik uiteraard wel, maar dit nummer had ik nog niet gehoord. Ligt aan de stemming van het moment of je dit heiligschennis of geweldig vindt, denk ik zo. Nu vind ik 'em in ieder geval leuk
Maar dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Elke rapper die een beetje met verschillende stijlen speelt (zonder er een parodie van te maken) heeft bij mij al een dik punt voor op al die 13-in-een-dozijn-repperts die alleen maar over Blingbling, Bitches en Ho's reppen.
Das er een voor Litton-Lanequote:Op donderdag 11 september 2008 00:10 schreef Sersjee het volgende:
Stenders' canon
Bindend stemadvies:The day before you came
Ik ga voor gimme gimme gimmequote:Op donderdag 11 september 2008 00:10 schreef Sersjee het volgende:
Stenders' canon
Bindend stemadvies:The day before you came
Dat was idd behoorlijk vaag...quote:Op donderdag 11 september 2008 00:19 schreef Marc63 het volgende:
Hier kan ik dus echt helemaal niets mee....
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik zoek mn bed maar eens op. Weltrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |