abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222932
Boh/Bvd2k/Barry

We proberen hier een beetje leuk forum te houden, en ik ben dat getreiter en gescheld van je goed zat. Als je niet in het forum-onderwerp geinteresseerd bent, zou je dan zou vriendelijk willen zijn om te vertrekken? Bij voorbaat dank.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 23 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_222933
Ten eerste:
Zijn mijn reakties/topics een poging to het verwoorden van mijn gevoelens cq. gedachtens en heeft het in de verste verte niks met schelden te maken.
ten tweede:
denk ik dat er op den ganse forum wel mensen zijn die diep van binnen hetzelfde voelen maar het niet durven te verwoorden.

Daar komt bij dat ik dit stukje speciaal voor jou schrijf om jou niet met een lege topic te zien zitten en omdat jij een luisterend oor bent naar mijn geloofsovertuiging

ik hoop meer van jou te horen

Zwart-Wit.....Wit-Zwart
pi_222934

Ik sluit me graag bij de woorden en mening van Hunter aan. Ik zou in zijn geval zelfs minder net met mijn worden zijn geweest.

pi_222935
hmmmm... DIT kan ik niet ongemerkt aan me voorbij laten gaan.

Toch wel..

haje

pi_222936
het lukt niet........
pi_222937
Wat is dit nu weer voor iets beLACHelijks
wij willen alleen onze mening verkondigen , that's all. dat die bij jullie niet in goede aarde valt, dat kan. maar in nederland heerst nog altijd het recht van menings uiting hoe krom die mening ook is..
we vallen niemand lastig en geven alleen onze kijk op het fenomeen BigBrother
ik dank u zeer

bvd2K

dinsdag 23 november 1999 @ 16:52:00 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_222938
er is een apart forum voor jullie ongenuanceerde zeikers gemaakt, gaat lekker daar je gang en bespaar ons jullie scherpe postings er zijn genoeg newsgroups die probleemgevallen als jullie accepteren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_222939
Waar gaat dit over?

Toch niet over biggetje brother, toch?

Ik ben online
pi_222940

Ik ben allergies voor relnichten. Helaas zijn ze nu ook op dit forum verschenen.

.

pi_222941
Lees hier de reacties van Boh, en oordeel zelf.
Danny doe er a.u.b. wat aan !!

Trouwens, ze hebben alledrie dezelfde Homepage http://come.to/vernimmen
Wel toevallig ! ! ! !

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 23 November 1999).]

Van alles is weer waardeloos

dinsdag 23 november 1999 @ 16:57:00 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_222942
haakje JJ en voor de rest er bestaat een gemiddelde.. sommige trekken dat naar beneden sommige heel erg naar beneden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_222943
In Nederland wordt vrijheid van meningsuiting misschien wel hoog gehouden, maar als je ergens te gast bent (dus hier op dit forum) dan hoeft dat niet te betekenen dat je zomaar alles kunt maken. Zeker niet als je meer en meer mensen aanvalt en beleefde verzoeken om het netjes te houden negeert.

Het recht op vrijheid van meningsuiting rechtvaardigt trouwens nooit beledigende uitspraken. Jullie vallen mensen persoonlijk aan en zijn grof ten opzichte van vrouwen in jullie posts, heb ik het wat dat betreft juist gezien? Dan moet je niet vreemd opkijken als er tegenin wordt gegaan, vind ik. Je zou ook je houding kunnen veranderen omdat het je meerdere malen netjes gevraagd wordt.

Toch heb ik het idee dat jullie zullen blijven doen waar je zelf zin in hebt, en daar hebben we nou weer moderators voor nodig, wiens werk er ook niet leuker op wordt met mensen zoals jullie.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_222944
Wel Potverdikkie-nog-eens-an-toe!!

Ik stel het zeer zeker niet op prijs dat ik op dit forum niet geaccepteerd word en ben dan ook bereid me aan te passen aan jullie
primitieve doch stijlvolle levenswijze...............NOT!!!

Ik denk wel dat het duidelijk is dat ik niet bereid ben mezelf aan jullie aan te passen...want ik ben hier om wat meer leven in deze spreekwoordlijke 'brouwerij' te brengen en mijn levenswijze heeft daar helemaal niets mee te maken.

Ik haat doordevil toch ook niet omdat hij een misselijkmakende persoonlijkheid heeft??

Ik vraag hierbij om uw begrip

groetjes

Zwart-Wit.....Wit-Zwart
pi_222945
PS:

Waarom zie ik doordevil niks zeggen anders dan zijn ... stukjes??
(sociale stoornis??)

Zwart-Wit.....Wit-Zwart
pi_222946

Dit forum is lange tijd verschoond gebleven van dit soort asociaal puberaal gedrag van nog niet de borst ontgroeide in draagzak voortbewogen hersenloze, zich populair denkende vleesklompen.
Ik geef toe dat het mij weer bewust doet worden, van de grote kwaliteit van deze site. Welkom onnozele hals, welkom hier.

-

pi_222947
mmm.....pardon??

IK WIL DOORDEVIL!!!

Zwart-Wit.....Wit-Zwart
pi_222948
Misschien heeft doordevil even geen tijd of geen zin. En dat kan ik me best voorstellen.

quote:
op 11-23-1999 om 05:38 PM schreef BÔH het volgende:
Ik stel het zeer zeker niet op prijs dat ik op dit forum niet geaccepteerd word.

Wat mij betreft is het niet zo dat je niet geaccepteerd wordt, je wordt gewoon aangesproken op je gedrag.
quote:

Ik denk wel dat het duidelijk is dat ik niet bereid ben mezelf aan jullie aan te passen.

En dat is nou alleen maar tegendraads willen zijn. Je moet toch niet raar opkijken als men je er op blijft aanspreken.
quote:

..want ik ben hier om wat meer leven in deze spreekwoordlijke 'brouwerij' te brengen en mijn levenswijze heeft daar helemaal niets mee te maken.

Ik heb daar niet om gevraagd, want ik heb geen behoefte aan meer leven in deze brouwerij. Laat wat mij betreft maar zitten, hoor. Ik was erg tevreden met het FOK!forum. Er zijn altijd wat mindere dingen, en sexistisch of anderszins beledigende gasten zijn de ergste.
quote:

Ik haat doordevil toch ook niet omdat hij een misselijkmakende persoonlijkheid heeft??

Ik vraag hierbij om uw begrip

Daar kan ik nou juist geen begrip voor opbrengen. Je suggereert dat doordevil een misselijkmakende persoonlijkheid zou hebben, hoewel je hem daar niet om haat. Ken je hem dan? Hoe kun je anders iets over zijn persoonlijkheid zeggen? En waarom zou je iets over zijn persoonlijkheid zeggen? Je valt mensen persoonlijk aan en ik stoor me daar aan. Ik laat dat nu weer blijken. Als je je daar niks van aantrekt, dan ga ik je wellicht binnenkort haten. Niet vanwege je persoonlijkheid, maar vanwege de manier waarop je je gedraagt.

pi_222949
Dit forum is lange tijd verschoond gebleven van dit soort asociaal puberaal gedrag van nog niet de borst ontgroeide in draagzak voortbewogen hersenloze, zich populair denkende vleesklompen.
Ik geef toe dat het mij weer bewust doet worden, van de grote kwaliteit van deze site. Welkom onnozele hals, welkom hier.

-
Ik zou graag even willen weten waar iedereen zo'n probleem van maakt. Wij geven onze (soms ongezouten) mening. Maar dit forum begint zo langzamerhand wel een sekte te lijken. Alle neuzen MOETEN perse een kant op want anders dan word je meteen verwezen naar het onzin forum. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. ALs jullie het niet eens zijn met ons , dan niet. Maar aan al dat meeloperig , populaire en vooral Hockey gedrag hier begin ik me toch wel een beetje te ergeren. Iedereen is het altijd eens met Doordevil en iedereen prijst hem de hemel in. Ik zie hier TOTAAL geen reden toe even als BÔH. Het is hier geen discussie forum meer maar gewoon een grote hoop mensen die zichzelf graag opgehemeld zien door medeforumschrijvers door mee te lopen tot in het bizarre aan toe. Wij proberen hier een eind aan te maken. discusier nou weer eens zoals in het begin. EN over het gequote stukje hierboven heb ik ook zo mijn eigen mening.
"Ik geef toe dat het mij weer bewust doet worden, van de grote kwaliteit van deze site." Dit is toch ook belachelijk, meneer hier probeert alleen zijn eigen ego op te vijzelen zodat hij ook weer lekker kan slapen vannacht want je kan er natuurlijk op wachten dat de andere fokmembers hierop reageren in de trant van. "ja goed zo", "helemaal mee eens". triest hoor.....
en nou wil ik niet horen van , nou als het je niet bevalt dan blijf je toch weg, want ik wil helemaal niet weg, ik wil gewoon een gezonde discussie aangaan in DIT forum, onder SERIEUS.
amen

p.s. mensen die het EVENTUEEL met ons eens zouden zijn durven natuurlijk niet te reageren omdat ze anders weer gekickt worden.
hhmmmmmmm

===========================================
bvd2K

pi_222950
BÔH

het enige wat jij (en Barry) kunnen is hier de boel verzieken met jullie reacties wat nergens op slaan.Jullie geven reacties op dingen die heel vaak niks met de topic te maken hebben.Altijd maar Doordevil afkraken,als je hem niks vind lees het dan niet en hou verder je kop!!!!!!!

Het valt ook op dat de homepage van jou en Barry allebei een en delefde is,dus zul je ook wel onder twee namen hier zitten.

Een echte fatsoenlijke bijdrage kun je blijkbaar niet leveren,ga dan lekker ergens anders naartoe,zodat het forum hier een beetje leuk en fatsoenlijk blijft.

Lucky 13
  dinsdag 23 november 1999 @ 18:40:00 #20
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_222951
quote:
op 11-23-1999 om 06:29 PM schreef barry het volgende:

en nou wil ik niet horen van , nou als het je niet bevalt dan blijf je toch weg, want ik wil helemaal niet weg, ik wil gewoon een gezonde discussie aangaan in DIT forum, onder SERIEUS.

Klinkt goed, wanneer gaan jullie beginnen?

pi_222952
quote:
op 11-23-1999 om 06:29 PM schreef barry het volgende:
Ik zou graag even willen weten waar iedereen zo'n probleem van maakt. Wij geven onze (soms ongezouten) mening.

Daar zit hem het probleem. Jullie geven jullie niet alleen je mening, ik lees ook beledigingen en sexistische opmerkingen. En dan heb ik het meer over Boh dan over Barry.

Je wordt niet aangesproken op je mening, maar op een manier van gedragen. Dat wordt weer genegeerd, want wat er tegen in wordt gebracht is vrijheid van meningsuiting en dat het op dit forum een eensgezinde secte zou zijn.

quote:

Het is hier geen discussie forum meer maar gewoon een grote hoop mensen die zichzelf graag opgehemeld zien door medeforumschrijvers door mee te lopen tot in het bizarre aan toe. Wij proberen hier een eind aan te maken. discusier nou weer eens zoals in het begin.

Er is een verschil tussen discusseren en tegen dingen aan schoppen. Ik vind dat je ongelijk hebt betreffende de aard van dit forum. Dit is naar mijn mening een een serieus discussieforum, waar zelfs plaats is voor leuke, ludieke zaken. Er zijn veel mensen die meelopen of niets dan waarderingen uiten, maar -die- zijn vele malen beter te accepteren dan de posts van Boh.

Ik las net trouwens een aantal van jouw vorige posts zonder problemen van mijn kant. Ik heb ze echter niet allemaal gelezen. Ik geloof trouwens dat als ik je aanspreek, ik het tegen een heel huis met verschillende huisgenoten heb? Dat maakt het wel wat gecompliceerder.

quote:

Doe je best dan eens. Ik probeer de discussie aan te gaan over het gedrag van Boh en voel me aangevallen omdat ik iemand zijn of haar mening niet zou gunnen.
quote:

p.s. mensen die het EVENTUEEL met ons eens zouden zijn durven natuurlijk niet te reageren omdat ze anders weer gekickt worden.

Nee hoor, je wordt alleen gekickt (bij hoge uitzondering) als je je ernstig misdraagt. 1 op de 6000 is een -erg- laag percentage van mensen die gekickt worden. En gekickt worden vanwege je mening is al helemaal geen sprake van.

Ik ben voorstander van meningsuiting, en tegenstander van wangedrag. Ik voel geen behoefte om mijn ego op te hemelen, of op te laten hemelen. Niet vandaag. Vandaag wilde ik het gedrag van Boh eens ter discussie stellen. Ik krijg de indruk dat jij Boh wilt verdedigen, Barry? (Je sprak namelijk in de wij vorm, vandaar.)

pi_222953
zodra onze opmerkingen in hun waarde worden gelaten (jajaja hoe laag ook , grappig, grappig, grappig) en niet constant afgezeken worden. EN IK zeik doordevil niet af, dat is BÔH en ik sta niet in voor zijn gedrag, wij hebben dezelfde homepage omdat wij deze samen gemaakt hebben, maar niemand kan commentaar geven op onze homepage omdat men hem niet snapt(maar dat doet er niet toe)
en wederom die bullie (gozer met dat hondje als plaatje) die probeert zijn ego op te vijzelen.
maar genoeg over dit.
pi_222954
Rasechte pseudoniemen zijn het die de boel vezieken onder 1 dezelfde naam: Joop Klepzeiker...

Dat gemier van hun, ook op mij, het gezwats wat ze voortbrengen met alleen oerklanken voortgebracht uit des strot des een "losgeslagen Cro magnon", strompelend, verwilderd op zoek naar een slachtoffer om het gewilloze vlees op te slokken...

Pris

Oja...zie hier het rasechte "holbewonersgedrag"---> http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002368.html
------------------
She came, she saw, she read, she posted, she left

[Dit bericht is gewijzigd door ***Miss.Priscella*** (Datum 23 November 1999).]

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_222955
Volgens mij kan ik zeggen wat ik wil we worden toch niet geaccepteerd en dus blijft het hele zooitje hier elkaar veren in elkaars kont steken en elkander de hemel in prijzen......
maar jullie zijn nog te schijnheilig om dit toe te geven.
Anouk zou bijvoorbeeld fantastisch in dit forum passen, alleen maar opmerkingen maken om zich populair te maken..
------------------
Tae Bo...

Ontdek NU deze nieuwe manier om SNEL en EFFECTIEF af te vallen

[Dit bericht is gewijzigd door barry (Datum 23 November 1999).]

pi_222956
quote:
op 11-23-1999 om 07:06 PM schreef barry het volgende:
zodra onze opmerkingen in hun waarde worden gelaten (jajaja hoe laag ook , grappig, grappig, grappig) en niet constant afgezeken worden. EN IK zeik doordevil niet af, dat is BÔH en ik sta niet in voor zijn gedrag, wij hebben dezelfde homepage omdat wij deze samen gemaakt hebben, maar niemand kan commentaar geven op onze homepage omdat men hem niet snapt(maar dat doet er niet toe)
en wederom die bullie (gozer met dat hondje als plaatje) die probeert zijn ego op te vijzelen.
maar genoeg over dit.

Teneerste barry, schrijf je mijn naam al verkeerd!!
En ten tweede,waarom vind je dat ik mijn ego probeer op te vijzelen???

Als je ergens comentaar op geeft onderbouw dit dan en blijf niet zo oppervlakkig mat je comentaar.
En als je goed hebt gelezen had ik het ook voornamelijk over BÔH,maar dit terzijde.
Ik probeer mijn ego op te vijzelen,onderbouw dit dan maar eens waarom je dit vind.Komt er misschien toch nog een serieuze discussie.Zou heel leuk kunnen worden.

Lucky 13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')