abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222957
quote:
op 11-23-1999 om 07:21 PM schreef barry het volgende:
Volgens mij kan ik zeggen wat ik wil we worden toch niet geaccepteerd en dus blijft het hele zooitje hier elkaar veren in elkaars kont steken en elkander de hemel in prijzen......
maar jullie zijn nog te schijnheilig om dit toe te geven.
Anouk zou bijvoorbeeld fantastisch in dit forum passen, alleen maar opmerkingen maken om zich populair te maken..

Het enigste wat wij hier proberen is om een leuk forum leuk te laten en elkaar in hun eigen waarde te houden en zoals je zelf wel merkt passen jullie comentaren daar duidelijk niet in.Wij geven ook comentaar op elkaar soms,maar wel onderbouwd en op een normale fatsoenlijke mannier.Jullie kunnen alleen maar schelden en onderbouwen niets.
Je zegt iets en geeft verder geen reden waarom,kijk maar naar je opmerking hierboven(van mijn ego).
Maar ja ik hoop dat je nog wat van je laat horen en dan praten we dan wel eens verder.

------------------
no one understands me at all !!

[Dit bericht is gewijzigd door BullyŠ (Datum 23 November 1999).]

Lucky 13
  dinsdag 23 november 1999 @ 19:55:00 #27
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_222958
Waarom moet ik toch ineens aan die snack-reclame denken? Hallo mafketels! Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?
Oftewel: deze topic hoort hier niet. Dit is het BB-forum en niet de Boh, Barry, Bvd2K-forum. Ik persoonlijk vind dit geen topic waard. Dus Phileine en Danny, jullie hebben nu wel begrepen dat bovengenoemden niet echt welkom zijn op dit forum dus, of knikker ze eruit of maak een eind aan dit geneuzel.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_222959
vanwege de relevantie veroorloof ik mezelf een crosspost:

Dit gaat me iets teveel lijken op een scheldtopic, die willen we sowieso niet hebben of FOK! en zeker niet in het BB-forum.
Als dat ons maakt tot een arrogante censuerende elite, so be it!
we proberen elkaar hier met respect te behandelen, en als iemand zich daarin niet kan aanpassen is het jammer voor diegene maar exit. Dit heeft niets te maken met "meelopen" of "elkaars reet likken".
Het gaat me hier niet om inhoudelijke zaken en ook niet alleen om dit topic, maar de manier waarop sommigen op dit forum menen anderen te kunnen aanspreken. Vanaf nu zal ik er strenger op gaan letten dat de heren zich gaan gedragen.
Voor de anderen geldt: heb je klachten over iemand, meldt dat dan bij Danny of mij of in het feedback forum, graag met een verwijzing naar de betreffende post. Ergens op in gaan leidt, zoals je hier ziet alleen maar tot heen en weer verwijten waar verder niemand iets aan heeft.

mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')