carpoolen?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
In het weekend heb ik een auto, dus dan zou het wel mooi uitkomen...
dat is wel zo economisch hequote:
Ja toch, heb dit weekend toch een feestje in de buurt van enchede.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is wel zo economisch he
Oww dan zit het helemaal goed. moet het wel zondag zijn, want zaterdag zit ik bij fam in kampen, dus dan zou het niet helemaal uitkomen.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:30 schreef Milou__ het volgende:
Ja toch, heb dit weekend toch een feestje in de buurt van enchede.
hehe komt goedquote:Op donderdag 11 september 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oww dan zit het helemaal goed. moet het wel zondag zijn, want zaterdag zit ik bij fam in kampen, dus dan zou het niet helemaal uitkomen.
Ik denk wel dat wij in zn testament staan hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 14:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Zal zijn familie ons wel inlichten?![]()
Ik mag het voor hem hopen.. anders stuur ik hem zelf het graf in!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:35 schreef Milou__ het volgende:
Ik denk wel dat wij in zn testament staan hoor
Nee ik heb uit betrouwbare bronnen dat zowel jij als ik 40% krijgen.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik mag het voor hem hopen.. anders stuur ik hem zelf het graf in!
Van wat?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef Milou__ het volgende:
Nee ik heb uit betrouwbare bronnen dat zowel jij als ik 40% krijgen.
Als ie niet op school zit, is ie thuis, dus dat zullen ze wel doorhebbenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:43 schreef Battlefan het volgende:
Misschien weet de familie niks en moeten wij ze inlichten
Heyquote:Op donderdag 11 september 2008 15:05 schreef Californium het volgende:lezzzzeeeeeeennnnnnn
![]()
Hopelijk zo weer iets doen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |