M.O.E.D.E.R.K.O.E.K.K.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:25 schreef Rekkie het volgende:
K.U.T.T.
whoeeeehoeee. kk harde diss maanggg. respectzz +1 kudozquote:Op woensdag 10 september 2008 22:26 schreef GasTurbine het volgende:
i kga deze diss schrijven voor me mattie
je bent slecht
en onmin dik
ik hak je vet van je lever
als een kever
aiiiii
ik ben blacka man en wat ben jij voor kk mongool? het is whigger leer engels bitchquote:Op woensdag 10 september 2008 22:29 schreef Rekkie het volgende:
You've just won the contest "Biggest Wigger of the wordl"
Congrats
watiser?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef kraakhelder het volgende:
mensen die zuipen op een woendag
Dezelfde waar ik je moeder gekiert heb en waar jij bent geboren nigguhquote:Op woensdag 10 september 2008 22:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
uit welke inrichting kom jij, TS?
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:31 schreef Dayuum het volgende:
[..]
ik ben blacka man en wat ben jij voor kk mongool? het is whigger leer engels bitch
Je kan mijn diss negerenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:31 schreef Dayuum het volgende:
[..]
ik ben blacka man en wat ben jij voor kk mongool? het is whigger leer engels bitch
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:33 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Dezelfde waar ik je moeder gekiert heb en waar jij bent geboren nigguh
blacka is anti swa niet engels. En je moet niet stoer doen nigga ik kom met mn boys naar je toen en we gaan je vader rapen en je moeder klappen en je huis afbranden NIGG-AAAHquote:Op woensdag 10 september 2008 22:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]![]()
Jij eerst en probeer gelijk ook een cursus Nederlands mee te pakken.
Og Looooooc !! veel cewler dan die pauper van een TSquote:Op woensdag 10 september 2008 22:26 schreef GasTurbine het volgende:
i kga deze diss schrijven voor me mattie
je bent slecht
en onmin dik
ik hak je vet van je lever
als een kever
aiiiii
ey swa joe ma pangpang ik kom je bledeh halen vriend. je moet niet denken dat je ongestoord je shit kan pushen in mijn fotto ai. ta conjo bo mama swa! ik kom je clippen met me homies bra, ono fatoe dang no.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef Dayuum het volgende:
[..]
blacka is anti swa niet engels. En je moet niet stoer doen nigga ik kom met mn boys naar je toen en we gaan je vader rapen en je moeder klappen en je huis afbranden NIGG-AAAH
Hahaha, het pubertje woont zelf nog thuis en denkt dat iedereen dat nog doet!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef Dayuum het volgende:
[..]
blacka is anti swa niet engels. En je moet niet stoer doen nigga ik kom met mn boys naar je toen en we gaan je vader rapen en je moeder klappen en je huis afbranden NIGG-AAAH
Sint en Piet zaten zoals elk jaar hard te denkenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je kan mijn diss negeren
maar me matties uit de ghetto's vergeten het niet
we zijn boem blackson,
dus sluit je moffol
en ga naar je ossol
verkracht jij mannen ?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef Dayuum het volgende:
[..]
niet haten nigga want je word geklaard. ik heb skitta aan jouquote:Op woensdag 10 september 2008 22:40 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
ey swa joe ma pangpang ik kom je bledeh halen vriend. je moet niet denken dat je ongestoord je shit kan pushen in mijn fotto ai. ta conjo bo mama swa! ik kom je clippen met me homies bra, ono fatoe dang no.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |