Die van vorig jaar al dood?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
is al aan het rondkijken voor een kunstkerstboom
Hehe dat is inderdaad het grote gevaar van oud&nieuw bij 90% van de bevolkingquote:Op woensdag 10 september 2008 21:11 schreef Noorsbloed het volgende:
Lol ..
Vuurwerk.
Rond 12 uur ben ik al zo lam dan is het niet meer verantwoord om vuurwerk af te steken
nee vorig jaar had ik geen boom en mn ex heeft mn boom inclusief al mn paarse ballen en versiersels gehouden de klootzak. 3 jaar over gedaan om alles paars te krijgenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die van vorig jaar al dood?
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:11 schreef Noorsbloed het volgende:
Lol ..
Vuurwerk.
Rond 12 uur ben ik al zo lam dan is het niet meer verantwoord om vuurwerk af te steken
Wat een homo met z'n paarse ballen en versiersels, good riddance!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee vorig jaar had ik geen boom en mn ex heeft mn boom inclusief al mn paarse ballen en versiersels gehouden de klootzak. 3 jaar over gedaan om alles paars te krijgen
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wat een homo met z'n paarse ballen en versiersels, good riddance!
[x] in je hol duwenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:27 schreef 1DIOOT het volgende:
haha is ook weer toevallig deze topic.. ik liep vandaag in de tuin achter ( kom er noooiiit! een bende!)
en daar zie ik leggen.. de kerstboom van kerst 2007..
wat zal ik doen?
[ ] bewaren, en weer op tuigen
[ ] bewaren, en in de tuin planten (ookal is i zo dood als een pier)
[ ] bij de buren in de tuin flikkeren
[ ] netjes bij het vuil zetten
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:27 schreef 1DIOOT het volgende:
haha is ook weer toevallig deze topic.. ik liep vandaag in de tuin achter ( kom er noooiiit! een bende!)
en daar zie ik leggen.. de kerstboom van kerst 2007..
wat zal ik doen?
X bewaren, en weer op tuigen
[ ] bewaren, en in de tuin planten (ookal is i zo dood als een pier)
[ ] bij de buren in de tuin flikkeren
[ ] netjes bij het vuil zetten
Waarom haal je dat niet op dan? Hij wil er zelf maar al te graag af want hij vond het afschuwelijk!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
whahahaha OMG you are so right![]()
maar ik baal wel dat ik al mn paarse ballen enz kwijt ben
Nee, msn is half down bij sommige, ik was alleen wat andere mensen aan het freezen, jou niet hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 21:36 schreef kraakhelder het volgende:
tard loop je me te freezen op msn? kankerfool
oja degene die vuurwerk afsteekt mag deaud
cewl.. maar jij wilt dus niks bestellen? Kan je ook gewoon tegen mij zeggen ipv klagen op fokquote:Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef tard het volgende:
[..]
Nee, msn is half down bij sommige, ik was alleen wat andere mensen aan het freezen, jou niet hoor
IK MAAK JE KAPOT JONGE!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:36 schreef kraakhelder het volgende:
tard loop je me te freezen op msn? kankerfool
oja degene die vuurwerk afsteekt mag deaud
Ik bestel niet bij jou (toch:P)quote:Op woensdag 10 september 2008 21:41 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
cewl.. maar jij wilt dus niks bestellen? Kan je ook gewoon tegen mij zeggen ipv klagen op fok
Succes.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
IK MAAK JE KAPOT JONGE!!!!!!!!!!!!!
*kijkt in fobo*quote:Op woensdag 10 september 2008 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
IK MAAK JE KAPOT JONGE!!!!!!!!!!!!!
KANKERNEUKPEOPNEGERSHITMSNquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |